2 - 422
4 - 420
5 - 512
6 - 528 , 364
7 - 382
19 - 3317 + este raz 3316*
25 - 5241
27 - 5612 , 5240
52L - 5103
72 - 1009 , 1004 , 5101/ZV
_______________________________
* - na levocsku smer mlyn prisiel o 8 minut neskorsie a na tu ist zastavku sme KVP prisiel o 4 minuty neskor ale potom to dohanal neviete co sa stalo?
končiace nočáky to boli, 34ka jazdila normálne celú trasu (možno keď už nikto necestoval, tak zišla z linky), prakticky to bol 45-minútový presun do garáže
kvitujem pridanie spojov navyše tam, kde ich treba. Ale minimálne nejaký oznam o nich sa na dpmk.sk mohol objaviť – keď už nie na zastávkach. Veď sú tu pre cestujúcich a nie aby si vodič odšoféroval polkolo.
Niekedy okolo roku 2005 takto chodili dosť dlhú dobu z ťahanoviec po jednom spoji na 11 a 34, tiež neboli v CP, no ako som tým spojom pravidelne cestoval, vždy sa viezlo zo 20 - 30 ľudí, ktorí buď o nich vedeli, alebo sa jednoducho nevošli do oficiálneho spoja po ktorom išiel tento bonusový ?
Neviem, kto kde nabral "presné a zaručené" informácie o presnom vedení týchto spojov. Spoje zo služieb 4015 a 4016 sú operatívne riadené a označené ako posilové k súčasným v prípade potreby. Nevzťahuje sa na ne žiadna potreba dávať ich do cestovného poriadku, rovnako ako keď sa posiluje 23, či 14 na Jahodnú. Klídek, pánové ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
02011 / 02012 : 337
02021 / 02022 : 412
02031 / 02032 : 404
03011 / 03012 : 419
04011 / 04012 : 422
04031 / 04032 : 701
04041 / 04042 : 613
06011 / 06012 : 400 + 401
06065 : 361 + 414
07011 / 07012 : 517
07021 / 07022 : 386 + 387
07031 / 07032 : 410 + 411
07041 / 07042 : 406 + 407
07055 : 513
71125 : 2007
72011 / 72012 : 1008
10041 / 10042 : 3902
11011 / 11012 : 5001
15021 / 15022 : 3301
16021 / 16022 : 5221
17041 / 17042 : 3511
25035 : 6240
27011 / 27012 : 3529
27031 / 27032 : 3522
51025 : 5501
52045 : 6229