Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #8304:
Bude aj foto z nehody? Bol niekto v terene s fotakom? Nevidel som to v TV a taku nepochopitelnu situaciu by som chcel trosku podrobnejsie prestudovat...
diggi si ma predbehol, akurat som to pisal.... ? ?
No 5240 po oparve veľmi dlho nejazdila..Tuším dnes bol vonku po poruche prvý krát a hneď sa čelne zrazil s Favoritom. Vodič Favoritu je mrtvy...bolo na jojke teraz ?
Reakcia na: Papyr #8301:
hej, samozrejme. Ale zdalo sa mi, že v Plzni majú dajakú zvrátenú skratku. ?
L55: 6291, 5214
L38: 4085 ?
Reakcia na: Majkl #8300:
Nemas na mysli PMDP (Plzenske mestske dopravni podniky)? Lebo DPMP je Dopravni podnik mesta Pardubic 🙂
Reakcia na: Balky #8295:
DPMP má pripravený projekt výmeny označovačov a aj kompletnej zmeny tarify. Bude zavedené elektronické označovanie lístkov (najmodernejšie v ČR) a čipová karta bude fungovať multifunkčne vo viacerých oblastiach. Písali o tom detailne v niektorom z minulých čísel časopisu Městská doprava.
Reakcia na: Balky #8293:
netrep
Plzen:
CP linky 1: http://www.pmdp.cz/obrazky/prvz151104/SA272487.HTM
CP linky 2:
http://www.pmdp.cz/obrazky/prvz151104/SA560296.HTM
CP linky 4:
http://www.pmdp.cz/obrazky/prvz151104/SA058277.HTM

p = nizkopodlazne vozidlo

Balky, ty si fakt myslis, ze Plzen so svojim nizsim poctom liniek (3) to ma horsie nez Kosice (7 vnutromestskych a 8 zeleziarenskych)? Aj ked vezmes do uvahy intervaly v KE a PM? Aj ked vies, ze KE maju 240 tisic, zatialco PM 165 tisic?

Tak schvalne, v ktorom meste si dlhsie pockam na elektricku?
Reakcia na: Omni_817 #8244:
Akurát ma pobavilo, že výhodou BČK je kĺzavá doba platnosti lístka. Nuž, aká že je toto výhoda BČK? To predsa s BČK nemá nič spoločné 🙂

Re #8274 Omni_817: No... v tom by som ja zase problém nevidel. Veď aj dnes si vodič môže pri nástupe cestujúcich prednými dverami podľa ľubovôle študovať mená a adresy cestujúcich.
Reakcia na: Sarko #8294:
Pacila sa mi nadvaznost nocakov na denne linky. Posledne denne linky sa po meste pohybovali este aj po 23:45, (dokonca na zastavkach stali aj spoje iduce do vozovne, garaze!!!ako napr. 16X...) prve nocaky sli z mesta nieco po 0:10. No super.
Reakcia na: Sarko #8294:
Interval 3-4 min je konkretne na L4. L1 ma redsi interval. A nie je celodenny. Bolo zvlastne vidiet na konecnej 4 supravy L4, alebo sa viezt v suprave L4, pricom pred sebou na krizovatke vidis predchadzajuci spoj a o par zastavok dalej nasledujuci. Aj jazda boli o cosi dynamickejsia.
Suhlasim s tebou, rozdiel v modernizacii vozov je velmi vyrazny. Ale najviac ma sokovali mechanicke oznacovace. S tym som nepocital.
Reakcia na: Balky #8293:
Čo sa týka intervalu električkových liniek v Plzni, tak ten interval 3-4 min. je myslím CELODENNÝ (minimálne na hlavnej linke určite), a to je obrovský rozdiel. Keď navyše porovnám podiel plzenských modernizácií, rozdiel je veľmi výrazný.
Stale sa tu hovori, aka je DPMK otrasna...Porovnam elektrickovu dopravu u nas a v Plzni:
-tarifa neprestupna, listok 12 Kc (v prepocte 15Sk) - Kosice su na tom lepsie
-mechanicke oznacovace (na drzadlach boli namontovane zbytky z elekt.oznacovacov) - v porovnani z KE je to rovnake
-nizsi pocet elektrickovych liniek (v sucasnosti 3linky) - vyhoda pre Kosice
-v spicke jazdia linky v 3min. intervaloch - v Kosiciach si nedovolite pustit viac naplnenu elektricku, len preto, ze radsej pockate na briku, ktora pride o par minut neskor (navyse ju uz vidite)

Celkovo je vsak elektrickova siet v Plzni odlisna od Kosic. Je to na sposob prazskeho metra, ked jednotlive linky sa krizuju v akomsi trojuholniku v centre mesta - typicke pre hviezdicovu siet.
Správca komunikácií trvá na tom, že odbočovací pruh na Žižkovu je dobrým riešením

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=18.11.2004/52918K
Taka drobnosť nema nahodou 6403-ka http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=karb73x&no=85&id=27302aeef1f021f3f0f4f621 kasňu ešte ako typ B731 ??? šoferove okno je väčšie ako ine okna take maly B 731-ky. ?
S tými reklamami sa opäť vyznamenal DP! Pred časom boli na zadnom skle nalepené tak, že cez výrez bola viditeľná len horná polovica čísla linky. A teraz je to poštová banka, ktorou je prelepená polovica bočného transparentu. Síce je dierkovaná ale buse vidno len pri kolmom pohľade ? ? ? ? ?
Klino: Výpravy, pls, na dispečera. Tnx
17.11.2004

2: 367, 607, 612.
3: 413, ---, ---, ---.
4: 364, 384, 387, 616.
5: ----,----.
6: 396,---,---,---,---.
7: 397, 420, 616 ,---.
9: r.: 508,512,513,534 p: 617 ... ?
R: 604, ---, ---.
Z: 535 loky


3505 - 36


?
Na stranke http://metro.dnsalias.org/ su nejake fotky
su tam aj zvuky metra aj dačo o Pražskom metre
? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.