23ka sa vracia z letiska na stanicu najskôr o 14:30, takže času bolo dosť ešte, a na jednej z najvyťaženejších nosných liniek s prázdninovým trápnym 20 min intervalom vynechať spoj je drzosť....
Ano, len tie 3 či 4 extra klbove zalohy ešte v čase keď ta 10tka vypadla nemali čas nástupu, tá druhá vec je, že tie chvíľkové zálohy celú službu nepotiahnu, ak nepríde vodič do Bčka. Hoci v tom prvom prípade išlo o poruchu.
zalohy su a prave v tomto case mas okrem tych beznych dalsie 3 ci 4 extra klbove zalohy (ktore cakaju v garazi namiesto nevypravovanych spojov na 23)... takze problem bol asi inde nez ze nemali co poslat
Nie je. Problem je skôr v tom, že asi tam nemali čo poslať. Veď poobede išla do Bčka nejakej 10tky krátka zaloha lebo neboli vodiči, takže si myslim, že v takomto čase očakavať zalohu je ako čakať, že na 71tke príde trolejbus.
Vyhrievať električku pri -5 stupňoch vonku na 17 vnútri je tiež pekná úchylnosť. Si predstav tie tepelné šoky pre cestujúcich: -5 - +17 - -5 - +17 - -5... To je to isté, ako pri 35 stupňoch vonku klimatizovať na 13 stupňov vnútri.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Iv