Reakcia na: Bigmac #8587:
Prosimta ked nepoznas prepravnu jednotku J/os/Km tak aspon netvrd ze to je hlupost. Radsej sa zucastni predmetu "Dopravne systemy" a potom o tom pokecame. A ked si si nevsimol, to su cisla ktore udavaju potrebnu velkost prace vynalozenej na prepravu urciteho poctu osob na urcitej drahe. Je v nich zohladneny rezim jazdy atd. Dufam ze ti nemusim objasnovat ze rezim metra je idealnejsi ako rezim busu.O tej rekuperacii tvrdis ako keby som napisal ze sa rekuperuje v kuse. Otvor oci a si precitaj esle raz moj prvy prispevok kde som tam napisal ze je tu MOZNOST rekuperacie a nie ze sa rekuperuje vkuse. Takze nebud velmi mudry a otvor oci.
Balky
Re #8562 eMareq: Ano, dalo by sa znova uvazovat o zavedeni takej linky, ale musela by byt prestupna tarifa. Za danej situacie, kedze je tarifa neprestupna a malo financii v kase DP, je nutne zriadit vacsi pocet liniek, aby sa cestujuci mohli dostat do roznych casti mesta s co najmenej prestupmi. A hoci aj za cenu riedkych intervalov.
Ak by som to preniesol na Furcu, tak tam je trolejbusova doprava nosna...zriadil by som konecnu L15 a L32 na Lingove a L31 na Exnarke, ved v tom useku jazdia troliky, takze ludia mozu prestupovat na Lingove, resp. pri Poliklinike. Hm, asi by ma pri takomto zmyslani furcania ukamenovali. To, ze ludom sa nechce prestupovat a chcu sa dostat z miesta A do B v jednom spoji, tak o tom svedcia preplnene L18, L15... proste, toto je obrazok neprestupnej tarify...stiknem si 1 listok a veziem sa az do ciela.