Nedávno tu prebiehala diskusia o možnostiach konečných úprav tratí a výsledok bol dosť zarážajúci:
-asfalt nie lebo.....(nechce sa mi menovať všetky dôvody pre aj proti, tak len bodky)
-betón liaty nie lebo....
-zatrávnenie tiež veľmi nie ,lebo....
-vysoká trať nie, lebo...čo s ňou v meste
-vydláždenie kockami. tiež nič moc...
Takže aká možnosť nám ostáva? Nože dajte niekto, kto vie...
-asfalt nie lebo.....(nechce sa mi menovať všetky dôvody pre aj proti, tak len bodky)
-betón liaty nie lebo....
-zatrávnenie tiež veľmi nie ,lebo....
-vysoká trať nie, lebo...čo s ňou v meste
-vydláždenie kockami. tiež nič moc...
Takže aká možnosť nám ostáva? Nože dajte niekto, kto vie...
Terepin
Mal som na mysli všetky prevádzky od kruhového objazdu, teda Hornbach, OBI, Kaufland a Optima. Všetko sú to veľkokapacitné multiprevádzky, ktoré by z centrálneho zásobovania ťažili. Ľavá vetva by spojila Hornbach, OBI a Optimu a Kaufland by mohol mať vlastnú jednokoľajku, poprípade sklad, ktorý by využívali všetky prevádzky na tej strane.
Vopred chcem upozorniť, že len diskutujem o nápade ako využiť koľajovú dopravu v meste. Nikde netvrdím, že je to totálne realizovateľné.