No neposilní. Vo vedení podniku sú pochybné živly menované ešte pochybnejšími vo vedení mesta. bez akejkoľvek vízie. Kto iný má vysvetľovať potrebu navýšenia výkonov a financíí (vrátane údržby)? A keď už to kompetentný človek/kompetentní ľudia nerobia, na kieho frasa existuje dozorná rada? Čo robí? Akú činnosť vykonáva? Ešte som o nej nepočul. Asi tam vládne všeobecná spokojnosť so všetkým. Alebo strach o miesto vyfasované ako držhubné?
Ono pokial by sme sa chceli priblizit 21.storociu a Zapadu, muselo by sa kupit nieco kvalitativne lepsie, akurat by to najskor vyzadovalo aj trate v lepsom a udrziavanom stave, no a na to treba peniaze, ktore by sa tak nemohli nadalej odlievat niekde inde. Teraz sa este prihral kseft EEI, ze sa rozsiria zony spoplatneneho parkovania a co myslite, posilni sa nejak MHD? Zabudnime... Co sa tyka strasnosti Varii, uz len odkupenie opotrebovanych T3 by bol horsi variant, vsetko ostatne by bolo len posunom vpred.
Vety: Nám stačia aj také. Nemáme koho voziť. Z klímy bolí hlava. Prirodzené vetranie je najlepšie. Majú ich aj v Čechách. Brno náš vzor na večné časy. Nevieš si vyšliapať tie dva schodíky? Čo sa máš čo prechádzať po vozidle?
...som si nevymyslel a ani som ich ja nevyslovil. Ani som nevravel nikdy nič o bakelitových krabiciach.
O tom, či je to pre Košice to najlepšie, sa dá polemizovať a už sa aj napolemizovalo. Vetu, že to pre Košice stačí, beriem ako snahu o legitimizovanie nenormálneho stavu, ktorý v Košiciach vládne dlhé roky. Absolútna nerozhľadenosť, totálna neúdržba ničoho atď. Pointa tu nie je Taškentwagen ako taký, ale postoj k pomerne závažným veciam, ktoré sa roky (desaťročia) neriešia a ani sa nebudú, lebo však nám to stačí aj tak.
"ktorá sa všade a všemožne bila do pŕs, že toto je pre Košice to najlepšie, čo sa dalo zdealovať" - môžeš to nejako doložiť, napríklad odkazom? Ja som napríklad hovoril, že to pre Košice stačí a že to nie sú až také strašné bakelitové krabice, ako si tu hejtoval ty s Mattom ale nie že je to to najlepie. Nebude to syndróm "čo sa babe chcelo, to sa babe zdalo"?
Aká šotomafia? Tu hádam nebol nikto, kto by prežíval z dlabaných ingotov megapozitivistické orgazmy...?
Skrátka eurofondy boli použité a využité najlepšie ako sa dalo a všetci zainteresovaní sú dúfam vrcholne spokojní. My substrát máme nový materiál, ktorý nás presúva z bodu A do bodu B čiastočne po starých trasách z nového materiálu, zatiaľ akože IKD a MEU. ?
Čo tam po východnom trhu, to sú električky presne pre košický trh! Nič lepšie sa kúpiť nemohlo! ?
Nám stačia aj také. Nemáme koho voziť. Z klímy bolí hlava. Prirodzené vetranie je najlepšie. Majú ich aj v Čechách. Brno náš vzor na večné časy. Nevieš si vyšliapať tie dva schodíky? Čo sa máš čo prechádzať po vozidle? ? ? ? (dúfam, že som na nič nezabudol)
Ja len neviem, kde je zalezená tá šotomafia, ktorá sa všade a všemožne bila do pŕs, že toto je pre Košice to najlepšie, čo sa dalo zdealovať...
Tak teraz neviem: srnky sú zrážané električkami alebo električky srnkami???
Ale teraz vážne: v zákone o dráhach existuje pojem "ochranné pásmo dráhy" ktoré je presne definované rozmermi a podmienkami, čo v ňom musí, môže, nemôže a nesmie byť. Samozrejme, niektorým "manažérom" sú srnky, električky aj zákon o dráhach úplne u prdele, takže to potom vyzerá tak ako vyzerá...
Český Pragoimex se dlouhodobě snaží na východní trhy orientovat, doposud však jeho tramvaje jezdily ze zemí bývalého Sovětského svazu jen v Rusku (v Moskvě 1 kus VarioLF, ve Volgogradě 2 ks T3R.PV) a donedávna také v uzbeckém Taškentu. Prosadit se ve východním teritoriu totiž není právě jednoduché. Prakticky identická vozidla, odpovídající nosnému typu produkce Pragoimexu (VarioLF) si totiž zvládají v postsovětských státech vyrábět vlastními kapacitami a za nižší ceny. Navíc se místní výrobci snaží dohánět i skluz ve výrobě opravdu moderních vozidel, která by mohla alespoň částečně konkurovat soudobé technice západních zemí, byť skutečná poptávka po těchto vozech není zatím ve většině měst v oblasti příliš velká.
Také skvelé dlabané ingoty na mieru šité pre nenáročný východný trh a oni to nechcú??? Kdepak asi soudruzi z TWT dělají chybu? ? ? ?
No keby okolo trate nebola taká džungľa, tak by nebol žiaden problém. Oplotiť sa to nemôže, ale zbaviť sa tých náletových drevín by nemal byť problém. Keď to nebol problém okolo rieky, kde sa vyrúbalo komplet všetko, nemôže to byť ťažké ani tu. A osvetliť tú trať by tiež neuškodilo.
to je veľká pravda... či na Dominkánskom, či na Hradbovej – tak ako vravíte – ojazdené električky som tam predávať nevidel. Možno na Mieri by dačo mali, ale Mier je vhodnejší na trh trolejbusov. Ale hovorkyňa povedala, že ani ten v súčasnosti neexistuje.
Nechápete, že trh ojazdených električiek v Košiciach neexisistuje?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v