Reakcia na: P1X3L3310 #82846:
Týmto veciam ktoré sa týkajú elektrickej výzbroje chápem, skôr by ma zaujímalo kadiaľ presne putuje ten silový vodič v priestoroch električky až k motorom. Vstupuje cez strechu do vozňa a potom ktorou cestou sa dostane smerom k podvozkom ??? ....ide dole popri oknách alebo ide dole v tej otočnej časti alebo je ten kabel uloženy niekde za kabinou šofera električky ???
cedin
Zato táto reakcia bola vzorová - síce ja poznám všetky interné a externé mantinely a Vy nie, ale „viem, ale nepoviem“ a Vy kritizovať nesmiete, lebo Vy ich neviete... Ale „pome, ukáž sa...“.
Ja by som sa napríklad aj „ukázal“ (teraz cez sviatky by som na to aj mal čas), ale neviem:
a) koľko je dnes celková špičková výprava autobusov (vo veľkostnej skladbe),
b) koľko ks z každého veľkostného druhu je možné maximálne súčasne vypraviť,
c) koľko vodičov autobusov je dnes v práci cez školský, neškolský a voľný deň,
d) koľko z toho sú zálohy (opäť veľkostná skladba, ale aj špička vs. celý deň vs. noc),
e) koľko minút sa dáva na konečnú (okrem prestávok, čiže na meškanie + na prejazd konečnou),
f) čo všetko bude pre busy uzavreté resp. čo sa im sprejazdní naviac (otáčania cez koľaj),
g) možnosti dočasných zastávok (Zimný štadión, Idanská, Spoločenský pavilón, Bernolákova),
h) či retardér na Bernolákovej môže ísť opäť dočasne dole,
i) prečo by sa nemohli „zásadne meniť turnusové tabuľky vodičov“ (to kto je tu pre koho?).
Pretože mne sa zdá, že niekto si tu pestuje pocit výlučnosti a je alergický na kritiku. A pritom trvale praxou dokazuje, že až taký profík nie je...
A pritom ako vidím, prvé perly už sa rysujú - autobus za R2 po celej trase (prebytok vodičov autobusov?), linka 6 až na stanicu (prebytok peňazí na prevádzku MHD?)...
Ale s názorom, že desiatku netreba zatiahnuť k stanici, súhlasím (aj to večer je nezmysel).