Reakcia na: Alco #80410:
Dotyčná firma, ktorá štúdiu vypracovala, si veľmi nemôže dovoliť napísať tam niečo na čistú objednávku. Má také portfólio, že si to celkom neviem predstaviť.Mnoho vecí z tej štúdie podľahlo dezinterpretácii a to je už vizitka mesta, ako to, čo objednalo, odkomunikovalo s občanmi. Úplne sa zabudlo spomenúť, že štúdia pracovala s rôznymi variantnými riešeniami. Mesto dokonca odmietlo celý materiál zverejniť (to, čo sa zverejnilo, nie je celé).
Zrušenie trolejbusov je podobná dezinterpretácia. Faktom je, že podnik momentálne nemá dostatočný počet vozidiel na pokrytie celej výpravy. A kto to spôsobil a prečo, to spracovateľa absolútne nezaujímalo. TD je fakticky zrušená už dávno a štúdia nenavrhuje ani demontáž infraštruktúry.
Na záver čerešnička: na MZ sa poslanci za niektoré MČ začali dosť štorcovať, keď si pozreli navrhnuté linkové vedenie. To totiž spadlo do opačného extrému oproti metóde odvšadiaľ všade. Isteže sa im nepáčilo, že by sa muselo prestupovať. Opäť, zlá komunikácia. Takému niečomu by museli predchádzať zásadné investície do prestupných uzlov a zastávok. Inak je ukončovanie a prestávkovanie liniek pri Tescu, Námestí osloboditeľov alebo na SOŠ automobilovej prakticky nemožné. Samozrejme, negatívne pripomienky k tomu dostali aj od ÚRD (ale poznáme tamojšiu univerzálnu výhovorku: To sme my na ÚRD nepísali ?).
Na záver: palec hore, že poslali do kytek ten električkový nezmysel na Ťahanovce. Tak, ako bol navrhnutý, bol viac na škodu, než na úžitok.
KVKV
Preto považujem za lživú a nezmyselnú výhovorku tvrdenie, že "v letných horúčavách by klimatizácia pri častom otváraní dverí nefungovala". To zaznelo ako nezmyselný argument na obhajobu prečo do vačšiny nových vozidiel nebola zakúpená.
//aj ked je pravdou , že v Košiciach VŠETKO nefunguje, v lepšom prípade po krátkom čase prestáva fungovať, nie len v doprave//