končiace nočáky to boli, 34ka jazdila normálne celú trasu (možno keď už nikto necestoval, tak zišla z linky), prakticky to bol 45-minútový presun do garáže
kvitujem pridanie spojov navyše tam, kde ich treba. Ale minimálne nejaký oznam o nich sa na dpmk.sk mohol objaviť – keď už nie na zastávkach. Veď sú tu pre cestujúcich a nie aby si vodič odšoféroval polkolo.
Niekedy okolo roku 2005 takto chodili dosť dlhú dobu z ťahanoviec po jednom spoji na 11 a 34, tiež neboli v CP, no ako som tým spojom pravidelne cestoval, vždy sa viezlo zo 20 - 30 ľudí, ktorí buď o nich vedeli, alebo sa jednoducho nevošli do oficiálneho spoja po ktorom išiel tento bonusový ?
Neviem, kto kde nabral "presné a zaručené" informácie o presnom vedení týchto spojov. Spoje zo služieb 4015 a 4016 sú operatívne riadené a označené ako posilové k súčasným v prípade potreby. Nevzťahuje sa na ne žiadna potreba dávať ich do cestovného poriadku, rovnako ako keď sa posiluje 23, či 14 na Jahodnú. Klídek, pánové ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kaMaR54
7 - 413 , 617
9 - 517 , 523 , 530 ?
R2 - 538/ asi ZV lebo nijaky spoj neprisiel z vozovne
13 - 5102 , 5103
19 - 3311 , 3315 , 3316