Inak na nerekonstruovanu tramvaj si mal stastie. Ja som stravil pol nedele vozenim sa po Plzni a nerekonstruovany vozen s povodnymi plastovymi skrupinovymi sedadlami som videl len jeden - aj to bol radeny ako B vozen na linke 4. Ostatne T3 mali vo vnutri upravu podobnu, ako v Liberci - calunene sedacky. Ale to bola nedela, takze mozno v pracovny den je vyskyt nerekonstruovanych T3 vyssi.
Takisto sa v nedelu prehanalo po Plzni plno 21Tr. Aj tie 14 a 15 Tr, ktorymi som sa viezol, boli "rekonstruovane" akoby na typ M - calunene sedacky, BUSE, nove predne celo. Na trolejbus s kozenkovymi sedadlami som tiez nemal stastie.
Inak tie nove citacky kariet boli pravdepodobne instalovane tak, aby prevadzka mohla zacat od Noveho roka, takze aj ked pochybujes, stihli to inak tie prazdne podstavce neboli pozostatky po citackach, ale miesto pre buduce nove citacky
Tvar elektrickovej siete v PM a KE sa skutocne diametralne lisia, ale to uz sme preberali v novembri...
Btw autor tým nechcel tvrdiť, že Plzeň nedajbože rozpredala KTčka...
Citujem komentár k fotke: "Fotografie vlevo ukazuje nejen vytrhanou vnitřní kolej smyčky Bory, ale také soupravu PX nasazenou z důvodu rekonstrukce Košutecké smyčky a nedostatečnému počtu provozních vozů KT8D5."
(pozn. majú ich 12)
Vies, ze ma napadlo aj prezentacne fotenie, prip. skusobne jazdy? Prave kvoli bielym ceduliam v predu aj na boku, nalestenej kasni...Len som si myslel, ze cisla vozov sa striekali az po dodavke do KE, takze som tipoval na nejaku prezentaciu novych vozov niekde v KE.
Ak by bol voz na skusobnej jazde asi by uz mal na tych tabuliach nieco popisane...
Zeby som potom cestoval v inej Plzni? Pretoze nebolo ziadne reko interieru, a na pocudovanie som si nemusel citat navod, ako sa tam oznacuju CL, pretoze mi vystacili skusenosti z Kosic-teda tie iste mechanicke oznacovace...(po citackach boli len pozostatky na drzadlach)
A pochybujem,ze by stihli taku obrovsku zmenu za 2 mesiace-t.j. od mojej poslednej navstevy.
Astry? Nie je vsetko zlato, co sa blysti...V KE by asi velku slavu nemali. Vychadzam aj z toho, ze elektrickove siete su diametralne odlisne-z toho vychadza aj hlucnost...
Ma to viacero pricin. Neodborne, presnejsie amatarske vednie podniku, nepristupnost novym, inde uz overenym myslienkam, rozkradanie financii, vztah k praci...
prečo je to u nás horšie ako kdekoľvek inde ? teda osobne si myslím, že v Bratislave je mhd odporná, ale to je kvôli tomu, že tam je doprava vo všeobecnosti úplne zle riešená
Vcelku suhlas, az na to, ze Kosice nemaju 21Tr a Astry ako Plzen, nemaju skoro vsetky T3 po reko interieru ako Plzen a tiez ze v Kosiciach je jazda elektrickou podstatne hlucnejsia, pomalsia a drncavejsia, ako v Plzni. Takisto sa Plzen od Kosic lisi tym, ze v Plzni su nainstalovane okrem madarskych stikatiek jednorazovych CL tiez citacky kariet s dotykovym displejom, na ktorom si pred prilozenim karty mozes zvolit, ci chces odpocitat cestovne za 15, 30, 60 alebo 180 minut. O rozdieloch medzi CP kosickych a plzenskych elektriciek radsej pomlcim.
>>> Ak by si niekto chcel pridat do zbierky kupony na MHD 1991-2005 (ziacke, normal, KIDS-SAD; skoro bez prerusenia sledu), nech mi napise na miroslav.vrlik::mailbox::sk. ("::" nahradte @ a .) Plati do pondelka, potom ich vyhodim... ☠
Nuž, Plzeň si okrem legendárnej prezývky "Przeň" už dávnejšie vyslúžila aj prívlastok "české Košice". Podrobnosti nebudem rozoberať, ale zdá sa, že isté paralely medzi týmito mestami sú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
miro