Reakcia na: Riks #81439:
Ja si myslím, že na rozsah dopravy je toho až až. Okresali sa intervaly, poposúvali sa konce špičiek (nepatrne, ale predsa).A popri tom:
- D1507: škoda hodnotiť: poobede ten autobus asi netreba
- D1910: ranný diel ukončený v čase vrcholiacej špičky
- D2101: ranný diel ukončený v čase vrcholiacej špičky (po obrovskej prestávke medzi RA8/20L)
- D3609: nástup na popoludňajší diel po 15:00.
- D4001, D4002, D4004: skoré ukončenie popoludňajšej časti v čase v vrcholiacej špičky. Fakt sa tieto autobusy nedali použiť inde? Neverím. V kombinácii so skorším nástupom D3609 sa za pomoci ľubovoľnej štyridsiadky dal urobiť lepší, než 15-minútový interval na 10 alebo 36. Som o tom presvedčený.
Na záver rečnícke otázky:
- Prišiel befehl škrtať kilometre nad rámec zoškrtania vozidiel?
- Zoškrtalo sa len toľko, čo doteraz bežne chýbalo do výpravy alebo aj niečo nad rámec (viď skvostnú D1507)?
to by bol zmatok
LUKYmhd