Z dôvodu výmeny krytu komunikácie na Štúrovej ulici čakajú vodičov dopravné obmedzenia. Práce budú realizované od 21.08.2017 do 18.09.2017 v úseku od križovatky s Rastislavovou ulicou, po križovatku na Južnej triede.
Od 21.8.2017 do 11.09.2017 bude výmena krytu vozovky realizovaná na južnej strane Štúrovej ulice. Doprava bude vedená v jednom jazdnom pruhu, na Zborovskú ulicu bude zakázané odbočenie. Fejova ulica bude zaslepená, autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu a Rastislavovu ulicu."
To akože linky od Steelky pôjdu odklonom cez Rastislavovu, Milosrdenstva a Južnú triedu, či prečo presun zastávok na Rastislavovu? A Moyzesovu nechápem už vôbec...
Na dĺžke súpravy nezáleží, problémom je pevný rázvor, vzdialenosť otočných čapov a šírka vozňov. Navyše mám pocit, že v KE sa už prechodnosťou železničných vozidiel na sieť DPMK nezaoberajú, pri reko asi nedávajú koľajnice so širokým žliabkom.
S ostatnym suhlasim. Hlavne bus pruh pri Steelke je potrebny. Neviem ci s nim pocitaju pri vystavbe bussines centra, lebo lepsiu prilezitost ako mame teraz (rozkopavky na oboch stranach cesty) uz nebudeme mat.
Nedávno som sa vrátil z Portugalska - Porta. V časti Matosinhos funguje ich metro ako klasická električka. Má vlastný vyhradený pás a na niektorých miestach sú prejazdy častejšie ako u nás na SNP alebo Komenského. Na každom prejazde je semafor a pri jazde som nemal pocit, že by boli vodiči nejak nervózni, že musia dávať prednosť. Ešte som zabudol, že prechádza niekoľkými kruhovými objazdmi a nie le priamym smerom. Tam sú tiež semafory pre autá.
Ta dééé, si nepočul súdruha riediteľa, že spoločné zastávky a trať sú nebezpečné? ? To má asi od tých istých yntelygentov, čo tvrdia, že z klímy bolí hlava, že sa klíma neosvedčila a že všade, kde je to čo i len trochu možné, treba otvorený zvršok.
Keby niekto bol svojho času rozmýšľal prakticky a nie ako pre ovečky nasadiť čo najviac polí, mohla byť urobená spoločná trať pre autobusy a električky snáď od kruhového objazdu po plaváreň. Križovatka sa mohla nato pekne pripraviť a upraviť, a odtiaľ by autobusy smerovali každý svojim smerom. Teraz je už neskoro plakať. A kde potrebuju autobusy preferenciu ? Buspruh na Prešovskej, alebo spominany krajský súd resp. štúrova či Hlinkova minimálne v smere do mesta.
Tak na SNP, Komenskeho a kuzmanke velmi autobusy nemas kde preferovat. Vyhoda semaforov je hlavne zabranenie kolizii kedy nedalo auto prednost elektricke. A tych je cim dalej tym viac. Vodicaky rozdavaju kade komu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
myslavcan
Od 21.8.2017 do 11.09.2017 bude výmena krytu vozovky realizovaná na južnej strane Štúrovej ulice. Doprava bude vedená v jednom jazdnom pruhu, na Zborovskú ulicu bude zakázané odbočenie. Fejova ulica bude zaslepená, autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu a Rastislavovu ulicu."
To akože linky od Steelky pôjdu odklonom cez Rastislavovu, Milosrdenstva a Južnú triedu, či prečo presun zastávok na Rastislavovu? A Moyzesovu nechápem už vôbec...