2 - 422
4 - 420
5 - 512
6 - 528 , 364
7 - 382
19 - 3317 + este raz 3316*
25 - 5241
27 - 5612 , 5240
52L - 5103
72 - 1009 , 1004 , 5101/ZV
_______________________________
* - na levocsku smer mlyn prisiel o 8 minut neskorsie a na tu ist zastavku sme KVP prisiel o 4 minuty neskor ale potom to dohanal neviete co sa stalo?
končiace nočáky to boli, 34ka jazdila normálne celú trasu (možno keď už nikto necestoval, tak zišla z linky), prakticky to bol 45-minútový presun do garáže
kvitujem pridanie spojov navyše tam, kde ich treba. Ale minimálne nejaký oznam o nich sa na dpmk.sk mohol objaviť – keď už nie na zastávkach. Veď sú tu pre cestujúcich a nie aby si vodič odšoféroval polkolo.
Niekedy okolo roku 2005 takto chodili dosť dlhú dobu z ťahanoviec po jednom spoji na 11 a 34, tiež neboli v CP, no ako som tým spojom pravidelne cestoval, vždy sa viezlo zo 20 - 30 ľudí, ktorí buď o nich vedeli, alebo sa jednoducho nevošli do oficiálneho spoja po ktorom išiel tento bonusový ?
Neviem, kto kde nabral "presné a zaručené" informácie o presnom vedení týchto spojov. Spoje zo služieb 4015 a 4016 sú operatívne riadené a označené ako posilové k súčasným v prípade potreby. Nevzťahuje sa na ne žiadna potreba dávať ich do cestovného poriadku, rovnako ako keď sa posiluje 23, či 14 na Jahodnú. Klídek, pánové ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
02011 / 02012 : 613
02021 / 02022 : 384
02031 / 02032 : 606
04011 / 04012 : 382
04021 / 04022 : 364
04031 / 04032 : 616
04041 / 04042 : 701
07011 / 07012 : 617
07021 / 07022 : 421
07031 / 07032 : 512
07041 / 07042 : 367
20031 / 20032 : 5233