Aj pre COMFORT - pokiaľ ale viem, dohodli sa (DP s výrobcom) na niečom takom, a bolo to hneď zo začiatku, po dodaní a spustení do prevádzky prvých 3 či 4 kusov PLUSIEK a na základe ohlasu cestujucich - teda nebolo to rozhodnutie zo dňa na deň (či z kusu na kus) .. určitá doba odvtedy už uplynula, a mám za to že preto sa aj spomínalo že prvých 10 ks už ostane v tej verzii sedadiel (bolo to ešte v roku 2014 o tom písane pokiaľ sa nemýlim) teda tých 30 dní už je "v pohode" - ak samozrejme neostalo len pri mediálnej bubline vtedy.. No ale asi áno - ak sa v počte tých sedadiel nič nezmenilo ani vo voze 812 ?
Nemáš pravdu ,dráhový úrad má na rozhodnutie 30 dní ale to závisí od doručenia potrebných dokladov a ich správnosti na daný úrad.Všetko závisí od žiadateľa a dráhový úrad rozhodne v zákonom stanovenej dobe.
Nechcem sa zastávať DPMK (božechráň), ale nie je tak jednoduché niečo urobiť z kusu na kus. Aj doplnenie sedačiek je zmenou technickej špecifikácie, ktorú musí schváliť dráhový úrad. A kto má skúsenosti s týmto úradom vie, že je pre nich problémom spraviť čokoľvek naviac alebo to schváliť.
Už som sa to raz pýtal niekde, opýtam sa ešte raz...
Vie my niekto povedat - od čísla 811 tie PLUSKY mali mať viac monotvaných sedadiel v zadnej NP časti - je tomu tak?
Bolo to už aj zverejnene niekde. že sa s výrobcom DP už dohodol, no pokiaľ viem ako všetko "beži" v našom DP, nečudoval by som sa že nenastala ani u tej 812 žiadna zmena v počte sedadiel ?
To je bežné aj v ďalšej zaostalej prevádzke - DPB. Keďže všetky tri záložné vozidlá ktoré sú pre celé hlavné mesto k dispozícií niekde behajú tak sa operatívne výpadky riešia napr. že sa stiahne voz z linky čo má interval 15 minút na linku čo má interval 20 minút. Alebo voz z linky s intervalom 20 minút zoberú na hradenie linky s intervalom 30 minút..
Asi nechceš alebo nevieš pochopiť alebo ja neviem čo už. Problém nie je v tom že musia jazdiť celodenne, ale že musia jazdiť aj v špičke. A je problém nájsť takú linku. A keď už takú linku nájdeš, tak midibus by odjazdil špičku a na zvyšok dňa by tam jazdil klasický 12m autobus? Alebo by jazdil len na špičkovej linke? Bohužiaľ také sú len asi 2 (28 a 30) a tam už midibusy sú. Kam dať zvyšné? Nechať ich v garáži?
A ešte jednu vec by som potreboval objasniť: OK, BN 9,5 nemožu jazdiť na trhaných, lebo musia byť vonku celodenne. A rošerá, ktoré sú ešte menšie a ešte úspornejšie možu jazdiť na trhanej 28čke? ?
Je mi jasne, ze by si najradsej videl midi busy vonku iba v sedle+vecer, alebo nevidel vobec. Davnejsie som vysvetloval, ze to nejde. Po zaniku 3132 dostali do tabulky 2032, ktora bola vytvorena presne tak, aby nechytala najhorsie spoje na 31+32, napr. v rannej spicke robi iba posilu 32 po NO, ci z Peresa/Lorincika ide o 7:36, teda potom, co skolaci uz odisli posilou.
Su v zasade 2 moznosti : bud najst pre midi vozidla sluzbu, na ktorej kapacitne relativne najmenej vadia, alebo ich vypravovat rano nahodne, a teda nahradia voz, ktory pri vyjazde vypadne a urcite by sa objavili takto postupbe na Xke, RAke, 10ke, ci 71/72ke.
28ky sa odprejazdovali od celodeniek za ucelom opatovnej vypravy Rosera busov..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KosickyTiger