Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bjorn #80860:
v tom čase bola nejaká rezerva klbových busov.. tá rezerva by mala byť 20 % no v prípade klbákov v súčasnosti rezerva nie je vlastne žiadna (do bežnej výpravy je potrebných cca 80, a DP ich má dokopy asi 85), teda vďaka poruchám je klbákov dokonca menej, ako je ich potrebných do bežnej výpravy, nie to ešte na nahradzovanie KD... tých 5 v akože rezerve je nič.. na výluku budú musieť spojazdniť minimálne Tedomy...
Reakcia na: Iv #80861:
Hlavne, že na trolejbusových linkách jazdia autobusy a na autobusových zase nejaké podivné krpaté mutanty na baterky s obratmi takými, žeby tam mohol konkurovať (rýchlosťou aj kapacitou) aj konský povoz.
Reakcia na: Bjorn #80860:
len ešte pred pár dňami počet odstavených vozov činil 53, tak to bude rozhodne zaujímavé počas výluky ?
Reakcia na: Rudyke902 #80859:
Nahradí sa to presne tak, ako sa to nahradilo pri rekonštrukcii mosta. A potom výhybiek a nástupišť pod mostom. Dlhodobá výluka na Jazere bola už dvakrát, tak nestresuj.
No tak to som veľmi zvedavý na tu "náhradnu AD" na jazero a do barce pri stavbe "vss križovatka",,, Neverim že je vôbec možne nahradiť autobusmi električky na trase jazero (barca) - ryba, či autokemping - ani čo sa týka plnej kapacity a už vôbec nie dodržania nejakých intervalov či nadväznosť k prestupu na a z električiek - počas špičky pracovných dni, ak sa jazdi po Slaneckej v kolónach,,,! ? To bude "chaos" pri prestupovani, nedodržiavanie CP a jazerčania si teda užiju toho roku svoje,,, No o to viac zastane rozum stáť, že vyluka na jazere kôly vss sa mohla využiť aj na GO trate na jazere -ked už 4 mesiace tam jazdiť briky nebudu - ale to je chyba toho plánovania projektov MET a MEU , s tým sa už len zmieriť musime..? ?
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20449587/mesto-kosice-konecne-zverejnilo-harmonogram-modernizacie-trati.html

Aktuálny harmonogram MET
Etapy a obmedzenia

Zimná – Botanická záhrada - termín realizácie: november 2016/jún 2017; úplná výluka na el. trati: Zimná – TUKE – Botanická záhrada.

Križovatka VSS – termín realizácie: február 2017/júl 2017; električky premávajú len po zastávku Autocamping z Alejovej ulice, a po zastávku Ryba na Južnej triede; električky nepremávajú na Sídlisko Nad jazerom a do Barce.

Amfiteáter – ČSA – Radnica Starého mesta – termín realizácie: apríl 2017/jún 2017 (ČSA); vylúčená el. doprava na ulici ČSA (obratisko Amfiteáter v prevádzke) a na ulici Komenského, vrátane obratiska Havlíčkova (obratisko Nám. MMM v prevádzke) - výmena trakčných stožiarov a trolejového vedenia na trase modernizovanej v rámci MET, úplná výluka na Komenského ulici.

Nám. MMM – Komenského – Havlíčkova – termín realizácie: apríl 2017/júl 2017 (Komenského); vylúčená el. doprava na ulici ČSA (obratisko Amfiteáter v prevádzke) a na ulici Komenského, vrátane obratiska Havlíčkova (obratisko Nám. MMM v prevádzke) - výmena trakčných stožiarov a trolejového vedenia na trase modernizovanej v rámci MET, úplná výluka na Komenského ulici.

Kino Družba – Ulica ČSA – termín realizácie: jún2017/júl 2017; vylúčená el. doprava z úseku Kino Družba – Amfiteáter – Radnica St. mesta. Okrem toho, nejazdia električky ani na Komenského a na „juhu“ z dôvodu pokračujúcej rekonštrukcie križovatky VSS - výmena trakčných stĺpov v obratisku Amfiteáter, rekonštrukcia meniarne „D“.

Bardejovská – Trieda SNP – Ulica ČSA – termín realizácie: august 2017/február 2018 (uzavretie celej „Terasy“ je podmienené ukončením etapy 2. (VSS), a uvoľnením autobusov určených ako náhradná doprava na Sídlisku Nad jazerom); vylúčená el. doprava z úseku DPMK – Spoločenský pavilón – Amfiteáter – križovatka Zimná – ČSA - komplexná obnova el. trate, pokračujúca rekonštrukcia meniarne „D“.

Krajský súd – Moldavská + kruhový objazd – termín realizácie: marec 2018/august 2018; vylúčená el. doprava na trase Spoločenský pavilón – kruhový objazd – Krajský súd, okrem tohto úseku električky jazdia v celom meste - komplexná obnova el. trate, pokračujúca rekonštrukcia meniarne „E“.

Zdroj: Mesto Košice
Reakcia na: juhasmaros #80855:
Aby ho naší zákonom chránení potmavší občania svojpomocne nezdemontovali behom noci...Znace keľo to meďi?..
Reakcia na: juhasmaros #80855:
V článku je to napísané.
Viete niekto dovod preco je trolej pod prudom?
Reakcia na: veteran #80851:
Ten úsek má pritom o dosť menej, ako 24... ?
Reakcia na: Yogi616 #80850:
Námet na nadpis: IDE O ŽIVOT: Infraštruktúra spiatočníckej trakcie (24) ohrozuje životy tisícok Košičanov!

Zvyšok správy už vedúca nejako zosmolí ?
bude teraz správa od DPMK, ako trolejbusové vedenie sabotuje prevádzku trolejbusov? dnes totiž pekne zaiskrilo pri McDonalde, pred výhybkou smerom z KVP
Reakcia na: kvik #80848:
Pred 2 dnami som videl jeden pri Novej nemocnici na 18stke a predtym este tiez.
Jazdia v tejto kose naše slávne elektrobusy alebo im "zamrzli baterky"?
Reakcia na: Jack37 #80845:
Nepoznám oficiálne zdôvodnenie autora vyhlášky, ale keď do BA došli trolejSORy s touto feature, tak vysvetlenie bolo, že aby si ľudia navykli chytať vozidlo až po jeho zastavení a znížlilo sa tak riziko úrazov (tipujem poranenia končatín, príp. že vozidlo zachytí a strhne človeka).
Reakcia na: S499.1023 #80843:
A očividne to pri výrobe "nových" košických električiek vedeli.
Reakcia na: S499.1023 #80843:
Poznáte aj dôvod? Celé som to nečítal ale nenašiel som to v texte, ktorý sa týka dopytu.
Reakcia na: Iv #80832:
Tam je ten prípad, keď opačne to funguje. Tlačidlo Stop signalizuje úmysel vystúpiť a zároveň vytvára dopyt pre najbližšie dvere.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.