Aj pre COMFORT - pokiaľ ale viem, dohodli sa (DP s výrobcom) na niečom takom, a bolo to hneď zo začiatku, po dodaní a spustení do prevádzky prvých 3 či 4 kusov PLUSIEK a na základe ohlasu cestujucich - teda nebolo to rozhodnutie zo dňa na deň (či z kusu na kus) .. určitá doba odvtedy už uplynula, a mám za to že preto sa aj spomínalo že prvých 10 ks už ostane v tej verzii sedadiel (bolo to ešte v roku 2014 o tom písane pokiaľ sa nemýlim) teda tých 30 dní už je "v pohode" - ak samozrejme neostalo len pri mediálnej bubline vtedy.. No ale asi áno - ak sa v počte tých sedadiel nič nezmenilo ani vo voze 812 ?
Nemáš pravdu ,dráhový úrad má na rozhodnutie 30 dní ale to závisí od doručenia potrebných dokladov a ich správnosti na daný úrad.Všetko závisí od žiadateľa a dráhový úrad rozhodne v zákonom stanovenej dobe.
Nechcem sa zastávať DPMK (božechráň), ale nie je tak jednoduché niečo urobiť z kusu na kus. Aj doplnenie sedačiek je zmenou technickej špecifikácie, ktorú musí schváliť dráhový úrad. A kto má skúsenosti s týmto úradom vie, že je pre nich problémom spraviť čokoľvek naviac alebo to schváliť.
Už som sa to raz pýtal niekde, opýtam sa ešte raz...
Vie my niekto povedat - od čísla 811 tie PLUSKY mali mať viac monotvaných sedadiel v zadnej NP časti - je tomu tak?
Bolo to už aj zverejnene niekde. že sa s výrobcom DP už dohodol, no pokiaľ viem ako všetko "beži" v našom DP, nečudoval by som sa že nenastala ani u tej 812 žiadna zmena v počte sedadiel ?
To je bežné aj v ďalšej zaostalej prevádzke - DPB. Keďže všetky tri záložné vozidlá ktoré sú pre celé hlavné mesto k dispozícií niekde behajú tak sa operatívne výpadky riešia napr. že sa stiahne voz z linky čo má interval 15 minút na linku čo má interval 20 minút. Alebo voz z linky s intervalom 20 minút zoberú na hradenie linky s intervalom 30 minút..
Asi nechceš alebo nevieš pochopiť alebo ja neviem čo už. Problém nie je v tom že musia jazdiť celodenne, ale že musia jazdiť aj v špičke. A je problém nájsť takú linku. A keď už takú linku nájdeš, tak midibus by odjazdil špičku a na zvyšok dňa by tam jazdil klasický 12m autobus? Alebo by jazdil len na špičkovej linke? Bohužiaľ také sú len asi 2 (28 a 30) a tam už midibusy sú. Kam dať zvyšné? Nechať ich v garáži?
A ešte jednu vec by som potreboval objasniť: OK, BN 9,5 nemožu jazdiť na trhaných, lebo musia byť vonku celodenne. A rošerá, ktoré sú ešte menšie a ešte úspornejšie možu jazdiť na trhanej 28čke? ?
Je mi jasne, ze by si najradsej videl midi busy vonku iba v sedle+vecer, alebo nevidel vobec. Davnejsie som vysvetloval, ze to nejde. Po zaniku 3132 dostali do tabulky 2032, ktora bola vytvorena presne tak, aby nechytala najhorsie spoje na 31+32, napr. v rannej spicke robi iba posilu 32 po NO, ci z Peresa/Lorincika ide o 7:36, teda potom, co skolaci uz odisli posilou.
Su v zasade 2 moznosti : bud najst pre midi vozidla sluzbu, na ktorej kapacitne relativne najmenej vadia, alebo ich vypravovat rano nahodne, a teda nahradia voz, ktory pri vyjazde vypadne a urcite by sa objavili takto postupbe na Xke, RAke, 10ke, ci 71/72ke.
28ky sa odprejazdovali od celodeniek za ucelom opatovnej vypravy Rosera busov..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KosickyTiger