Papyr:
Ano, spolupracoval som s DPMK uz aj predtym, tvorba grafikonov a externa vypomoc na Odbore Priprava dopravneho procesu (ex Odbor Dopravne sluzby).
Ostatny moj nazor je uplne totozny s Isidorom, nebudem sa opakovat. Ide o to vediet prijat objektivnu kritiku, ale aj (v Tvojom pripade) tu objektivnu kritiku vytvorit, aby objektivnou skutocne bola.
Ano, spolupracoval som s DPMK uz aj predtym, tvorba grafikonov a externa vypomoc na Odbore Priprava dopravneho procesu (ex Odbor Dopravne sluzby).
Ostatny moj nazor je uplne totozny s Isidorom, nebudem sa opakovat. Ide o to vediet prijat objektivnu kritiku, ale aj (v Tvojom pripade) tu objektivnu kritiku vytvorit, aby objektivnou skutocne bola.
Ale ked ma niekto utkvelu predstavu, ze si potrebujem dokazat svoju nadradenost alebo nieco take, tak nech si to kludne mysli nadalej, blud je nevyvratny.

Isidor
Ďalej. "Systém, kedy má vodič čokoľvek stláčať považujem za dosť nedokonalý" - možno nedokonalý (vec pohľadu), ale funkčný, štandardný a bežne používaný.
"za rovnako nešťastné považujem košické zadávanie ručné prehadzovanie cieľov na konečnej zastávke" - to isté.
V konečnom dôsledku teda "kvalita" systému nezávisí od prevedenia ani od značky (dokonca ani od mesta...), ale od jeho funkčnosti v praxi a samotnej úrovne informovania cestujúcich. Preto "problém" s "košickým" prehadzovaním cieľov na konečnej (ak nejaký je) v skutočnosti nie je problém s ručným prehadzovaním cieľov, ale s prístupom vodičov a nadriadených a to je celkom iná kapitola.
PS: Asi aká časť vodičov je schopná bez mihnutia oka vypnúť automatiku a ručne nahodiť inú linku (tvoj odhad)?