okrem toho už som kdesi písal o aktuálnej situácii... Na rekonštruovaných úsekoch tratí v meste sú niekde sklenené zábradlia z hrubších rúr, ktoré adekvátne držia sklá nerezovými úchytkami. Niekde sú však zábradlia z tenkých rúr, ktoré sa po opretí človeka kývu a hýbu, čo môže byť jedným z dôvodov, že sa 70% skiel vysunulo a spadlo z držiakov na chodník, resp. do posypového štrku.... Nože si spomeňme, koľko rokov má to zábradlie? Koľko peňazí stálo? Hocijaký domáci kutil by sa na to pozrel a povedal by, že by tu stačilo dať medzi sklo a nerezový držiak tesnenie z Hornbachu za 0,0005 eur alebo by postrihal starú dušu z bicykla a gumu by na to použil... a sklo by následne už nevypadávalo. Viem, že je to sprostosť a blbosť pri dnešných problémoch, ktoré mesto trápia. Neverím však, že niekto doma by si nechal takto sfušovanú prácu, ktorá nevyžaduje žiadnu veľkú investíciu, len zdravý rozum. Je to podobný prístup, ako sme videli na Urbanovej veži. Tri roky chýbalo 20 vypadnutých škridiel nad klenbou pod arkádou veže a nechali sme / majiteľ - cirkev?/ zatekať a v zime mrazom poškodzovať klenbu, lebo sme neinvestovali 45 eur za dvadsať kusov bobrovky.... Ja ako investor z EU by som neposkytol eurofondy gazdovi, ktorému nie je ľúto nechať tri zimy mrazom rozpraskať klenbu pre nezáujem... Rovnako by som si rozmyslel, či investujem ďalšie prachy dopravnému podniku, ktorý nechá briky v takomto stave jazdiť po uliciach mesta, napriek tomu, že majú 5-6 rokov....
mi.v