Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #80715:
Ja neviem, v Košiciach je neuveriteľný problém niečo urobiť poriadne. Prečo môžu inde vo svete jazdiť autobusy aj po trati ? Neviem načo nam trebalo po celej štúrovej trávu, mohla tamaď chodiť MHD obojsmerne prakticky až po senny trh, a keby sa chcelo, vedelo by sa to spraviť tak aby to fungovalo. A nech mi prosím zase nikto nehovorí, že "to sa nedá" a pod. Dá. Len hlavnou vlastnosťou "radných" je vymyšľanie nezmyslov resp. nedorobkov. Hoci ja chápem, že najpreferovanejší prostriedok košickej galaxie musí byť samozrejme Vario.
Podobne úplne blbo je urobený aj prestup "električka"/"autobus" na spoločenskom pavilóne. Skutočne, prečo nemohli autobusy vyjsť pred zastávkou na trať do električkovej zastávky, tam sa substrát presype, a autobusy pôjdu na guličky doľava, fakt nerozumiem.... Ale minimálne ja s prestupným bodom nočákov pred Auparkom nesúhlasím, bolo by to len zmätočné a zastávky by boli priďaleko od seba. Riešenie na staničnom námestí podľa mňa plne vyhovuje, jednak časmi, aj spôsobom.
Reakcia na: KVKV #80714:
Na NO pridu po dvojiciach, kedze cestou je Jakabov Palac kde sa vojdu len dva busy za sebou.

Podla mna, nemusia na NO zachadzat vsetky Nky. Napr ta co ide smerom na mlynsku bastu a na jazero, pre tie to je velmi zbytocna zachadzka. Predsa staci sadnut 5 minut skor na hocijaku Nku smerom na stanicu a tam prestupit.
Trochu iná téma než nočáky, ale zostaneme u zastávkovej turistiky na NO.
U nočákov by mi to prechádzanie od Hiltonu k domu techniky ani tak nevadilo, nočné spoje väčšina ludí nevyužíva každodenne. Vadí mi to ale dosť cez deň. Vadia hlavne pešie trasy pri prestupoch ed-ad. Vyriešiť sa to dalo pekne, ale bohužial pri rekonštrukcii tratí to nikoho nezaujímalo. Stačilo OBOJSMERNE zriadiť zastávky ed pri dargove a na južnej. Mne ide hrozne na nervy ak idem sedmičkou na NO chcem ísť do centra a musím sa vracať z Južnej /TO JE NA HLAVU!/ A skutočne nevidím problém v tom, ak by spoje smerujúce zo štúrovej na stanicu zastavovali pri dargove a aj za križovatkou ako dnes. Inde je to bežné. Skrátilo by to výrazne turistiku na NO.

