Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: afeno #80403:
Ale áno, je to možné. Uvedené miesta som spomenul ako dokaz toho, že aj v extrémnejších podmienkach može klimatizácia spolahlivo pracovať.
Preto považujem za lživú a nezmyselnú výhovorku tvrdenie, že "v letných horúčavách by klimatizácia pri častom otváraní dverí nefungovala". To zaznelo ako nezmyselný argument na obhajobu prečo do vačšiny nových vozidiel nebola zakúpená.
//aj ked je pravdou , že v Košiciach VŠETKO nefunguje, v lepšom prípade po krátkom čase prestáva fungovať, nie len v doprave//
Reakcia na: Alco #80410:
Dotyčná firma, ktorá štúdiu vypracovala, si veľmi nemôže dovoliť napísať tam niečo na čistú objednávku. Má také portfólio, že si to celkom neviem predstaviť.

Mnoho vecí z tej štúdie podľahlo dezinterpretácii a to je už vizitka mesta, ako to, čo objednalo, odkomunikovalo s občanmi. Úplne sa zabudlo spomenúť, že štúdia pracovala s rôznymi variantnými riešeniami. Mesto dokonca odmietlo celý materiál zverejniť (to, čo sa zverejnilo, nie je celé).

Zrušenie trolejbusov je podobná dezinterpretácia. Faktom je, že podnik momentálne nemá dostatočný počet vozidiel na pokrytie celej výpravy. A kto to spôsobil a prečo, to spracovateľa absolútne nezaujímalo. TD je fakticky zrušená už dávno a štúdia nenavrhuje ani demontáž infraštruktúry.

Na záver čerešnička: na MZ sa poslanci za niektoré MČ začali dosť štorcovať, keď si pozreli navrhnuté linkové vedenie. To totiž spadlo do opačného extrému oproti metóde odvšadiaľ všade. Isteže sa im nepáčilo, že by sa muselo prestupovať. Opäť, zlá komunikácia. Takému niečomu by museli predchádzať zásadné investície do prestupných uzlov a zastávok. Inak je ukončovanie a prestávkovanie liniek pri Tescu, Námestí osloboditeľov alebo na SOŠ automobilovej prakticky nemožné. Samozrejme, negatívne pripomienky k tomu dostali aj od ÚRD (ale poznáme tamojšiu univerzálnu výhovorku: To sme my na ÚRD nepísali ?).

Na záver: palec hore, že poslali do kytek ten električkový nezmysel na Ťahanovce. Tak, ako bol navrhnutý, bol viac na škodu, než na úžitok.
Reakcia na: Dispecer #80409:
Najväčšie problémy Košíc sm(e)rdia na magoriáte niekoľko desiatok rokov. Ak sa neodstránia, nie šanca na riešenie dopravy ani ničoho iného.
Pri vetičke "trolejbusy treba zrušiť" mi hneď došlo, že ktorá sebranka tento blábol objednávala...
Reakcia na: orlov #80406:
Klíma v autobuse je aj o kúsok výkonnejšia než v tom aute, tie pomery výkon motora / príkon klimatizácie sú podobné. A čo je to dostatočne výkonný motor? Napríklad motor Porsche Cayman je určite dostatočne výkonný a napriek tomu má to auto výrazne slabšie dynamické vlastnosti ako Porsche Cayman S.
Reakcia na: orlov #80406:
Je scestne porovnavat klimu v aute a v buse. V buse musi chladit omnoho vacsi objem a hlavne vzduch sa rychlo meni a zahrieva. V aute ide chvylu na plno a potom len udrziava
Motor SORiek je dostatočne výkonný nato, aby v pohode obhospodáril klímu, zasa je to nejaká blbá výhovorka niekoho na niečo ... To moja 51kWová Fábia pri 30stupňových horúčavách má so zapnutou klímou už vážny problém, najmä pri akcelerácií z križovatky - plyn na podlahu a nič, ale dá sa ...
Reakcia na: Bjorn #80401:
A čo myslíš, že klimatizácia je perpetuum mobile? Keď som mal na dovolenke požičaný Hyundai Getz 1,1, tak som do kopca musel buď podradiť alebo vypnúť klimatizáciu.
Reakcia na: veteran #80400:
Názor iného vodiča: citeľne slabší výkon je pri rozbehu, počas jazdy už nie...
Reakcia na: KVKV #80402:
Zas sa nedá porovnávať dve odlišné miesta (tym pádom aj podnebia), rozličné zariadenia klimatizácie, proste rôzne asi všetko.
Reakcia na: Bjorn #80401:
Klimatizácia je problémom len v Košiciach. V letných horúčavách som navštívil rozne zeme (Španielske pobrežie, Malorka, Tenerife, Talianske pobrežie...) . Na mestských linkách s častým otváraním dverí aj na dialkových linkách. Nikde podobné "košické" problémy neboli, klimatizácia bola vždy príjemná.
Reakcia na: veteran #80400:
Dáva to vôbec zmysel? Ako sa môže výkon motora strácať pri zapnutej klimatizácii?
Reakcia na: Mike #80394:
To je OK, mňa skôr mrzí, že pri tom celý program ETM v KE končí (= nič viac proste v pláne nie je). ?
Flash info: Podľa niektorých zdrojov sa z rekonštrukciou čaká už len na nejaké potvrdenie od historikov a po maratóne majú začať.
Zdroj nie je overený?
Reakcia na: Dispecer #80392:
Pár rokov dozadu sme sa ako mesto Bratislava pýtali, či tam nutne musia byť uvedené aktivity zavedené iba počas týždňa 16-22 september, alebo tam môžu byť aj aktivity/kroky implementované pár týždňov (mesiacov) skôr. Odpoveď bola, že tam môžu byť uvedené aj opatrenia implementované pred týždňom mobility, teda že so zaraďovaním nových ekologických vozidiel, otváraním nových cyklochodníkov, priechodov, atď netreba čakať pol roka na 16. september.
Myslím, že by sa mohol začať dávať príkaz aj na nepoužívanie klimatizácie ak nefunguje ? Dnes fúkal horúci vzduch aj keď podľa piktogramu na displeji bolo zapnuté aj chladenie. No vypnúť to nechel kvôli príkazu z dispečingu, napriek tomu že vonku bolo chladnejšie ako dnu. A všetci sa statočne držali a neotvorili okno ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.