Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #84416:
Pretože dobre vieš, že takmer nik z tých, čo tu diskutujú nemá na to akékoľvek vykonávacie právo. 😎
Reakcia na: Dispecer #84413:
Prečo by som ho mal písať ja? Ja hejtujem SOR kade chodím???
Reakcia na: Dispecer #84410:
Ale bavime sa o nakupe dlhych busov. A tam je v opcii sor 18m
Reakcia na: káté8D5 #84411:
Tiež si myslím že sor už je dosť , radšej autobusy čo ešte v DPMK neboli , napríklad MAN,IVECO, atď, a keď k nám príde tá istá džada sor tak ďakujem pekne
Reakcia na: S499.1023 #84412:
Kým si napísal tento príspevok, už si to výberko mohol mať dávno napísané! 😂
Mládenci, však napište to výberko tak, aby ho SOR nevyhral, všetci vám poďakujú.
A zase SOR to už nich nestačilo dosť? Radšej nech kúpia Solarisy IV. Generácie, alebo Iveca, lebo v tych krySORoch by som necestoval uz
Reakcia na: 110mat110 #84409:
Zároveň je aj opcia na Solaris Urbino 12 IV, z ktorej sme nevyužili ešte nič.
Reakcia na: Isidor #84407:
A opcia na 18m je SOR ak sa nemylim. Cize tie iste poruchove kktiny.

Len tak mimochodom, 27 vozov je potrebnych za zabezpecenie celej trolejbusovej trakcie. Cize keby sa kupilo 25 trolejbusov, boli by sme na tom celkom fajn.
Reakcia na: Isidor #84407:
Už keď som v mladosti navštevoval Košice, zaujalo ma, že v Košiciach sa nikdy neriešila údržba, lebo však "načo opravovať, dostaneme nove".
Reakcia na: Dispecer #84404:
Samozrejme, že jedno madlo popod okná (ako u ostatných autobusov bez sklápačiek) by veľa vecí uľahčilo 🙂 Ale nejakej dodatočnej úrazovosti sa neobávam, vždy je možnosť držať sa na tyči pod stropom, a tí čo nedočiahnu, nemajú kde sa chytiť sa môžu v pude sebazáchovy presunúť ku zvislým madlám inde vo vozidle. 😉
Reakcia na: Dispecer #84404:
Čakal by som, že jedno držadlo tam automaticky pridajú. Myslím si, že keď je na vybavenie interiéru pre cestujúcich nejaká norma, dostupnosť držadiel v nej musí byť riešená. Inak by výrobca mohol namontovať jedno držadlo do prednej časti vozidla a prehlásiť otázku držadiel za vybavenú. A preto mi vyvstáva otázka, či takáto úprava – taký veľký priestor bez držadiel – ešte zodpovedá povoleným štandardom. Možno sa v tom vyznáte lepšie.
Reakcia na: tbus #84399:
Len otázka je, či takýmto spôsobom zrazu nepribudnú úrazy v kategórii "nedržal sa, lebo nemal sa čoho chytiť"... 🙂
Reakcia na: Dispecer #84398:
A ani žiaden mpás pre vozičkára nebude!!!😠
Reakcia na: Dispecer #84387:
👎 👎
Reakcia na: Dispecer #84396:
preto idu len o 4/tej
Reakcia na: tbus #84399:
Ďakujem, zaujímavý postreh.
Reakcia na: Vladimír #84389:
Myslím si, že hlavnou príčinou bolo predchádzať úrazom, presné údaje nemám, ale čo mám z počutia, zhruba každé druhé zranenie v prostriedku MHD (pri prudšom brzdení) spadalo do kategórie "pád z bočnej sklápačky"
Reakcia na: LUKYmhd #84397:
Tak ešte raz - ako som v #84392 spomínal - chýbajúce sklápacie sedadlá mi nevadia. To, čo mi vadí je, že tam chýba niečo, čoho by sa stojaci cestujúci / matka s kočíkom / sprievodca vozíčkara / vozíčkar mohol chytiť. Áno, je tam tyč na začiatku a na konci ako aj aj tá horizontálna nad uličkou.

Ak z nejakého dôvodu musíš byť presne v strede toho priestoru, jediná vec, ktorej sa dá chytiť je okenný rám - veľmi praktické a pohodlné riešenie - najmä pre vozíčkara, však?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.