Trafil si spravne, aj 525 aj 538 nemaju vnutorne displeje. A mas pravdu tie laminatove srandy uz ozaj posobia staromodne a chladne ale ako som uz spomenul, nase vozidla sa viacmenej nemodernizuju(namontovanie displejov, tlacitiek na dvere a novy nater), su to sice pekne prvky ale priamo nemenia nic pre komfort cestujucich, ci jazdne vlastnosti takze nie je to modernizacia doslova.
Unifikovany nater sa tyka viac menej len exterieru, opat spomeniem ze s vynimkou 4 prerobenych T3 a nizkopodlaznych KTciek su vsetky vozidla v povodnom stave a co je na nich ine je len vonkajsi vzor.
Asi sa to tu už riešilo, mňa by zaujímalo, z akého dôvodu sa na KTčky nemontuje dopyt, keď predsa prispieva k tepelnej pohode cestujúcich. ? Keď už sa spomína výzor, prečo nie sú v unifiku zvnútra aj T6-tky a KT?
Videl som cez víkend už aj 397 v "novom", asi po VP, ešte aj voňala farba v nej... znamená že aj 396 asi bude, no zaujímave že o tej sa nepísalo že pôjde na nový náter, ale dobré že to pokračuje aspoň v ED ked nie v AD.. Chcem sa opýtať - a odkiaľ zobral DP tie tabule do tých električiek? Jedná sa o nové tabule? Či nejaké BUSE typy vyradené? A okrem 513 je ešte pár KT ktoré nemajú vnútorné displeje, dokonca myslím aj jedna z tých už unifikovaných nemá vnút.displeje (525, al. 538)
K tým "opravám" a VP, a SP električiek.. je síce pekné, že ako - tak sa DP snaží a tie ktoré vozy po VP aj vyjdu von z dielne v novom unifik nátere - podľa toho ktorý náter to už fakt potreboval - no mohli by už aj s tými laminátovými sedadlami v T3 niečo urobiť. V prvých súpravách aspoň obtiahli "provizórne" tie sedadlá, nech tak chladne nepôsobia zvlášť v zime.. No na posledné súpravy T3 v novom nátere po VP (392..421..396..), sa už pár metrov poťahu na sedadlá nenašlo? Montuje sa dopytové otváranie dverí - aj na "tepelnú pohodu pre cestujúcich" v zime (to je oficiálna veta DP z pred roka), no sadnúť si na staré studené laminátové sedadlo v zime ráno, nieje nič príjemné.. Jasné že o výmene sedadiel nemôže byť ani reč (financie), neviem či niekde v bývalej ČSSR jazdí ešte nejaký voz T3 s takými pôvodnými sedadlami - asi nie!! Tak ten poťah by bol aspoň slabou náplasťou na skultúrnenie cestovania..
Pozor, unifik neznamena ze vozidlo preslo GO, preslo tak maximalne velkou prehliadkou ktora sa robi zvycajne raz za 3 roky alebo po nabehnuti asi 100 000km a vtedy ju aj prestriekaju ked ten nater ma velmi uz rozbity. Ziadna z vyssie spomenutych elektriciek GO este nemala. Vlastne vsetko az na par T3 a Nizkopodlaznych KT8D5, su vsetky vozidla v povodnom stave, aj ked verim ze vacsina suciastok vyzbroje uz bola obmenena, neboli generalkovane.
Ze vraj ju chcu dat znovu do provozu s tym ze asi vymontuju tu chybnu elektroniku a zase bude zrychlovacova, no ale neviem ci sa im to podari lebo tam je uplne vsetko prerobene aj podvozky vsetko.
GO to určite nebudú, tie sa robia väčšinou mimo dielní DPMK. Sú to SP, resp. VP.
Súprava T3 #381+383 nedostane, resp. nemala by dostať nový náter, ostane v červeno-krémovom.
Čoskoro sa už asi začne aj osádzanie informačných tabúľ do ďalších T3, aj KT8D5 #513.
Nijak sa DPMK nerozšúpol, robia sa také prehliadky ako stále, a vzhľadom na obmedzené priestory dielní aj v takom počte ako obvykle. Akurát vychádzajú vonku v inej farbe ako vošli, ale to sa robilo stále, akurát to nebolo tak vidieť, keď dostali obnovený červeno krémový lak. Nie je k čomu blahoželať. Inač 381 a 383 by mali ostať v pôvodnom laku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus