Problém BKV je, ze vydržia tak 10 rokov namiesto plánovaných 30 a v oblukoch ešte menej, lebo sa šmýkaju na tom asfaltovom podklade. Neustále opravy časom stoja viac, ako tam použiť iný systém ako napríklad w tram. Nesúhlasím, ze si BKV trať ešte zaslúži dnes nejakú údržbu, to chce reko a zmenu upevnenia.
veteran
Mesto si teda ani nevie dopodrobna postrážiť, čo mu vyprojektujú externé firmy, dokonca si ani nevie zauditovať zadanie zákazky (ktoré tiež musí outsourcovať, lebo na to nemá dostatok personálu).
Preto máme zadania podľa vzoru paškvil, kde autor ani nevie určiť PRESNÝ rok trate, ktorá sa má zniesť (odhadom ju strieľa len do obdobia bývalých 5RP) alebo že si niekto vymyslí novú zastávku, ale už ju autor zabudne zahrnúť do ostatných kapitol a tak napríklad mesto nežiada vyprojektovať automat v novopridanej zastávke, hoci v ostatných ho chce. O typografických a štylistických úpravách týchto materiálov škoda hovoriť. Z toho amaterizmus doslova kričí. Tvári sa to síce premúdrelo, normy to cituje, vyhlášky tiež, ale inak je to o ničom. Ako sa napíše, tak je a muši buc dobre...