Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takže doplním o tej smyčke pri Hornbachu- BOL TO FÓR!!!!!!!
A tie vymedzovacie kolíky sú na trávnatom páse, takže tam bude zrejme križovatka a napojenie na parkovisko ku OC. Keď "vymedzujú" trať, tak kolíku sú v strede koľaje.

Vševedko: splietku som samozrejme myslel proti hrotu nie po hrote. Jednojazykovú výhybku som zblízka nevidel, som v tom, že koleso ju prechádza po okolku(tak ako srdcovku) a nie plochou kolesa po hlave koľajnice.???Neviem

Pivix: Zdochnúť znamená, že nič!!! nefunguje a nereaguje
Reakcia na: Pivix #7742:
Na všetkých v KE používaných strojoch všetky nápravy.
Pre zmenu času budú nočné vlaky čakať v stanici

BRATISLAVA 27. októbra - Nedeľná zmena stredoeurópskeho letného času (SELČ) na stredoeurópsky zasiahne cestujúcich šiestich nočných vlakov Železničnej spoločnosti (ZSSK) s číslami 222, 223, 601, 608, 612 a 613. Ručičky hodiniek si o 03:00 ráno posunieme späť na 02:00 stredoeurópskeho času (SEČ). V poslednú októbrovú nedeľu si tak pospia o hodinu dlhšie aj cestujúci tých nočných vlakov, ktorých zmena času zastihne na ceste.

Vlak 222 príde do stanice Považská Bystrica o 2:04 letného času, odchádzať bude o 2:06 stredoeurópskeho času, to znamená, že bude hodinu v stanici stáť. To isté sa týka aj vlaku 223, ktorý prejde na SEČ v českej stanici Horný Lideč. Vlak 601 bude vo Vrútkach o 2:07 letného času, odíde o 2:09 stredoeurópskeho času. V Kraľovanoch budú hodinu čakať aj cestujúci vlaku 608, ktorý do stanice príde o 2:01 SELČ a odíde o 2:03 SEČ. V Liptovskom Mikuláši bude od 2:24 SELČ do 2:26 SEČ čakať vlak s číslom 612. Posledná zmena sa týka vlaku 613, ktorý bude čakať od 2:08 SELČ do 2:09 SEČ v Považskej Bystrici.

Všetky vlaky osobnej dopravy, ktoré odchádzajú v nedeľu medzi 2:00 a 3:00 budú vypravené podľa stredoeurópskeho času (SEČ), povedal pre agentúru SITA hovorca ZSSK Miloš Čikovský. Vlaky, ktorých jazda sa končí medzi druhou a treťou hodinou ráno prídu do cieľovej stanice podľa letného času.

(Zdroj: SME)

Ked tak rozmyslam, tak sa to dotkne aj nocakov.
Reakcia na: Vševedko #7734:
Akurat ten sprievod a ta vysielacka chybali... Urcite k sklzu dochadza aj pri tahani aj tlaceni. Inak kolko naprav a na ktorych strojoch robia trakciu???
prave dosli dopravaci. takze uvolnili dopravu
DN na namesti osloboditelov. elektricky v oboch smeroch nepremavaju. elinam sa nastasthe nic nestalo...
Reakcia na: PvvS #7737:
Tak to si budeme muset někdy nakreslit, ale trvám na svém vyjádření, že splítka nemění poměry ve výhybce, pouze mění vzdálenost mezi výměnou a místem fyzického odbočení.
Reakcia na: SOLARIS MANIAK #7729:
Už sme to tu niekoľkokrát rozoberali a nechce sa mi znova. Ak máme správne informácie, mesačníky by sa na karty mali nahrávať od novembra skúšobne, od februárauž v ostrej prevádzke. Ak nevieš ako to vyzerá, odvez sa po Prešova alebo Bratislavy.

Re #7730 TA: Ehm... povedzme, že bratislavský Lieskovec je etnickým zložením niečo podobné ako košický Luník IX.

--

All: Včera som prestupoval medzi vlakmi na ŽST Košice a mal som pol hodiny čas, tak som vyliezol na "brikobratisko" ( 🙂 ) a hľadal ten oznam o ČK, aby som si utvoril názor.
No... našiel som i pobavil i zdesil sa... Tak nad tým sa skutočne muselo celé oddelenie, čo hrdý názov "oddelenie marketingu" nesie, minimálne celý deň trápiť, kým také vyprodukovali 😛
Reakcia na: Vševedko #7736:
Prave ze tam dochazelo k devastaci celyho telesa vyhybky a jazyky mely minimalni trvanlivost. Timhle se to vcelku vyresi.
Reakcia na: PvvS #7733:
No ale splítka úhel odbočení nezmenší, na to stačí výhybka s dlouhými jazyky a malým úhlem odbočení.
Reakcia na: Balky #7724:
Keď vypovie dobíjanie, mal by sa vodič odobrať do vozovne a nie čakať, kým sa vybijú batérie. Vozidlo, ktoré má vybité batérie nemá, okrem iného, funkčnú ani elektromagnetickú koľajnicovú brzdu a do vozovne by sa malo prepravovať výhradne zaistené z oboch strán.
Reakcia na: Pivix #7699:
Aké pálenie kolies vzniká sklzom pri trakcii inak pri tlačení a inak pri ťahaní? A strata spôsobená tlačením určite väčšia nebola, na odkuplovanie, obehnutie (ktoré v tom konkrétnom prípade ani nešlo) a nakuplovanie počítaj minimálne 10 - 15 minút. Pri sunutí má súprava dostať dispečerský sprievod na zaisťovanie voľnosti jazdnej dráhy, vodiči do ruky vysielačky na komunikáciu a nie je čo riešiť.
Reakcia na: Vševedko #7692:
Krasneho, chysta se sjezdovka z vozovny Pisoarky, a par dalsich. Jde o vyhybky s dost podstatnym bocnim razem, takovych tu bude povic. U vozovny je uz ted spomalena rychlost a stejne se testuje moznost provozu bez koleji 🙂
3505: VITAJ DOMA ☺ ?
Reakcia na: TA #7730:
Opýtaj sa v BA fóre.
Vysvetlí mi niekto čo znamená : PRECHOD NA BEZKONTAKTNÚ ČIPOVÚ KARTU, a odkedy to bude platiť ???
SHORTY: ? na mail.
Reakcia na: Vladimír #7726:
mne sa to nezdá...ani žiadne datumy a ni dovod, možno dalšie obmedzenie ☺ ? ?
Reakcia na: TA #7616:
Myslím, že z článku bolo dosť cítiť nekompetentnosť kompetentných, takže je jasné, že aj električka je kecanie do luftu.

Re #7629 Diggi: Klasika. Až kým sa raz s nimi nepôjdem pohádať... Btw. dokedy je tá výluka? Sú na to aj oznamy na zastávkach?

Re #7644 Sarko: Veď to nebolo ani zďaleka po prvý raz takto...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.