Tak teraz neviem: srnky sú zrážané električkami alebo električky srnkami???
Ale teraz vážne: v zákone o dráhach existuje pojem "ochranné pásmo dráhy" ktoré je presne definované rozmermi a podmienkami, čo v ňom musí, môže, nemôže a nesmie byť. Samozrejme, niektorým "manažérom" sú srnky, električky aj zákon o dráhach úplne u prdele, takže to potom vyzerá tak ako vyzerá...
Český Pragoimex se dlouhodobě snaží na východní trhy orientovat, doposud však jeho tramvaje jezdily ze zemí bývalého Sovětského svazu jen v Rusku (v Moskvě 1 kus VarioLF, ve Volgogradě 2 ks T3R.PV) a donedávna také v uzbeckém Taškentu. Prosadit se ve východním teritoriu totiž není právě jednoduché. Prakticky identická vozidla, odpovídající nosnému typu produkce Pragoimexu (VarioLF) si totiž zvládají v postsovětských státech vyrábět vlastními kapacitami a za nižší ceny. Navíc se místní výrobci snaží dohánět i skluz ve výrobě opravdu moderních vozidel, která by mohla alespoň částečně konkurovat soudobé technice západních zemí, byť skutečná poptávka po těchto vozech není zatím ve většině měst v oblasti příliš velká.
Také skvelé dlabané ingoty na mieru šité pre nenáročný východný trh a oni to nechcú??? Kdepak asi soudruzi z TWT dělají chybu? ? ? ?
No keby okolo trate nebola taká džungľa, tak by nebol žiaden problém. Oplotiť sa to nemôže, ale zbaviť sa tých náletových drevín by nemal byť problém. Keď to nebol problém okolo rieky, kde sa vyrúbalo komplet všetko, nemôže to byť ťažké ani tu. A osvetliť tú trať by tiež neuškodilo.
to je veľká pravda... či na Dominkánskom, či na Hradbovej – tak ako vravíte – ojazdené električky som tam predávať nevidel. Možno na Mieri by dačo mali, ale Mier je vhodnejší na trh trolejbusov. Ale hovorkyňa povedala, že ani ten v súčasnosti neexistuje.
Akurat tie pražské T6A5 alebo T3 sú v omnoho lepšom stave ako tie naše T3, takze ani za tých 5k by ich nekúpil žiadny DP, chlapci z DPMK by sa mohli ísť pozrieť trochu do sveta ako sa to robí.
Podľa článku jedna T6A5 za 530 000 Kč, teda asi 19600€.
Aj ja si myslím, že naši mohli T3-ky predať skutočne za menej, radšej stratiť niečo z účtovnej hodnoty ako dať do šrotu. Tam za oceľ dostanú okolo 0,10€/kg (google cena kg šrotu), takže aj keby zlacnili na 5000€, podľa mňa by zarobili násobne viac ako na zošrotovaní.
Keď to naceňuje niekto, kto nemá šajnu o realite, tak sa nečuduj. Koho z potencionálnych kupcov zaujíma, že do VP konkrétneho voza bolo vtedy a vtedy investované toľko a toľko a odpisová hodnota je teraz práve toľko... Ani za cenu šrotu by som to nechcel. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Alco
Ale teraz vážne: v zákone o dráhach existuje pojem "ochranné pásmo dráhy" ktoré je presne definované rozmermi a podmienkami, čo v ňom musí, môže, nemôže a nesmie byť. Samozrejme, niektorým "manažérom" sú srnky, električky aj zákon o dráhach úplne u prdele, takže to potom vyzerá tak ako vyzerá...