Balky: patris k milovnikom fungujucej dopravy, alebo k milovnikom DPMK? Taktiez len subjektivny dojem. Ale neporovnavaj neporovnatelne, lebo sa nedopracujes k objektivnemu zaveru
Prave naopak, tak ako pises, je vhodnejsie mat menej liniek a hustejsie intervaly. Je to sice riesenie "site na mieru" prestupnej tarife, ale prave dnesna Plzen je dokazom, ze i pri neprestupnej tarife je prijemne mat taketo usporiadanie liniek
Ja by som kludne bol za istu reviziu kosickeho linkoveho vedenia, ale ja mam na to vplyv limitne sa bliziaci nule
Balky
Porovnaval som niektore konkretne fakty, ktore sa na tomto fore zvyknu casto preberat. To znaci, zvlast som porovnaval listok v Plzni-listok v KE, pocet tras v Plzni-pocet tras v KE...
Ale...
Pri neprestupnej tarife je pochopitelne, ze cestujuci sa chce dostat z miesta A do B s co najmenej prestupmi. Preto je na zamyslenie, ci su pre cestujuceho vyhodnejsie 3linky z hustym intervalom, alebo 7liniek (R-ky nepocitam, su ucelove) s 30min. intervalom.
Proste, Plzen ma tiez neprestupnu tarifu, pricom siet MHD je uz pripravena na cipove karty, prestupnu tarifu, tak ako to spominal Majkl. V KE by pri jej zavedeni museli uplne zmenit siet MHD, zredukovat pocet liniek, zahustit intervaly.
Dakujem za odkazy na CP.
Re #8299 bigmac: Trepu sa koberce a maximalne tebe trepe v bedni.
Dal som do fora svoj subjektivny nazor, ak ma niekto iny nazor, nech sa paci..