Samozrejme, hádať sa nechcem. Len v dobrom píšem. ? Keď si spomínam, dávnejšie som čítal (neviem, či novinový článok alebo diskusiu k nemu), že staviteľ Auparku mal nahradiť tie cesty, ktoré Aupark "zrušil." Zrušil dvojprúdovku Palackého -> Štúrova a mal ju nahradiť. Ale popri Auparku vedie len 1 súvislý pruh smerom k Južnej triede, po JT vedie 1 pruh, ktorý bočí na Fejovu a až pri konci Fejovej vznikajú dva pruhy, ktoré "pokračujú" cez Štúrovu na Moldavskú.
Neviem, či takto som to čítal, ale takto si to pamätám. Ak to nie je pravdivé, tak, samozrejme, beriem späť. Ale som presvedčený, že p. Titl o tom vie viac, keďže on tam organizoval dopravu. ?
Na štúrovej sa zámerne nestavajú 2 pruhy,aj keby bolo miesta..Možno má niekto iné info,ale cesta sa robila hlavne pre výjazd vozidiel z auparku,nech sa to zrýchli. Nechcú aby sa to využívalo na prejazd centrom, doprava sa má z centra vylúčiť. Aj preto bola robená ta divná slučka cez Fejovu.
Bolo by to riešené inak. Keď má električka "guličky" smer stanica, tak by mohol mať aj autobus "guličky" doprava, a ďalej na križovatku Jantárová X Palackého, kde by to po úprave cyklu v križovatke mohlo aj fungovať. Keby sa bolo počítalo s touto variantou, tak by sa pri reko mohlo to odbočenie aj reálne urobiť, pri úprave prechodu pre chodcov. Akože, tá tráva sa mi síce páči, ale podľa mňa sa tým premrhala šanca na zmenu dopravy k lepšiemu. Lebo skutočne nedokážem stráviť, prečo majú autobusy MHD prakticky denne stáť v kolóne, a trať zíva 12 minút prázdnotou (napr. steel aréna), keď si za cestovné platíme rovnako a sú to vozidlá jedného dopravcu. Takto by bol jazdný pás pre MHD oddeleny od zbytku, zastávky by boli združené, a možno nie teraz, ale o pár rokov, keď áut ešte viac pribudne, by sme získali aj nejakú výraznejšiu úsporu na čase, veď už dnes nie je mimoriadnosť, keď sú kolóny od križovatky Jantárova X Palackého pomaly po steel arénu.
Veď toto som naznačoval. Pamätník sa môže zbúrať, nikomu ho netreba. A tak by sa dal vytvoriť akýsi terminál pre nočnú dopravu.
Ale zjavne Rusi veľmi kecajú ohľadom pamätníka, lebo keby nám dali pokoj, tak na Štúrovej sa nestavia protipruh, ale protidvojpruh. Vďaka nim máme 1 pruh a schody pamätníka namiesto 2 pruhov tak, ako sa na mestský okruh patrí.
Ako by sa potom bus dostal zo Senneho trhu na Palackeho? Nehovorím, že bus na tram trati by bol zlý, dokonca na NO by mohla byť zdruzena zastávka, ale smer Palackeho od Domu umenia by bolo komplikované urobiť nejak rozumne.
V schéme je chyba, N1, N5 a N7 na NO zastavujú pri hoteli centrum, nie pred Hiltonom...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran