Dnes 19.04. A zástavke sokolovská o 18:01 mi autobus 17 nezastavil iba prešiel okolo pritom toto nieje zastavka na znamenie, sedel som na zástavke a on len proste prešiel okolo ,nestihol som kvôli tomu dôležite stretnutie ,čo mam teraz ako robiť
V systéme. Ak si kúpiš predplatný cez net, v nahrá sa ti na kartu až pri kontrole.
(...a mne sa raz stalo, že pri kontrole mi lístok cez internet nenahralo, tak som obdržal pokutový bloček a následne som zaslal zopár pozdravov do DPMK. ? )
Neviem ako funguje internetový predaj. Spomínam si len, že raz som ostal prekvapený, keď mi označovač oznámil, že mám kredit presne 0,00 €, čo ma zarazilo, keďže som kupoval rôzne lístky a v rôznych počtoch. Nešlo mi do hlavy, ako som to mohol minúť tak, že to vyšlo na cent presne na nulu, takže mi napadlo, že sa to mohlo zmazať. Pani na Roosveltovej vzala kartu (ešte tá prvá generácia to bola), a za minútu jej z tlačiarne vyliezol zoznam všetkých mojich nákupov, na ktorom bolo vidno, že som to predsa len trafil presne na nulu. Čiže podľa toho viem, že na predajnom mieste tie údaje vedia získať, otázne je, či sú to dáta zapísané na karte, alebo v systéme a na tom záleží aj prípadné oneskorenie aktualizácie.
To neviem, ale ak aj, tak po akom čase? Koľko trvalo, kým sa pamäť plnila balastom, resp., kým tam nedokázali dať uspokojivý objem dát?
Mimochodom, ako je to s neštandardným hlásením? Napríklad ak je výluka, je systém schopný zostaviť informáciu napríklad o obchádzkovej trase alebo odkázať na náhradnú dopravu? Názvy zastávok v počítačoch predsa sú.
To chceš s informačným systémom, ktorý je tak primitívny, že aj rôzne mimoriadne informácie musia byť súčasťou hlásenia zastávky? Viď info o SMS lístkoch, napríklad. Ak sa nemýlim, audioreklamy boli tiež tak nahrané. Nefunkčnosť označovačov, problémy s pamäťou v palubných jednotkách, nekompatibilita transparentov a palubnej jednotky, mŕtve označovače... Uvedomuješ si čo žiadaš?
Dá sa z elektronickej peňaženky (mestská karta) vytiahnuť informácia o histórii zakúpených lístkov? Mám dojem, že mi terminál v buse odpočítal nesprávnu sumu a chcel by som si to overiť.
Veru tak, určite ta "databáza" čo by tie LCD displeje mohli ukazovať je ďaleko na minime. Pri tých naších "pár" ED liniek by fakt pri tých zastávkach kde je možný prestup na iný smer (iné linky) sa to mohlo tam zobrazovat (akou si šípkou bokom pri bode ktorý označuje názov zastávky), tak ako je to v Žiline vo vozidlách s LCD obrazovkou. Myslím si že toto by mal byť najmenší problém to tam "doplniť", ak by sa samozrejme v DP "chcelo" niekomu aj tomu venovať .
Informacie na LCD paneloch v novych Variach su zobrazovane v novom dizajne. Celkom sa mi páči, akurát sa stále zobrazujú len nasledujúce zastávky bez dodatočných infarmácí napr. možných prestupoch.
Tie zastavky mozeme opat o tych 30 rokov opravit, ale nakupilo sa kopec autobusov, starych sa hned zbavili a teraz je ich nedostatok, staci mensi vypadok a vynechavaju spoje, hlavne, ze sa narychlo nakupuju ekoskatule, ktore su kazive a nie je pre ne vyuzitie. Toto povazujem za o dost vacsi problem.
Čo tam po naťahovaní VO, aj tak niet čím vykryť výluky. Mňa oveľa viac štvú poniektoré „šikovne“ naprojektované zastávky, všetko bez verejného prerokovania atď. Typická košická/slovenská nedotiahnutá a polovičatá robota. K dokonalosti chýba už len Dúha n. p. ?
Vždy to tak bolo, že konanie o námietkach predlžovalo verejné obstarávanie. Pri takýchto väčších akciách to (žiaľbohu alebo chvalabohu?) nie je nič prekvapujúce.
Pri vyradených Ciťakov prvoseriovych to by bola samovražda pre dopravu v KE, to by najprv museli obnoviť troliky a reinkarnovať B952 alebo B941 lebo tu sa stíha už ťažko vyprava aj bez výluk
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer