Reakcia na: Dead #79827:
Pri tom úžasnom systéme, ktorý podnik do svojich vozidiel nakúpil, je takáto personalizácia priam vylúčená. Systém je proste primitívny a okrem toho, neverím, žeby na to vôbec bola ochota. Samozrejme, v dnešnej dobe, keď existujú všelijaké asistenčné systémy a rôzne vynálezy na zjednodušenie by toto vôbec nebola požiadavka odveci...K tomu meškaniu - keby boli normálne intervaly, tak by človeka príliš nemuselo trápiť, že mu spoj odišiel, lebo o pár minút pôjde ďalší. Áno, sú linky, ktoré nemajú dopyt na 6-minútový interval, ale tých by malo byť čo najmenej, čo v Košiciach rozhodne neplatí.
Dead
K tomu tipu na kontrolu liskov ma insporovali aj komentare ze niektori soferi spustaju hlasenie o kontrole listkov ak nastupia spoluobcania, taktiez niektori soferi robia revizorov dobrovolne, tiez to prechadzanie sa po buse, nie je to tak neobvykle, niektori usmernuju spoluobcanov, niektori opravuju, alebo sa snazia opravit pokazene dvere, niektori sa vymienaju na zastavke a pod. Samozrejme to nie je idealny stav.
K tomu spestreniu programu, robia to casto aj dobrovolne, no nedavno jeden zacal vrieskat na cestujucich, chodil po buse hore dole a nakoniec sa ukazalo ze cestujuci v tom boli uplne nevinne, mam pocit ze dotknuti cestujuci mali aj strach. Ja chapem ze to je tazka praca, este v niektorych starych busoch, ale aj keby boli cestujuci na vine a nevedomky by nieco blokovali, tak je mozne aj slusne ich upozornit, ale to je uz na inu diskusiu...