Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: solac3903 #58952:
Konečne!!! Bez reklamy
Nebolo to tu asi spomenuté, 4722 už bez celovozovej reklamy
Reakcia na: S499.1023 #58950:
to viem len zo stránky
Citelis vs. SOR:
https://imhd.sk/ke/popis-typu-vozidla/453/Irisbus-Citelis-18M (krútiaci moment 1100 Nm)
https://imhd.sk/ke/popis-typu-vozidla/747/SOR-NB-18-City (krútiaci moment 1300 Nm)

nepodarilo sa mi tam zistiť pohotovostnú hmotnosť SOR-u. Podľa českej wikipédie sú SOR-y konštrukčne ľahšie ako porovnateľné busy ostatných výrobcov (výrobca tým dosahuje nižšiu cenu), čo môže popri väčšom krútiacom momente motora byť ďalšia vec, kvôli ktorej sú živšie.
Reakcia na: mi.v #58949:
Čo v tom máte za motory?
Reakcia na: Yogi616 #58935:
Problém s Citelismi pri jazde hore kopcom je z kategórie "aj majster tesár sa utne". Proste keď sa nakupovali Citelisy, z ponuky rôznych motorov a výkonov sa siahlo po najslabšej dodávanej motorizácii (prakticky vhodnej iba do miest ležiacich na rovine). Ale keď na takéto "detaily" predávajúci neupozorní (nemusí to byť úmysel, nerieši to...) a ani kupujúci si to neuvedomí, príde sa na to, až keď je pozde. Vybrať vtedy iný motor, CNG Citelisy by chodili hore kopcom ako rakety.
Reakcia na: Yogi616 #58935:
okrem toho maju (takmer) vsetky busy obmedzovac na 80 km/h... hore kopcomviac ani nepusti, jedine dolu kopcom ak nepridava plyn alebo na neutrali sa vie rozbehnut na vyssiu rychlost..
Reakcia na: Davidoshmhd #58944:
To by totiž znamenalo, že ani s mýtnou jednotkou nemôžu na D/R mimo obec.
Reakcia na: Davidoshmhd #58944:
Že by odľahčená konštrukcia oproti všetkým ostatným?
Reakcia na: S499.1023 #58943:
Máš pravdu, aj naše majú v TP:
Najväčšia konštrukčná rýchlosť vozidla: 80 s obmedzovačom km.h-1
Reakcia na: S499.1023 #58943:
S nálepkami o maximálnej rýchlosti na zadnom čele prišli vozidlá už od výrobcu a predpokladám, že rovnaké číslo majú aj v TP.
Reakcia na: Davidoshmhd #58941:
Myslím, že podstatné je, čo je v techničáku a DPMK by tam nemal lepiť inú nálepku.
Reakcia na: S499.1023 #58940:
Košické majú na sebe nalepenú 70-ku. ?
Reakcia na: Iv #58939:
Citelis má konstrukčnú 80 a SOR NB tiež.
Reakcia na: P1X3L3310 #58930:
Kedysi na rovine to vytiahlo tak 80, konštrukčná rýchlosť je len 70...jeden dokonca dostal pokutu, keď šiel na letisko a šiel 80, za prekročenie konštrukčnej rýchlosti...
Reakcia na: Yogi616 #58935:
Však preto som hovoril, že rozprávky starého zbrojnoša.
Reakcia na: Yogi616 #58935:
* vysávač
Reakcia na: Yogi616 #58935:
s elektrickou hore Amfikom som obehol aj citelis, aj SORku .. jedine Solaris dokaze konkurovat ? ?
Reakcia na: S499.1023 #58934:
Čosi. Ten náš Citelis do kopca 108km/h? ?
Počas pracovného týždňa sa mi už stalo, že došiel Citelis a za ním SORka na "trolejbusovej" linke. A šiel som radšej tou druhou SORkou. Do kopca to vybehne jedna radosť, Citelis hučí jak vysávaš a pomaly necúva.
Reakcia na: tbus #58933:
Ja som myslel, že hovorí o rýchlosti. A na SOR-ke je prevádzková teplota aká, keď to používa ten istý motor?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.