Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: veteran #80400:
Názor iného vodiča: citeľne slabší výkon je pri rozbehu, počas jazdy už nie...
Reakcia na: KVKV #80402:
Zas sa nedá porovnávať dve odlišné miesta (tym pádom aj podnebia), rozličné zariadenia klimatizácie, proste rôzne asi všetko.
Reakcia na: Bjorn #80401:
Klimatizácia je problémom len v Košiciach. V letných horúčavách som navštívil rozne zeme (Španielske pobrežie, Malorka, Tenerife, Talianske pobrežie...) . Na mestských linkách s častým otváraním dverí aj na dialkových linkách. Nikde podobné "košické" problémy neboli, klimatizácia bola vždy príjemná.
Reakcia na: veteran #80400:
Dáva to vôbec zmysel? Ako sa môže výkon motora strácať pri zapnutej klimatizácii?
Reakcia na: Mike #80394:
To je OK, mňa skôr mrzí, že pri tom celý program ETM v KE končí (= nič viac proste v pláne nie je). ?
Flash info: Podľa niektorých zdrojov sa z rekonštrukciou čaká už len na nejaké potvrdenie od historikov a po maratóne majú začať.
Zdroj nie je overený?
Reakcia na: Dispecer #80392:
Pár rokov dozadu sme sa ako mesto Bratislava pýtali, či tam nutne musia byť uvedené aktivity zavedené iba počas týždňa 16-22 september, alebo tam môžu byť aj aktivity/kroky implementované pár týždňov (mesiacov) skôr. Odpoveď bola, že tam môžu byť uvedené aj opatrenia implementované pred týždňom mobility, teda že so zaraďovaním nových ekologických vozidiel, otváraním nových cyklochodníkov, priechodov, atď netreba čakať pol roka na 16. september.
Myslím, že by sa mohol začať dávať príkaz aj na nepoužívanie klimatizácie ak nefunguje ? Dnes fúkal horúci vzduch aj keď podľa piktogramu na displeji bolo zapnuté aj chladenie. No vypnúť to nechel kvôli príkazu z dispečingu, napriek tomu že vonku bolo chladnejšie ako dnu. A všetci sa statočne držali a neotvorili okno ?
Ako tak pozerám, my máme Európsky týždeň mobility už od konca júna... ?
http://mobilityweek.eu/2016-participants/?year=2016&ci=L6xyzRYY

"Implementing one or more new permanent measure(s), which contribute(s) to modal transfer from private car to environmentally sound means of transport.
Permanent measures implemented this year:
- Public transport services
>Use of ecological vehicles for public transport fleets"
Reakcia na: 110mat110 #80383:
Ešte jednoduchší "švajc" variant:
24 h lístok & lístok na jednu cestu / na určitý čas 60 min za 1/2 ceny 24 h lístka.
Reakcia na: Dead #80375:
Neviem, aký problém máš ty s kartou, ale ja mám ISIC s novým čipom (úplne totožným s tými v mestských kartách, ktoré vydáva DPMK a s väčšinou čipových kariet vydávaných na SK) a nosím ho v štandardnom plastovom obale ktorý sa k nim vydáva a to celé ešte mám založené vo vizitkárovi s tenkými plastovými stenami vo vnútri a nemám žiaden problém s čítaním karty bez vyberania z obalu (a to som ju už použil snáď u každého zo slovenských dopravcov SAD s pokladňami EMtest, v DPMBB, v DPB). ?

Jediný problém, čo zaznamenávam je ten, ak máš v obale vedľa seba / za sebou viacero čipových kariet (napr. kombinácia klasická BČK + platobná karta s možnosťou bezkontaktnej platby) - s tým má označovač problém, lebo "naraz prečíta obe" (zjednodušene povedané).
Reakcia na: Dead #80387:
dochodcovia maju vacsinou predplatny listok, ztp, alebo uplne zdarma, ti listky neriesia
Reakcia na: 110mat110 #80383:
Takto podobne funguje systém platby za CL bezkontaktnými platobnými kartami v Ostrave. Ak v čase medzi 3:00 a 2:59 nasledujúceho dňa absolvuješ viac ciest a súčet sumy zaplatenej za 30 minútové lístky by prekročil cenu 24hodinového lístka, tak sa cestujúcemu zaúčtuje ten 24hodinový. Podobne to je aj v Londýne. Hlavnou myšlienkou je to, aby výsledkom bolo, že cestujúci na koniec zaplatí cenu za ten pre neho najvýhodnejší lístok, alebo kombináciu lístkov.
Reakcia na: tbus #80384:
Ako to myslis, ze ak tam je 30 min, prilozim, nasledne prestupim o 20 min., prilozim, cestujem este 20 minut - tak mi plati aj tych dalsich 20 minut, teda 20+20, zmeni to teda listok na 60 minutovy a odpocita len 10 centov? Alebo po 10 minutach v druhom spoji mi prestane platit? Kazdopadne, ak v tom mame chaos my, tak co potom taki dochodcovia napr.?

Podla mna NAJJEDNODUCHSIE a NAJRYCHLEJSIE by bolo, ak by sa pri prvom nastupe prilozenim zakupil vzdy 60 min listok, nasledne by bolo jedno ci by cestujuci prestupoval alebo nie, v poslednom spoji kde by cestoval by opat len raz prilozil a pocitalo by sa to ako ukoncenie, podla toho by sa mu vratilo 10 alebo 20 centov (priblizne). Ak by cestoval dlhsie ako 30 minut, prilozit pri vystupe by uz nemusel, pretoze by sa mu nemalo co vratit.

24-hodinovy listok je velmi nevyhodny, takze nad 60 min ani nema vyznam to riesit.
Reakcia na: 110mat110 #80383:
Najlepsou variantou by bolo, keby sa počitala len cesta jazdy. Raz sa mi prihodilo, že som na 30 minutový listok priesiel z THC do centra aj naspäť s 3 hodinovou medzerou medzi jazdami ?
Reakcia na: tbus #80384:
Asi to myslel tak, že napríklad po prestupe by aktualizovalo lístok na 60 minútový ak by to bolo potrebné do konečnej a dovoľovali to finančné prostriedky a v prípade výstupu do 30 minút by ho potom optimalizovalo naspäť. Tak ako to funguje teraz to spôsobuje komplikácie spomínané nižšie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.