Papyr:
Ta prva veta ma byt nejaka vyhrazka? Aaale no, pokojne, zlaty moj, ked Ti len to k stastiu chyba komentovat moju osobu, nech sa paci, ja sa nicomu nebranim. Ak Ti len po tom srdiecko pisti...
Aku informaciu naviac (vlastne 5x viac ako vravis) mi poskytne system RG Mielec oproti BUSE? Lebo ja nemam ani najmensi pocit, ze by ste poskytovali tymto systemom hlbsie informacie, nez my. Ak sa konkretizujeme na PO, tak skor naopak, vas vnutorny panel napriklad okrem nejakej divnej skratky ciela neposkytuje NIC.
DPMK nezamestnava ani jedneho cloveka navyse oproti povodnemu stavu. Jeden clovek popri svojej praci robi nahravanie do vozov a ja externe (popri ostatnej praci) robim tvorbu resp. aktualizaciu udajov. To, ze v DPMK sa do dnesnej doby nepouziva odborny software na tvorbu cestovnych poriadkov nema s konecnou podobou BUSE pre cestujucich ziadnu suvislost. Lenze to Tvoje populisticke "tukanie na stroji" je klasika, coho sa tu vzdy chytas a od coho zacinas. Takze este raz opakujem, ani jedna pracovna sila naviac.
A co sa tyka toho vasho hlasenia zastavok, ktore dostanem v kazdom voze, objektivne musis uznat, ze polovica tych hlasovych znaciek je nahratych nekvalitne - zly hlas, jeho melodia a po technickej stranke je to "prehulene", co v konecnom vysledku pre ne-presovcana neznamena ziaden krok vpred.
Ak si dovolim tieto fakty zhrnut a upozornit na ne, dostane sa mi rozvahy o tom, co sa Ti snazim vysvetlit. Vies co, pan dokonaly? Preskumaj najprv zivot okolo seba, ale nie v dosahu poldruha metra, ale aspon poldruha kilometra.
Ta prva veta ma byt nejaka vyhrazka? Aaale no, pokojne, zlaty moj, ked Ti len to k stastiu chyba komentovat moju osobu, nech sa paci, ja sa nicomu nebranim. Ak Ti len po tom srdiecko pisti...
Aku informaciu naviac (vlastne 5x viac ako vravis) mi poskytne system RG Mielec oproti BUSE? Lebo ja nemam ani najmensi pocit, ze by ste poskytovali tymto systemom hlbsie informacie, nez my. Ak sa konkretizujeme na PO, tak skor naopak, vas vnutorny panel napriklad okrem nejakej divnej skratky ciela neposkytuje NIC.
DPMK nezamestnava ani jedneho cloveka navyse oproti povodnemu stavu. Jeden clovek popri svojej praci robi nahravanie do vozov a ja externe (popri ostatnej praci) robim tvorbu resp. aktualizaciu udajov. To, ze v DPMK sa do dnesnej doby nepouziva odborny software na tvorbu cestovnych poriadkov nema s konecnou podobou BUSE pre cestujucich ziadnu suvislost. Lenze to Tvoje populisticke "tukanie na stroji" je klasika, coho sa tu vzdy chytas a od coho zacinas. Takze este raz opakujem, ani jedna pracovna sila naviac.
A co sa tyka toho vasho hlasenia zastavok, ktore dostanem v kazdom voze, objektivne musis uznat, ze polovica tych hlasovych znaciek je nahratych nekvalitne - zly hlas, jeho melodia a po technickej stranke je to "prehulene", co v konecnom vysledku pre ne-presovcana neznamena ziaden krok vpred.
Ak si dovolim tieto fakty zhrnut a upozornit na ne, dostane sa mi rozvahy o tom, co sa Ti snazim vysvetlit. Vies co, pan dokonaly? Preskumaj najprv zivot okolo seba, ale nie v dosahu poldruha metra, ale aspon poldruha kilometra.

Musím si ho kdesi odchytiť...
Isidor
Ale no.
Povedzme to tak. Vodič je zodpovedný za jazdu spoja. Vodič je zodpovedný za cestujúcich. Vodič je zodpovedný za stav vozidla. VOZIDLA...ktorého základnou súčasťou je informačný systém. Vodič s ním MUSÍ vedieť robiť, a spoľahlivo. Tebe by sa páčilo, keby sa ho ani nedotkol. Fajn. Tak sa chcem opýtať: Čo môže, čo vie a čo naozaj urobí prešovský vodič v prípade mimoriadnej udalosti, operatívneho odklonu, krátkodobej výluky alebo hoc len náhodného "preskočenia" jednej zastávky (ó pardón, systém je predsa dokonalý, beriem späť)? Bude sa prizerať, ako mu palubák veselo vyhlasuje zastávky vzdialené stovky metrov? Alebo ho pre istotu úplne vypne?
Nerob z vodičov idiotov. Rutinne stlačiť štyri tlačidlá na konečnej (áno, dokonca aj jedno tlačidlo na každej zastávke) by zvládlo päťročné decko (viď niektorých diskutujúcich na fóre ?). Je to práca a povinnosť vodiča. Za ktorú je v neposlednom rade platený. Takže zádrheľ je v tomto prípade niekde inde a ty to veľmi dobre vieš.
Čo sa týka Prahy, tak neviem či bol od leta 2002 "celý systém vymenený". Tipujem však, že nie. Akurát sa začal používať poriadne. Príď a uvidíš, že funguje. Z pohľadu cestujúceho vravím, že prakticky dokonale (stratiť sa je holá nemožnosť). A o tom je reč.