rpopo: Nemám pocit, že je najšťastnejšie riešenie vyrábať menej celodeniek a trhané naťahovať do aleluja, ak máš to šťastie a bývaš na opačnom konci mesta to sa potom chodíš domov len vyspať.
veteran: Toľko krátkych trhaných zase nie je čo pozerám.
tbus: Štvrťkolom myslíš 19 po Amfik, keď som dobre videl? Multikulti sa dá zvládnuť keď ideš z NO, vezieš viacmenej len učiteľky do Bčka, poobede je to klasika, kým pristavíš na zdanlivo prázdnu zastávku, o 10 sekúnd sa tam nazbiera mračno tých indivíduí. ?
veteran: Toľko krátkych trhaných zase nie je čo pozerám.
tbus: Štvrťkolom myslíš 19 po Amfik, keď som dobre videl? Multikulti sa dá zvládnuť keď ideš z NO, vezieš viacmenej len učiteľky do Bčka, poobede je to klasika, kým pristavíš na zdanlivo prázdnu zastávku, o 10 sekúnd sa tam nazbiera mračno tých indivíduí. ?
to by bol zmatok
veteran
A popri tom:
- D1507: škoda hodnotiť: poobede ten autobus asi netreba
- D1910: ranný diel ukončený v čase vrcholiacej špičky
- D2101: ranný diel ukončený v čase vrcholiacej špičky (po obrovskej prestávke medzi RA8/20L)
- D3609: nástup na popoludňajší diel po 15:00.
- D4001, D4002, D4004: skoré ukončenie popoludňajšej časti v čase v vrcholiacej špičky. Fakt sa tieto autobusy nedali použiť inde? Neverím. V kombinácii so skorším nástupom D3609 sa za pomoci ľubovoľnej štyridsiadky dal urobiť lepší, než 15-minútový interval na 10 alebo 36. Som o tom presvedčený.
Na záver rečnícke otázky:
- Prišiel befehl škrtať kilometre nad rámec zoškrtania vozidiel?
- Zoškrtalo sa len toľko, čo doteraz bežne chýbalo do výpravy alebo aj niečo nad rámec (viď skvostnú D1507)?