Existuje nejaký kľúč/algoritmus (ne)nasadzovania vozidiel na linku 51? Rád by som také čosi poznal, ak to existuje... Vážne ma prestáva baviť postávať v špičke niekoľko minút na zastávke zbytočne a strácať čas čakaním na Godota (...a po ďalšie by som bol veľmi nerád, keby som neplánovanou prítomnosťou mojej osoby v linke 10 zhoršoval kultúru cestovania iným cestujúcim ?).
Veľmi si cením hlášku v úplnom závere posledného výlukového oznamu (jeho maximálna prehľadnosť je ukážková ba priam až absolútne najmodernejšia, hlupáci v Budapešti či Viedni môžu len škrabkať labkami o podlahu). Autora tejto vety by som rád upokojil, že svoje cesty MHDčkou si plánujem s dostatočnou rezervou. Holt, ale keď sa raz nevypraví voz (aj napriek údajnému absolútnemu dostatku všetkého), tak sa môžem aj na hlavu postaviť.
A ďalší prípad z dneška... Aby som od Senného trhu na Boženy Němcovej dostal MHDčkou za 35 minút, to je proste sila. Mohol som ísť pokojne pešo. X7 o 10:05 nevykonaná, nehradená, proste nič. Ďalšia šla s meškaním, vykonávaná zálohou a totálne natrieskaná (kultúra cestovania). Úplnou čerešničkou bolo pristúpenie revízorov (chápem, oni si len vykonávajú svoju prácu, ale nastúpili tak trochu „nevhod“).
Aby ešte aj spoje náhradnej dopravy neboli vykonávané (nie prvýkrát), to je skutočne možné asi len u nás. Zažil som už výluky kade-tade po zahraničí, ale takýto bordel som ešte nevidel. A nehovorím len o (ne)vypravovaní spojov. Toto je diletantstvo úplne od podlahy, vrátane označovania mimoriadnych zastávok, oznamov, informovania verejnosti (online, „zákaznícke centrum“, „v teréne“). Bezbrehé vyraďovačky a rozpredaje to všetko len podčiarkujú.
A človeka na tom všetkom vytáča najviac, že príde orálna pracovníčka a tá do novín zahnojí, že je všetko v poriadku a nič sa nedeje. Aspoň nech na Bardejovskej nerobia z ľudí (platiacich cestujúcich!!!) volov.
V takom Mníchove sa verejne priznali, že dôvodom výluky (od januára) sú technické problémy na električkách, ktoré sa riešia u výrobcu. Takého čosi sa tu asi nedočkáme. Všadeprítomná samoľúbosť, zatĺkanie a sebareflexia ako cudzí pojem tu vyložene prekvitajú.
Kultúra cestovania? ? Vidieť, že to tu nečítaš pozorne, kultúru cestovania si totiž údajne vytvára sám substrát nastupovaním do (pre)pl(ne)ného krátkeho vozidla. Veď nech si počkajú na ďalší spoj ? Alternatívna výhovorka: „Táto linka nie je určená pre toho a pre toho, čo tam má čo hľadať, nech ide inou“ (ex31).
Včera sa darilo aj na linke 27: najprv na 2703 išiel #5608, večer skapal na Sofijskej, tak tam stiahli #5616. Ešteže máme absolútny dostatok vozidiel.
Logika DPMK ...
Aj služba 2003 bola obsluhovaná klasickým autobusom, a keď nebolo kde zaradiť 6702, už tam zrazu stačil ... Obdobne to teraz bolo aj s tabuľkou midibusov z VŠA, keď im ostala diera po službe 3132. A podľa logiky DPMK musia byť malé autobusy vonku celodenne, hoc aj na úkor kultúry cestovania.
To nieje sama.. 2 týždne jazdila 803 (neviem či ešte aj teraz jazdi) tiež s nefunkčným zadným .. miesto neho biely papier s čiernym číslom tam bolo ? Takže aj u nových vozov sa budeme asi stretávať so starými problémami (žiaľ) ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Astor
Aj služba 2003 bola obsluhovaná klasickým autobusom, a keď nebolo kde zaradiť 6702, už tam zrazu stačil ... Obdobne to teraz bolo aj s tabuľkou midibusov z VŠA, keď im ostala diera po službe 3132. A podľa logiky DPMK musia byť malé autobusy vonku celodenne, hoc aj na úkor kultúry cestovania.