Na štúrovej sa zámerne nestavajú 2 pruhy,aj keby bolo miesta..Možno má niekto iné info,ale cesta sa robila hlavne pre výjazd vozidiel z auparku,nech sa to zrýchli. Nechcú aby sa to využívalo na prejazd centrom, doprava sa má z centra vylúčiť. Aj preto bola robená ta divná slučka cez Fejovu.
Bolo by to riešené inak. Keď má električka "guličky" smer stanica, tak by mohol mať aj autobus "guličky" doprava, a ďalej na križovatku Jantárová X Palackého, kde by to po úprave cyklu v križovatke mohlo aj fungovať. Keby sa bolo počítalo s touto variantou, tak by sa pri reko mohlo to odbočenie aj reálne urobiť, pri úprave prechodu pre chodcov. Akože, tá tráva sa mi síce páči, ale podľa mňa sa tým premrhala šanca na zmenu dopravy k lepšiemu. Lebo skutočne nedokážem stráviť, prečo majú autobusy MHD prakticky denne stáť v kolóne, a trať zíva 12 minút prázdnotou (napr. steel aréna), keď si za cestovné platíme rovnako a sú to vozidlá jedného dopravcu. Takto by bol jazdný pás pre MHD oddeleny od zbytku, zastávky by boli združené, a možno nie teraz, ale o pár rokov, keď áut ešte viac pribudne, by sme získali aj nejakú výraznejšiu úsporu na čase, veď už dnes nie je mimoriadnosť, keď sú kolóny od križovatky Jantárova X Palackého pomaly po steel arénu.
Veď toto som naznačoval. Pamätník sa môže zbúrať, nikomu ho netreba. A tak by sa dal vytvoriť akýsi terminál pre nočnú dopravu.
Ale zjavne Rusi veľmi kecajú ohľadom pamätníka, lebo keby nám dali pokoj, tak na Štúrovej sa nestavia protipruh, ale protidvojpruh. Vďaka nim máme 1 pruh a schody pamätníka namiesto 2 pruhov tak, ako sa na mestský okruh patrí.
Ako by sa potom bus dostal zo Senneho trhu na Palackeho? Nehovorím, že bus na tram trati by bol zlý, dokonca na NO by mohla byť zdruzena zastávka, ale smer Palackeho od Domu umenia by bolo komplikované urobiť nejak rozumne.
Ja neviem, v Košiciach je neuveriteľný problém niečo urobiť poriadne. Prečo môžu inde vo svete jazdiť autobusy aj po trati ? Neviem načo nam trebalo po celej štúrovej trávu, mohla tamaď chodiť MHD obojsmerne prakticky až po senny trh, a keby sa chcelo, vedelo by sa to spraviť tak aby to fungovalo. A nech mi prosím zase nikto nehovorí, že "to sa nedá" a pod. Dá. Len hlavnou vlastnosťou "radných" je vymyšľanie nezmyslov resp. nedorobkov. Hoci ja chápem, že najpreferovanejší prostriedok košickej galaxie musí byť samozrejme Vario.
Podobne úplne blbo je urobený aj prestup "električka"/"autobus" na spoločenskom pavilóne. Skutočne, prečo nemohli autobusy vyjsť pred zastávkou na trať do električkovej zastávky, tam sa substrát presype, a autobusy pôjdu na guličky doľava, fakt nerozumiem.... Ale minimálne ja s prestupným bodom nočákov pred Auparkom nesúhlasím, bolo by to len zmätočné a zastávky by boli priďaleko od seba. Riešenie na staničnom námestí podľa mňa plne vyhovuje, jednak časmi, aj spôsobom.
Na NO pridu po dvojiciach, kedze cestou je Jakabov Palac kde sa vojdu len dva busy za sebou.
Podla mna, nemusia na NO zachadzat vsetky Nky. Napr ta co ide smerom na mlynsku bastu a na jazero, pre tie to je velmi zbytocna zachadzka. Predsa staci sadnut 5 minut skor na hocijaku Nku smerom na stanicu a tam prestupit.
Trochu iná téma než nočáky, ale zostaneme u zastávkovej turistiky na NO.
U nočákov by mi to prechádzanie od Hiltonu k domu techniky ani tak nevadilo, nočné spoje väčšina ludí nevyužíva každodenne. Vadí mi to ale dosť cez deň. Vadia hlavne pešie trasy pri prestupoch ed-ad. Vyriešiť sa to dalo pekne, ale bohužial pri rekonštrukcii tratí to nikoho nezaujímalo. Stačilo OBOJSMERNE zriadiť zastávky ed pri dargove a na južnej. Mne ide hrozne na nervy ak idem sedmičkou na NO chcem ísť do centra a musím sa vracať z Južnej /TO JE NA HLAVU!/ A skutočne nevidím problém v tom, ak by spoje smerujúce zo štúrovej na stanicu zastavovali pri dargove a aj za križovatkou ako dnes. Inde je to bežné. Skrátilo by to výrazne turistiku na NO.
(konečne zareagovali pri radnici /L7/ ,ale ako to už v KE býva , tak polovičate, diletantsky) viď príspevok nižšie /Granite01/
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A