Ano, preto Mercedes vyraba aj upravenu verziu svojich vozidiel (ina predna maska) len aby sa na ne dala nalepit reklama. CVR je bezna aj vo vyspelych krajinach. Avsak prave aj ty dokazujes, ze my medzi tie vyspele krajiny veru nepatrime...
Lenže Praha alebo celkovo v iných vyspelých krajinách používajú ROZUM. Napríklad prečo Praha NEDÁVA celovozidlové reklamy? Asi aj preto lebo ak príde tram alebo bus na zastávku a je polepený všelijakými blbosťami tak ako cestujúci si má vybrať ktoré dvere použiť aby sa vyhol preplneným dverám a tým zrýchliť nástup do vozidla? Logika, to adresujem pre "milovníkoch" celovozidlových reklám. Tu ako by už nepoužívali rozum. Zaplatím si a je mi jedno čo sa stane druhým. Hlavne, že JA JA JA a JA mám. To je tá debilná slovenská vlastnosť. Egositická! Reklama na bus "Aktuality". V zadnej časti pri motore je pre číslo vyrezaný taký malý štvorec, že voľeľ radšej tam vôbec nebyť ako by mal niekto hútať čo to prišla za linka.
Ešte trochu kritiky obratisko na B. Němcovej: nástupná zastávka v ľavom oblúku. Viem, že asi to nešlo inak. Cestujúci dobiehajúci na zadné dvere tam budú riskovať úraz.
Som rád, že zastávky AD v smere k Rybe a na Alejovú budú tiež za križovatkou.
To že chýba koľajová spleť od Jazera, mi stále vadí. Pritom iste nešlo o peniaze, keďže v smere z Barce ju vložili. Čo sa pri projektovaní stalo?
A tiež, neviete niekto, prečo v blízkosti križovatky tak mnoho úsekov trate, ktoré sú mimo ciest, dostalo asfaltový zvršok? Pred zastávkami do Barce, na Južnú triedu, na Alejovú, na Jazero vrátane koľajovej spojky, ... všade je trať zaliata do asfaltu. Dlhšie tak vydrží?
nebyť toho, že zhoreli 4308 a 3004, tak by ani 4082 a 4085 neostali....bola snaha nechať aj jeden pápežák /4212/, ale muselo byť 19 vyradených vozov za 19 citelisov....
Keď sa vyraďovali Ikarusy, tak ostal aj historický voz. Ak sa nemýlim, tak aj tento mohol byť nahradený novým vozidlom pod podmienkou, že sa Ikarus nebude používať v pravidelnej doprave. Či?
Ja len dúfam že aspoň jeden 15 metrový solaris bude historičák. Vtedy v roku 2000 to bolo doslova supervozidlo, ktoré nám aj Bratislava závidela. Aspoň jeden kus, ktorý nám pripomenie časi kedy sme mohli Košice nazvať "Solarisovo".
Reakcia na galériu TramvayTag z Wiedne: ...Historický NÍZKOPODLAŽNÝ autobus Graf...boha aj s Rakušákmi, ich historické vozidlo by v DP bolo vlajkovou loďou a supervozidlom aj napriek veku medzi súčasným "unifikovaným" vozovým parkom. Kedy sa budeme mať rovnako aj my...?
Nemyslím si, žeby to bolo také hrozné, ak by to tam robili naraz. V podstate linka 9 by mohla byť nahradená od kruháča busmi.
A čo získaš tým, že pošleš električky pod most VSS? Ako určite tam tá výhybka nebola namontovaná len tak, ale pokiaľ tam ľudia vystúpia, prejdu cez cestu... To by som videl prestup radšej inde, už skôr na Južnej triede.
Napr. táto výhybka zohrá veľa pri výpadku linky 4. Ak ju bude treba nahradiť, tak zálohové vozidlo z Važca vie byť v Barci oveľa rýchlejšie ako kedysi. Po starom sa musel ísť otočiť na Stanicu (prípadne Rybu) alebo porušiť predpisy a ísť v protismere do Barce. Teraz stačí, že prejde tou spojkou, dostane sa potom cez križovatku hore smerom na Alejovú a odtiaľ do Barce. Samozrejme, že hovorím o situácií, keď tam bude KTčko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A