Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #47436:
Lebo tu na to prišla reč, máme si to komplikovať a písať odkazy na fóra hore dole? Zmaž to a máš pokoj.

Keďže kolegovi vadí, že sa tu diskutuje, kto o tom vie niečo viac, smelo píšte mail, vďaka. Koniec diskusie.
Páni, jediné čo nechápem, prečo to riešite na tomto fóre...
Reakcia na: Riks #47434:
..tak to by zaujímalo tiež aj mňa, no asi sa to nedozvieme tu.. ?
Reakcia na: Rudyke902 #47432:
Asi sa to tu už riešilo, mňa by zaujímalo, z akého dôvodu sa na KTčky nemontuje dopyt, keď predsa prispieva k tepelnej pohode cestujúcich. ? Keď už sa spomína výzor, prečo nie sú v unifiku zvnútra aj T6-tky a KT?
Reakcia na: Yogi616 #47426:
Videl som cez víkend už aj 397 v "novom", asi po VP, ešte aj voňala farba v nej... znamená že aj 396 asi bude, no zaujímave že o tej sa nepísalo že pôjde na nový náter, ale dobré že to pokračuje aspoň v ED ked nie v AD.. Chcem sa opýtať - a odkiaľ zobral DP tie tabule do tých električiek? Jedná sa o nové tabule? Či nejaké BUSE typy vyradené? A okrem 513 je ešte pár KT ktoré nemajú vnútorné displeje, dokonca myslím aj jedna z tých už unifikovaných nemá vnút.displeje (525, al. 538)
K tým "opravám" a VP, a SP električiek.. je síce pekné, že ako - tak sa DP snaží a tie ktoré vozy po VP aj vyjdu von z dielne v novom unifik nátere - podľa toho ktorý náter to už fakt potreboval - no mohli by už aj s tými laminátovými sedadlami v T3 niečo urobiť. V prvých súpravách aspoň obtiahli "provizórne" tie sedadlá, nech tak chladne nepôsobia zvlášť v zime.. No na posledné súpravy T3 v novom nátere po VP (392..421..396..), sa už pár metrov poťahu na sedadlá nenašlo? Montuje sa dopytové otváranie dverí - aj na "tepelnú pohodu pre cestujúcich" v zime (to je oficiálna veta DP z pred roka), no sadnúť si na staré studené laminátové sedadlo v zime ráno, nieje nič príjemné.. Jasné že o výmene sedadiel nemôže byť ani reč (financie), neviem či niekde v bývalej ČSSR jazdí ešte nejaký voz T3 s takými pôvodnými sedadlami - asi nie!! Tak ten poťah by bol aspoň slabou náplasťou na skultúrnenie cestovania..




L71: 1009 /7105/, 1013 /7108/, 1019 /7107/, 2003 /7112/
L72: 1006 /7207/, 2001 /7208/, 2007 /7212/

Dnes v noci výluka TD.
10: 3320, 3328, 3901, 4302, 4305
13: 5006
16: 5604
19: 3301, 3502 ? , 4301 ?
20: 5233, 6240
34: 5607, 5616/ZV
36: 4310, 6287/ZV
52: 6258
54: 3002 ? , 4306, 4311 ?
55: 5220
71: 3215, 5205/ZV

13311/12: 5610
20341/42: 5603
31311/12: 5614
34311/12: 5612
31021/22: 5619
31035: 6408
Nedeľa ‒ 4. 12. 2011

02021 / 02022 : 413
02031 / 02032 : 418
04011 / 04012 : 364
07031 / 07032 : 509
440?1 / 440?2 : 529
46021 / 46022 : 607

71011 / 71012 : 1019
Reakcia na: Adamcool #47422:
Pozor, unifik neznamena ze vozidlo preslo GO, preslo tak maximalne velkou prehliadkou ktora sa robi zvycajne raz za 3 roky alebo po nabehnuti asi 100 000km a vtedy ju aj prestriekaju ked ten nater ma velmi uz rozbity. Ziadna z vyssie spomenutych elektriciek GO este nemala. Vlastne vsetko az na par T3 a Nizkopodlaznych KT8D5, su vsetky vozidla v povodnom stave, aj ked verim ze vacsina suciastok vyzbroje uz bola obmenena, neboli generalkovane.
Reakcia na: Quakeman #47425:
Ze vraj ju chcu dat znovu do provozu s tym ze asi vymontuju tu chybnu elektroniku a zase bude zrychlovacova, no ale neviem ci sa im to podari lebo tam je uplne vsetko prerobene aj podvozky vsetko.
Reakcia na: Adamcool #47422:
GO to určite nebudú, tie sa robia väčšinou mimo dielní DPMK. Sú to SP, resp. VP.
Súprava T3 #381+383 nedostane, resp. nemala by dostať nový náter, ostane v červeno-krémovom.

Čoskoro sa už asi začne aj osádzanie informačných tabúľ do ďalších T3, aj KT8D5 #513.
Plánuje podnik niečo spraviť s #359 T3mod?
Reakcia na: Adamcool #47422:
Nijak sa DPMK nerozšúpol, robia sa také prehliadky ako stále, a vzhľadom na obmedzené priestory dielní aj v takom počte ako obvykle. Akurát vychádzajú vonku v inej farbe ako vošli, ale to sa robilo stále, akurát to nebolo tak vidieť, keď dostali obnovený červeno krémový lak. Nie je k čomu blahoželať. Inač 381 a 383 by mali ostať v pôvodnom laku.
Trolejbusy:
- 1005 SP, unifik
- 2002 ?P/GO resp. výmena oplechovania, unifik
- 2004 ?P/GO resp. výmena oplechovania, unifik

Električky:
- 396 ?P/GO, unifik ❓
- 381 ?P/GO, unifik ❓
- 383 ?P/GO, unifik ❓
- 536 ?P/GO, unifik ❓
- 610 ?P/GO, unifik ❓
- 611 ?P/GO, unifik ❓
- 604 ?P/GO, unifik ❓
- 612 ?P/GO, unifik ❓
- 627 ?P/GO, unifik ❓

DPMK sa nejako rozšúpol nie? 🙂 Hoci by bolo najlepšie, ak by to boli kvalitné GO, ale aj to sa cení ? Blahoželám 🙂 Avšak napriek tomu si stále stojím za tým, že by tie opravy mali kombinovať s výmenou (aspoň trolejbusových) tratí 🙂
Reakcia na: Yogi616 #47420:
+ 604, 612, 627
Reakcia na: Riks #47419:
381+383 a 536
Reakcia na: Adamcool #47415:
1005 SP, krátke vozy výmena plechov, budú s novým náterom. Z električiek na prehliadke 610-611, 396?, zvyšok som zabudol ?
Dne okolo 11:58 asi 50 metrov pred zastávkou Kalinovská (smer Lingov) ostalo "visieť" vozidlo 1010 na L72 pre požiar prepojovacieho kábla na ľavej zberacej hlavici.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.