Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #82860:
jj "tam" to je.. aj vonku na jazere na zastávkach dnes to disečerske auto orzvážalo a lepili to na zastvávky,, hm ale "tu" to ešte nieje ? hm no ako sa pozerám náhrada za električky L 9 (teda X9) v useku Spol.pavilon, železniky, vss, Važecká,,,, nieje tam napisane kde bude bus zastavovat? na trati po alejovej? alebo na kraji cesty s výstupom na obrubníky? a čo zastávka alejová-školy v oboch smeroch? a Autocemping, a vvs križovatka? Bude zachádzať kôly tomu do barce aby sa otočila? hm veka nejasnosti zatiaľ,, na to že od soboty to plati ... hm trochu "šite horucou ihlou" ake v celom DP..?
Takže podľa dpmk prekvapujúco má ísť X6 od SOŠA,len si neviem predstaviť kadiaľ by sa tam dostala ?
Reakcia na: KVKV #82856:
Na Kuzmánku by bolo lepšie niečo od Moldavskej buď smer NMM alebo Bot. Záhr...Kľudne aj R4 keby jazdila tadiaľ a častejšie ako donedávna
Reakcia na: KVKV #82856:
Aj L7 by mohla stáť na oboch nástupištiach RMS pravidelne, tak, ako počas minulých výluk.
Reakcia na: Podhradovčan #82851:
Táto trasa dpmk-terasa-amfik-kuzm-stanica by bola velmi užitočná aj ako pravidelná linka po výlukách. (šlo by tak presmerovať aj L9, šestka by potom mohla až na havlíčkovu).
Reakcia na: S499.1023 #82854:
To je chyba obstarávateľa, nie výrobcu.
Reakcia na: Solider #82853:
Neobsahuje v cene preliezačku ani saunu.
Reakcia na: reparil #82852:
Má to asi toľko sedadiel prístupných z nízkej podlahy ako Taškent, takže žiadna výhra. A o jeden hnaný podvozok menej. Je to síce civilizovanejší výrobca, ale nejak extrémne by som sa nad tým nerozplýval.
svajciarsky Stadler zacal robit pre Ostravu briky https://ekonomika.idnes.cz/ostrava-tramvaj-firma-stadler-svycarsko-mhd-dpo-ft9-/eko-doprava.aspx?c=A180324_150929_eko-doprava_mpl tvarovo a kapacitne velmi podobne s nasimi variami, no na rozdiel od twt preliezok ovela lepsi komfort ,nizkopodlaznost ,klimatizacia, wifi a pod hlavne urcite nebudu tak poruchove, ako tieto twt preliezky.. toto je rozumna investicia.. velka skoda toho nakupu a vyhodenych eu penazi v KE, tych nakupenych lacnych taskentwagen srotov z 90 rokov sa uz teraz tak skoro a lahko nezbavime (aj keby prislo a vymenilo sa cele vedenie dpmk ci mesta-pochybujem ze to budu chciet za lacny peniaz odpredat-take briky ajtak nikto chciet nebude,akurat mozno rumuni bulhari a pod)
no vsetko bude zavisiet od toho ako dopadnu komunalne volby na jesen.. to bude pre nase mesto aj v oblasti dopravy velmi dolezity milnik..
Podľa nemenovaného Košického Deníka má linka 6 nečakane premávať v Trase DPMK - Terasa - Amfiteáter - Kuzmányho - Námestie Osloboditeľov a Stanica.
Linka 9 očakaváne v trase DPMK - Terasa - Amfiteáter - Komenského - Havlíčkova
Zvyšné zmeny sa dozvieme počas tohto týždňa
Okej chlapci este raz diky za cenne rady. Velmi ste mi pomohli.
Na informácie o tom ako fungujú električky existuje niekoľko youtube kanálov.
Toto je kanál jedného vodiča z Brna, ktorý tam okrem snímania jázd dáva aj zaujímavé technické info https://www.youtube.com/channel/UCcf_sQwtsPCFpceAP1Eo9lg/videos
Reakcia na: radovanxfx #82847:
ide cez A kabínu keďže tam je odpojovač
Reakcia na: P1X3L3310 #82846:
Týmto veciam ktoré sa týkajú elektrickej výzbroje chápem, skôr by ma zaujímalo kadiaľ presne putuje ten silový vodič v priestoroch električky až k motorom. Vstupuje cez strechu do vozňa a potom ktorou cestou sa dostane smerom k podvozkom ??? ....ide dole popri oknách alebo ide dole v tej otočnej časti alebo je ten kabel uloženy niekde za kabinou šofera električky ???
Reakcia na: radovanxfx #82845:
odpojovač, linkový stýkač, filtračný kondenzátor, pulzný menič, tlmivka....je tam toho
Reakcia na: P1X3L3310 #82844:
Ešte mám jednú otázku ohľadom prúdovej cesty. Chcem sa opýtať ak je situácia kedy KT8D5 odoberá počas jazdy napr. 800 A tak prúd je odoberaný pantografom na ktorý je napojený kablový vodič a ten vstupuje cez strechu do električky. Aká je jeho ďalšia cesta (toho prudovodiča) až smerom k hnacim motorom ??? Ten vodič ide poza kabínu vodiča električky a potom ide pod podlahou až k motorom ?? Alebo ako to je vlastne ?
Reakcia na: radovanxfx #82843:
záleží na okolnostiach, chod do KT a pozeraj na ampérmetre, každý ukazuje prúd 2 podvozkov naraz, čiže ak ukazujú oba 400A, voz berie 800A
Reakcia na: P1X3L3310 #82829:
Vďaka za odpoveď, a ešte by som sa chcel opýtať aký prúd odoberá KT8D5 v prípade že už je električka rozbehnutá a len udržiava svoju rýchlosť napr. 30 km/h alebo 40 km/h ???
Reakcia na: S499.1023 #82841:
Už dlhšie nie

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.