Je scestne porovnavat klimu v aute a v buse. V buse musi chladit omnoho vacsi objem a hlavne vzduch sa rychlo meni a zahrieva. V aute ide chvylu na plno a potom len udrziava
Motor SORiek je dostatočne výkonný nato, aby v pohode obhospodáril klímu, zasa je to nejaká blbá výhovorka niekoho na niečo ... To moja 51kWová Fábia pri 30stupňových horúčavách má so zapnutou klímou už vážny problém, najmä pri akcelerácií z križovatky - plyn na podlahu a nič, ale dá sa ...
A čo myslíš, že klimatizácia je perpetuum mobile? Keď som mal na dovolenke požičaný Hyundai Getz 1,1, tak som do kopca musel buď podradiť alebo vypnúť klimatizáciu.
Klimatizácia je problémom len v Košiciach. V letných horúčavách som navštívil rozne zeme (Španielske pobrežie, Malorka, Tenerife, Talianske pobrežie...) . Na mestských linkách s častým otváraním dverí aj na dialkových linkách. Nikde podobné "košické" problémy neboli, klimatizácia bola vždy príjemná.
Flash info: Podľa niektorých zdrojov sa z rekonštrukciou čaká už len na nejaké potvrdenie od historikov a po maratóne majú začať.
Zdroj nie je overený?
Pár rokov dozadu sme sa ako mesto Bratislava pýtali, či tam nutne musia byť uvedené aktivity zavedené iba počas týždňa 16-22 september, alebo tam môžu byť aj aktivity/kroky implementované pár týždňov (mesiacov) skôr. Odpoveď bola, že tam môžu byť uvedené aj opatrenia implementované pred týždňom mobility, teda že so zaraďovaním nových ekologických vozidiel, otváraním nových cyklochodníkov, priechodov, atď netreba čakať pol roka na 16. september.
Myslím, že by sa mohol začať dávať príkaz aj na nepoužívanie klimatizácie ak nefunguje ? Dnes fúkal horúci vzduch aj keď podľa piktogramu na displeji bolo zapnuté aj chladenie. No vypnúť to nechel kvôli príkazu z dispečingu, napriek tomu že vonku bolo chladnejšie ako dnu. A všetci sa statočne držali a neotvorili okno ?
"Implementing one or more new permanent measure(s), which contribute(s) to modal transfer from private car to environmentally sound means of transport.
Permanent measures implemented this year:
- Public transport services
>Use of ecological vehicles for public transport fleets"
Neviem, aký problém máš ty s kartou, ale ja mám ISIC s novým čipom (úplne totožným s tými v mestských kartách, ktoré vydáva DPMK a s väčšinou čipových kariet vydávaných na SK) a nosím ho v štandardnom plastovom obale ktorý sa k nim vydáva a to celé ešte mám založené vo vizitkárovi s tenkými plastovými stenami vo vnútri a nemám žiaden problém s čítaním karty bez vyberania z obalu (a to som ju už použil snáď u každého zo slovenských dopravcov SAD s pokladňami EMtest, v DPMBB, v DPB). ?
Jediný problém, čo zaznamenávam je ten, ak máš v obale vedľa seba / za sebou viacero čipových kariet (napr. kombinácia klasická BČK + platobná karta s možnosťou bezkontaktnej platby) - s tým má označovač problém, lebo "naraz prečíta obe" (zjednodušene povedané).
Takto podobne funguje systém platby za CL bezkontaktnými platobnými kartami v Ostrave. Ak v čase medzi 3:00 a 2:59 nasledujúceho dňa absolvuješ viac ciest a súčet sumy zaplatenej za 30 minútové lístky by prekročil cenu 24hodinového lístka, tak sa cestujúcemu zaúčtuje ten 24hodinový. Podobne to je aj v Londýne. Hlavnou myšlienkou je to, aby výsledkom bolo, že cestujúci na koniec zaplatí cenu za ten pre neho najvýhodnejší lístok, alebo kombináciu lístkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn