Zaujímalo by ma ako bude riešena ED teda konkretne trasy liniek ktorých sa výluka na kruháči bude týkať? V médiach sa vždy objavi taka "pozitívna" správa vždy ak sa končí nejaka etapa reko trati, že "už začnu linky premávať" tam a tam,,atd, (ako bolo tomu po ukončení Vss, aj Komenskeho, aj Nemcovej,, teraz je to tak isto že konečne trieda SNP už sa bude jazdiť,, pýtam sa ako teda bude riešena trasa L6, a hlavne L9 a R2 ?? Pokiaľ viem od kedy začali akékoľvek opravi trati L9 prestala jazdiť na svojej pôvodnej trase,,, a je jedo či sa robil "uzol" (amfik, mmm ,Havličkova, Vss) ale aj Komenskeho, teraz SNP.. a teraz zase kruháč,, linku 9 tie reko trate asi postihli od začiatku od kedy sa začali trate opravovať (a to je už niekoľko rokov) buť bola len krátená, alebo zrušená, alebo len na kusku svojej trate nahradená AD (nikdy nie v celej svojej trase),, tak by ma zaujímalo teda ako bude tentokrát "zmenená" alebo skrátená, alebo upravená trasa L9 ?? Predpokladám že L6 pôjde z depa cez terasu, kuzmáknu, NO na stanicu,,, a čo L9? depo- terasa- havličkova,,, a v useku od spoločenskeho po važecku? nahradená AD ? neverim.. alebo riešene z važeckej KT-čkami a uvraťovo končiť bude na alejovej? hm a v useku alejová- spoločenský ako? a čo L R2 ? bude jazdiť obkľukou cez celé mesto, terasu, bardejovsku a do uss cez bočný výjazd?? Možno už sa vie presne ako budu spomenute linky 6.9 R2 vedene. dakujem za info.
mi.v
Mňa skôr znervózňuje tá zelená naznačená stavba terminálu IDS Važecká, ktorá v zátvorkách uvádza "parkovisko, prestrešenie", lenže to parkovisko má 20 miest. (Ak sú to tie malé zelené obdĺžničky podobné čiarkovanej čiare.) Rozmerovo to celkom zodpovedá tej malej ploche terminálu, významne viac tých miest asi nebude. Lenže... načo je terminál IDS s 20 parkovacími miestami? To je predstava kraja/mesta, že 20 motoristov bude využívať IDS? Toto rozhodne nie je výbava pre P+R a je zrejmé, že P+R sa v stavbe/stavbách zase nerieši. Snáď v roku 2100 tam už bude. Alebo to len my sme nepochopili, že oni už počítajú s verejnými automatickými autami v blízkej budúcnosti a teda žiadne P+R nakoniec ani nebude treba