(konečne zareagovali pri radnici /L7/ ,ale ako to už v KE býva , tak polovičate, diletantsky) viď príspevok nižšie /Granite01/
Na vedenie N3,N4 mám rovnaký názor ako "5".
My tu riešime výhodnosť varianty prest.bodu stanica alebo NO. Pokial sa pozriem na schému, tak všetky linky v rovnaký čas pokračujú na NO, teda na zastávku pri Hiltone. Zmestí sa tam 7 autobusov do jednej nudle ??? Ak áno, potom by to vyhovovalo ako centrálny prestupný bod .
Podla schémy až potom sa niektoré linky v priestore NO-Štúrova otáčajú do protismeru a pokračujú smerom Palackého. ČI JAK TO TEDA JE !?
#80700 Vladimir.... a načo sa vypytovať ludí ? Pokial by bol vyčkávací čas 5 - 7 minut, tak každý, aj ožratý po štyroch prejde z jednej strany na druhú.
#80702 Tedom-cng ..."Rusi nie sú ochotní dovoliť žiadnu zmenu"... rusáci nám nemajú do toho čo kecať, čo kde v KE bude stáť. Nech si tú obludnosť rozoberú a odvezú do Moskvy pred kremel alebo nech si to naši rusomilovia presťahujú na cintorín alebo kamkolvek inde.
Reakcia na: 5 #80704:
Jeden spoj N4 o 2:30 resp. 3:00 zo stanice má v CP poznámku "na požiadanie zachádza do Barce" (na webe DP, tu na imhd nie je)
Pri Rybe je na obrat 16 minút, kľudne to mohli všetko potiahnuť aspoň k VSS, alebo na požiadanie..
Chápem, že miesta tam bolo habadej, ale ako to planovali zintegrovat, aby ľudia nemuseli behať cez rôzne frekventované cesty. Možno by ani ten Aupark ani tak nevadil, keby sa cesta zakopala pod zem, teda to najdrahšie predstavené riešenie, reko platil Aupark, tak sa mohlo stavať aspoň takto.
Reakcia na: monoblok #80710:
Myslím si, že chalani tu skôr rozoberali stav pred tým, keď Aupark stál. Vtedy tam bolo miesta na terminál habadej.
Snáď jediné miesto na prestupný uzol na NO mi príde práve uprostred na trati pre električky, tak by autobusy smer Dom umenia stali vpravo a smer Palackeho vľavo, mohli by byť aj dve vedľa seba, len je to nepoužiteľné cez deň a nie sú tam ostrovčeky.
Osobne si teda prestupný terminál na NO tiež neviem predstaviť, v noci by sa to podobalo na IPP v Prahe, ale cez deň by to vzhladom na množstvo áut predstavovalo riziko zrážok, stačí sa pozrieť na Strossmayerak, ako je to tam zle riešené. Staničné mi príde fajn, je to približne rovnako vzdialené od NO ako aj NMM, sú tam na to stanovištia, dokonca aj vtáčiu búdku tam má dispečer a semafory, pokiaľ to pri reko tram trati nedali preč? Aj ten prestupný bod v Brne nie je na Moravský či pri Zelnaku ale cca uprostred na jednej strane mesta, len u nas treba prejsť ešte park.
Neviete mi povedať, prečo nestojí linka číslo 7 v smere Amfiteáter - OC Važec 2x na zastávke Radnica Starého Mesta (pred a za križovatkou)? Veď opačným smerom tak stojí?
Reakcia na: 5 #80704:
Snad sa ta N4 raz potiahne aspon na zaciatok Barce. Ani teraz N2 do Barce nechodi ale stoji pri VSS. A kvázi subezna jazda po Moladavskej bola aj teraz na N2 a N3 ale spolu nikdy nesli kedze maju rozdielne intervaly.
Reakcia na: Iv #80705:
Hlavne, že budú odjazdy jednotné a ľahko zapamätateľné. ?
Reakcia na: 5 #80704:
Na N3 ostáva interval, aký bol doteraz /prac. dni 2 spoje, voľné dni 3 spoje za noc/...
Ja som nepochopil v trasovaní N liniek 2 veci:
K čomu je dobrá súbežná jazda N3 a N4 po Moldavskej?
A prečo sa žiadna N linka ani len okrajom nepriblíži k Barci? Takmer všetkých ostatných "vidieckych" MČ sa nočné linky nejako "dotknú" a jedna z najväčších je nedostupná..
Keď N3 bude mať rovnaký interval ako ostatné N-ky, nemohli by všetky spoje N3 obslúžiť aj Spol.pavilón a Luník 8? Tým pádom sa tam nemusí cpať N4 a mohla by od NO pokračovať priamo na Juh (napr. Astória, Ryba, Old Hospital, Železníky) s pokračovaním priamo po Alejovej a cez ul. Osloboditeľov do Barce. Napríklad.
Reakcia na: tedom-cng #80702:
NO je velmi dobre miesto na terminal, ale prilezitost sa prepasla a uz tam stoji aupark. Jedna vec je postavit maly terminalik ktory naraz potrebuje zobrat 7 busov zo vsetkych smerov ale druha je postavit terminal, ktory by zvladal denno denne spicky. Taky uz ku pamatniku nevtrepes.
Reakcia na: Granite01 #80693:
Ten terminál na NO by teoreticky mohol byť, ale sú tu 2 problémy - 1. Rusi nie sú ochotní dovoliť žiadnu zmenu na pamätníku, jeho presun už vôbec nie (aj keď nechápem, čo ich je do toho) a 2. Vedenie mesta je na "ženský pohl. orgán," takže by do toho ani neinvestovalo.

Aj keď je možné aj povedať investorovi Auparku, aby sa to voľne priestranstvo pri Auparku prestavalo na terminál v rámci zazmluvnených "investícií na zlepšenie dopravy v KE."

(Toto sú mnou videné možnosti. Už len čakám, ako dlho bude trvať, kým mi niekto napíše, že vymýšľam *o*otiny. Ale kto chce, hľadá spôsoby, kto nie, hľadá dôvody.)
? ? ?
Reakcia na: Vladimír #80699:
Takže rovnaká situácia, ako bola v Bratislave na Námestí SNP. A aj tak sa mi to tam páčilo viac, ako dnes pekne pohromade na Hbf.. No ale už do toho nebudem Košičanom kecať, keď im, zdá sa, viac vyhovuje SN.
Reakcia na: KVKV #80694:
Ako už napísal tbus v #80696, tu nejde len o zastávkovú turistiku. Tu treba ten prestup vedieť garantovať a následne tie nočáky vypraviť. Neviem si teraz predstaviť, aby sa dispečer niekde pred Auparkom vypytoval ľudí, či práve kráčajú od autobusu k autobusu, alebo len idú náhodou okolo, alebo nejdú vôbec nikam a len debatujú.
Reakcia na: S499.1023 #80691:
Samotné NO so všetkými svojimi nástupišťami pojme busov koľko len chceš. Ale podľa mňa predstavu efektívneho nočného prestupného uzla nespĺňa stav, kde bus smerom na KVP zastaví pod Hiltonom, bus smerom na Furču pred Domom techniky... a teraz medzi nimi dve minúty kráčaj.

Na stanici sú jednotlivé nástupištia jedno vedľa druhého. Je to výhodné tak pre cestujúcich, ktorí prestupujú doslova z dverí do dverí, ale aj pre vypravujúceho dispečera, ktorý má z jedného miesta prehľad o tom, či sú prestupy vykonané.
Reakcia na: 110mat110 #80697:
Jedine, ak by vozy stáli na nástupišti pri Hiltone všetky a tie, ktoré by šli na smer Palackého a Mier by sa otočili okolo pamätníka a prešli na druhú stranu (ako električka, len by to potom opäť stočili doľava na nástupištia na druhej strane).
Alebo druha alternatívna, aby vozy začínali na Bottovej, ale tam na to nie je priestor. Tam by sa veľa vozov nepomestilo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.