Mne sa zase nechce prechádzať cez križovatku pri prestupe medzi Mlynská bašta (L71) a Námestie marat. mieru (L6). Dúfam, že aj po skončení výluk sa bude do L6 dať nastupovať aj v obratisku.
Kedy konečne začnú ľudia trochu aj vnímať realitu? Naschvál sa vytvorila linka X9,aby bolo všetkým jasné,ktoré busy končia pri spoločenskom a len tak zbežne 2 krát som pozrel a 2 krát sa nejakí zábudlivci zviezli po kruháči na druhú stranu..?
Mohli tie zastávky umiestniť radšej na výjazd z kruhového objazdu, kvôli lepšej orientácii cestujúcich. Chápem, že asi boli dôvody, prečo ich dali na vjazd.
Električkové zastávky SOŠ automobilová budú v rámci tejto časti stavby zrušené. V nadväzujúcom úseku UČS 09 dôjde k ich presunutiu bližišie ku kruhovej križovatke.
Vybudované budú štyri zastávky pri každom vjazde do kruhového objazdu. Severovýchodná zastávka bude obojstranná preberie funkciu zastávky SOŠ automobilová, ktorá bude v dnešnej podobe zrušená v rámci UČS 08. Zvyšné zastávky budú jednosmerné a budú slúžiť pre prípad výluk a mimoriadnych udalostí.
Ja si myslím, že sa na tie rohože ešte uloží ten trávnatý zvršok. Niekde sa spomína kryt z umelej trávy. Myslím že práve tu v popise projektu v sekcii Rozvojové plány.
Netuším, ako funguje prepojenie tunajších cestovných poriadkov s výstupmi DPMK. Viackrát tu už bolo uvedené, že to priamo nadväzuje.
No keď pozerám do oficiálneho cestovného poriadku, tak je to tam ešte horšie. Napísať do cestovného poriadku linky 4, že premáva len po Spoločenský pavilón, pričom tá zastávka nie je vôbec uvedená v cestovnom poriadku, je ešte väčší chaos pre človeka neznalého domácich pomerov. A to ani nehovoriac o prvom rannom víkendovom výjazde, ktorý nie je nijako označený, teda mal by ísť až na Havlíčkovu, ale zrazu po Radnici Starého mesta sa stráca. Tunajšie chyby sú len kozmetické, no tie v oficiálnom cestovnom poriadku doslova zavádzajú cestujúcich.
Zaujímavé je, že cez voľné dni jazdí výjazd z Barce označený ako linka 4 len po VSS a ďalej ako linka 7, ale cez pracovné dni ako linka 4 až po Radnicu Starého mesta a až ďalej ako linka 7.
Spoje do vozovne z Važeckej pre služby linky 3 a 7 sú ale nezmyselne označené ako spoje daných linkách a nie linky 9, ktorá končí priamo vo vozovni. Je nejaký dôvod na to?
Inak, pekný začiatok má 5. poradie linky 9. V podstate jedným nastúpením do vozu sa dá cestovať 5 rôznymi spojmi. Akurát škoda, že výjazd priamo z vozovne nie je označený v cestovnom poriadku.
reparil