Reakcia na: Dispecer #2018:
Nie, o tom som nevedel. A teda tam sa na ňom tbus vozil?Re #2019 5: Linkové vedenie potrebuje generálku. Takto jednoducho to nejde. V konkrétne Tvojom prípade preto, lebo:
a) dopravu cez zastávku Hronská okrešeš v rannej špičke z 6 na 2 spoje za hodinu, v sedle z 3 na 1 spoj za hodinu. Rozsah dopravy po Klimkovičovej okršeš vo väčšine časov na polovicu.
b) s existujúcimi vozmi takúto zmenu nedosiahneš, lebo L34 je jednoducho dlhšia a potrebuješ na ňu viac vozov.
Ale aj tak si myslím, že v zásade si rozumieme - menej liniek a hustejšie intervaly. Ale to by chcelo ozaj prestupnú tarifu, aby sme zapchali ústa furčianskym separatistom, čo vkuse vykrikujú, že oni MUSIA mať priamy spoj na stanicu.
Re #2022 Dispečer: Isteže mohla, ale načo by to robila? Možno samotnej L35 by to na vyťaženosti pomohlo, ale ľuďom z KVP by si veľmi nepomohol, lebo tí z Klimkovičovej chcú ísť predovšetkým na mesta a nie na Mier

Re #2023 Dispečer: Nekúpi.
Re #2024 Sarko: Podobné myšlienky prebehli po prečítaní daného príspevku aj mne.
Dispecer
Linka 35 Trasa:Madridská - Nadchod - ... - Sokolovská - ( ? new) Hronská - Hodonínska - Diamantová - Most { - Poliklinika - Miestny úrad - Húskova - Kláštor
{ - jednosmerná zastávka (zastavuje všetky odchody z konečnej Kláštor)
?( new) - začiatok novej časti trasy