Reakcia na: Isidor #8208:
"za rovnako nešťastné považujem košické zadávanie ručné prehadzovanie cieľov na konečnej zastávke"Tým som chcel povedať, že v Košiciach sa môže stať (a neraz sa stane), že vozidlo ide na konečnú s nesprávnym cieľom. Samotný systém obsluhy takéto nedokonalosti priam predurčuje. V prešove vozidlo s dispeljom R&G s nesprávnym cieľom ísť nikdy nemôže, lebo vodič na to nemá vplyv.
"bežne v pražskom buse nezaznie názov zastávky šiestich po sebe idúcich zastávok, lebo vodič zabudol stlačiť tlačídlo"
Uznávam - prehnal som. Opravujem -> bežne v pražskom bude nezaznie názov zastávky, lebo vodič zabudne stlačiť tlačidlo. Najväčším extrémom, ktorý som zažil, bolo neohlásenie šiestich po sebe idúcich zastávok.
Jedna vec je, že ako často k takému extrému dôjde, druhá vec je, že systém obsluhy ohlasovacieho zariadenia takéto extrémy vôbec umožňuje.
Re #8211 1018: Pýtaš sa, odpoviem Ti. Prešovkský cestujúci má hlásenie v každom voze, košický nie. Prešovský cestujúci je v prípade výlukovej trasy o zmene trasy informovaný akustickým hlásením, na Košičanov z kabíny pokrikuje vodič. Prešovský cestujúci má info o aktuálnom čase v každom voze, košický cestujúci nemá. Prešovský cestujúci má garanciu prešetrenia prípadu odchýlky od CP vodičom, košický takú garanciu nemá (99% odchýliek od CP je spätne nezistiteľných). A tak ďalej...

Papyr
Ja som pisal o kosickej neschopnosti rozumne investovat vseobecne a na priklade sposobu IS BUSE (a mnohych inych) som to konkretne ilustroval. A aky argument si proti tomu pouzil ty? Ze nase Mielce nie su kvalitativne tak na vyske ako BUSE. No nie su, samozrejme, ze nie su. Ale informacia, ktoru dostanes z Mielca, nie je 20% z informacie, ktoru dostanes z BUSE, ale podstatne viac, zatialco cena tych 20% dosahuje.
A hlavne som chcel povedat, ze DPMP kvoli tomu, ze ma IS RG Mielec, nemusel zamestnat vobec nikoho. Ja viem, tebe sa to musi blbo pocuvat, ked ty sa profesne zaoberas tym, ze sa hras s pixelikami na BUSE. Ale v Presove jeden system ovlada IS vo vozoch a spravuje (alebo "menezuje") cestovne poriadky, pritom DPMP nema ani jedinu pracovnu silu vyclenenu iba na jeho obsluhu. A u vas? Jedna baba tuka poriadky na stroji a dalsi dvaja ci traja sa staraju o IS BUSE, a ti dvaja ci traja #8193) su este malo, lebo stvrty sa ma starat o diagnosticky software!
Takze kupili ste si enormne drahe BUSE, zamestnavate kvoli tomu niekolkych ludi, a to este nie je dost, mali by ste zamestnat dalsieho, pritom bezny cestujuci v PO sa s IS stretne vo viacerych vozidlach, akusticke informacie dokonca dostane v kazdom, a nas system je lahsi na ovladanie.
Ak si dovolim tento fakt zhrnut a upozornit nan, dostane sa mi rozvahy o mojom psychickom stave. Vies co, pan dvorny nastavovatel displejov? Preskumaj najprv svoj vlastny.