Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bjorn #79861:
Nevadí, Košice ich zachránia zvýšeným odberom.
Reakcia na: Tatranka #79860:
Tak teraz neviem: srnky sú zrážané električkami alebo električky srnkami???
Ale teraz vážne: v zákone o dráhach existuje pojem "ochranné pásmo dráhy" ktoré je presne definované rozmermi a podmienkami, čo v ňom musí, môže, nemôže a nesmie byť. Samozrejme, niektorým "manažérom" sú srnky, električky aj zákon o dráhach úplne u prdele, takže to potom vyzerá tak ako vyzerá...
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/5/17/budou-se-tramvaje-variolf-vyrbt-v-rusku

Český Pragoimex se dlouhodobě snaží na východní trhy orientovat, doposud však jeho tramvaje jezdily ze zemí bývalého Sovětského svazu jen v Rusku (v Moskvě 1 kus VarioLF, ve Volgogradě 2 ks T3R.PV) a donedávna také v uzbeckém Taškentu. Prosadit se ve východním teritoriu totiž není právě jednoduché. Prakticky identická vozidla, odpovídající nosnému typu produkce Pragoimexu (VarioLF) si totiž zvládají v postsovětských státech vyrábět vlastními kapacitami a za nižší ceny. Navíc se místní výrobci snaží dohánět i skluz ve výrobě opravdu moderních vozidel, která by mohla alespoň částečně konkurovat soudobé technice západních zemí, byť skutečná poptávka po těchto vozech není zatím ve většině měst v oblasti příliš velká.

Také skvelé dlabané ingoty na mieru šité pre nenáročný východný trh a oni to nechcú??? Kdepak asi soudruzi z TWT dělají chybu? ? ? ?
Reakcia na: Tatranka #79860:
No keby okolo trate nebola taká džungľa, tak by nebol žiaden problém. Oplotiť sa to nemôže, ale zbaviť sa tých náletových drevín by nemal byť problém. Keď to nebol problém okolo rieky, kde sa vyrúbalo komplet všetko, nemôže to byť ťažké ani tu. A osvetliť tú trať by tiež neuškodilo.
Reakcia na: Tatranka #79858:
Ešte aj to číslo linky sedí ?
Reakcia na: orlov #79856:
Kámo, tak toto si vystihol aź to bolí VáriaPlex Pragoimex u srdiečka 😃 , laminátove Váriá 😃 ,
Tie T3ky nech pošlu do Pragoimpexu - narobia z nich ďalšie fantastické Varia ...?
Reakcia na: S499.1023 #79854:
🙂 to je veľká pravda... či na Dominkánskom, či na Hradbovej – tak ako vravíte – ojazdené električky som tam predávať nevidel. Možno na Mieri by dačo mali, ale Mier je vhodnejší na trh trolejbusov. Ale hovorkyňa povedala, že ani ten v súčasnosti neexistuje.
Nechápete, že trh ojazdených električiek v Košiciach neexisistuje?
Reakcia na: monoblok #79847:
na ukrajinu by možno ešte brali... možno im to dať za cenu dopravy, výmenou za nejaké trolejbusy v dobrom stave, napr. https://imhd.sk/transport/galeria-media/502/lvov-lv-v/52867/Mierne-obity-trolejbus-LAZ-52522-024?&ref=transport%2Fgaleria%2F502%2Flvov-lv-v%3F%26p%3D2 🙂
Reakcia na: 747 #79851:
Aj historickú... ?
Reakcia na: veteran #79850:
Handmade má vždy istú pridanú hodnotu. ?
Reakcia na: Bjorn #79849:
No ale naše majú ponatierané sololity ?
Reakcia na: mi.v #79846:
Košice sa snažia svoje T3 predať za rovnakú cenu, ako predáva Praha T6? ? ? ? to sú dobrí humoristi...
Reakcia na: monoblok #79847:
Pokiaľ mám relevantné info, tak chlapci z DPMK by najradšej už dávnejšie šrotovali, len chlapci z mesta chcú silou mocou predávať...
Akurat tie pražské T6A5 alebo T3 sú v omnoho lepšom stave ako tie naše T3, takze ani za tých 5k by ich nekúpil žiadny DP, chlapci z DPMK by sa mohli ísť pozrieť trochu do sveta ako sa to robí.
Reakcia na: Tatranka #79845:
opravený odkaz:
http://byznys.lidovky.cz/praha-prodala-bulharum-20-tramvaji-urcenych-k-vyrazeni-dobry-obchod-rika-krnacova-gpk-/doprava.aspx?c=A160504_130558_ln-doprava_pave

Podľa článku jedna T6A5 za 530 000 Kč, teda asi 19600€.

Aj ja si myslím, že naši mohli T3-ky predať skutočne za menej, radšej stratiť niečo z účtovnej hodnoty ako dať do šrotu. Tam za oceľ dostanú okolo 0,10€/kg (google cena kg šrotu), takže aj keby zlacnili na 5000€, podľa mňa by zarobili násobne viac ako na zošrotovaní.
Reakcia na: veteran #79844:
Keď to naceňuje niekto, kto nemá šajnu o realite, tak sa nečuduj. Koho z potencionálnych kupcov zaujíma, že do VP konkrétneho voza bolo vtedy a vtedy investované toľko a toľko a odpisová hodnota je teraz práve toľko... Ani za cenu šrotu by som to nechcel. ?

Ak by sme chceli predať toto, tak... ttp://byznys.lidovky.cz/praha-prodala-bulharum-20-tramvaji-urcenych-k-vyrazeni-dobry-obchod-rika-krnacova-gpk-/doprava.aspx?c=A160504_130558_ln-doprava_pave

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.