vsimli ste si ze zacali z frezovanim celej cesty pozdlz celej Komenskeho ulice.. http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---komenskeho---meniaren--a-.html vidno ze eurovii nejde len o elektrickove trate ale spravi vzdy aj nieco navyse... len by mohli uz ked davaju novu cestu ,vymenit aj vsetky obrubniky popri ceste nie len na prvom useku napravo od maratonca.. lebo potom to bude vyzerat akurat tak na milu jarmilu, podobne ako na bozenke pol cesty vymenenej a pol nie, polka obrubnikov nova polka stara.. a zrenovovat chodniky aspon tam kde su spojene resp prepojene s cestnou komunikaciou, tie by mohli obnovit ako na bozenke..
P.S. nie je to absurdné, že mesto, ktoré by sa s čiernymi stavbami na svojom území malo vysporiadavať
1. naprv čiernu stavbu z̲a̲k̲r̲ý̲v̲a̲ (cez hovorkyňu obkecáva do stratena)
2. potom o nej z̲a̲v̲á̲d̲z̲a̲ novinárov (mesto klame... silná káva)
3. potom pod váhou dôkazov p̲r̲i̲z̲n̲á̲, že ide o čiernu stavbu, ktorú umožnilo
4. kto to naprojektoval a kto zaplatil výstavbu, "sa nevie"
5. na otázky, kto z aparátu mesta je za to zodpovedný a ako bude sankcionovaný, mesto n̲e̲o̲d̲p̲o̲v̲e̲d̲a̲l̲o̲
Tam nie je celý text,na stránke mesta sa píše- autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu ulicu, Rastislavovu ulicu a pred križovatku Štúrova ulica.
Z dôvodu výmeny krytu komunikácie na Štúrovej ulici čakajú vodičov dopravné obmedzenia. Práce budú realizované od 21.08.2017 do 18.09.2017 v úseku od križovatky s Rastislavovou ulicou, po križovatku na Južnej triede.
Od 21.8.2017 do 11.09.2017 bude výmena krytu vozovky realizovaná na južnej strane Štúrovej ulice. Doprava bude vedená v jednom jazdnom pruhu, na Zborovskú ulicu bude zakázané odbočenie. Fejova ulica bude zaslepená, autobusové zastávky na Štúrovej ulici sa presunú na Moyzesovu a Rastislavovu ulicu."
To akože linky od Steelky pôjdu odklonom cez Rastislavovu, Milosrdenstva a Južnú triedu, či prečo presun zastávok na Rastislavovu? A Moyzesovu nechápem už vôbec...
Na dĺžke súpravy nezáleží, problémom je pevný rázvor, vzdialenosť otočných čapov a šírka vozňov. Navyše mám pocit, že v KE sa už prechodnosťou železničných vozidiel na sieť DPMK nezaoberajú, pri reko asi nedávajú koľajnice so širokým žliabkom.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v