Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: myslavcan #79695:
Ale samozrejme, skasírovať ťa online dokážu ? Čiže zaplatíš ihneď, ale službu môžeš využiť až o štyri dni.
Reakcia na: Bjorn #79693:
Normálne ma zarazila tá posledná veta, som si pomyslel, že to musí byť nejaká blbosť, ale ono to je ešte horšie... Veď to je úplne na smiech, že pri nákupe cez net, ktorý by mal byť najrýchlejší a najjednoduchší pre zákazníkov sa dá kúpiť PCL len 4 pracovné dni vopred. Na to sa ani nedá slušne reagovať. A to, že po kliknutí na odkaz na nákup PCL najskôr vyskočí prudko aktuálne upozornenie na Rašiho kompenzácie je fakt dezert ? ? ?
Reakcia na: Apache #79692:
"Asi to bola zastávka na znamenie"?
Prečítaj si znova čo píše. Bola to zastávka Sokolovská a tá na znamenie nie je.

Spravil by som presne to, čo odporúča Dispecer. Sťažnosť na DPMK, všetky vozy majú GPS, pokiaľ nezastavil, je to zaznamenané. Takéto drzé správanie sa tolerovať nemôže.
Reakcia na: Dispecer #79686:
No presne preto hovorím o tom oneskorení aktualizácie dát ("prodleva"). Do systému sa dáta sťahujú priebežne, aj preto je pri dobíjaní cez internet tá časová rezerva,. DPMK má v roku 2016 systém, ktorý nedokáže pracovať online, resp. aspoň s garantovanou dennou aktualizáciou. Preto si nemôžeš kúpiť lístok na MHD s platnosťou začínajúcou v tom istom alebo nasledujúcom dni.
Reakcia na: matoso #79690:
Asi to bola zastavka na znamenie, mal si sa postaviť, možno myslel že čakአna iný "spoj" no nuž, treba posťažovať sa nech sa poučí
Reakcia na: matoso #79690:
No, ak s tým chceš naozaj niečo robiť:
http://www.dpmk.sk/kontakty/vybavovanie-staznosti
normálne som sedel na zastávke a odrazu pozerám aha sedemnástka konečne a nejako nespomaluje na vodiča som nevidel mám problém so zrakom a nemal som okuliare ale ani nepribrzdil proste ako keby tam ani nebola zastávka
Reakcia na: matoso #79687:
ty kokso tak to je sila, toto je snad hadam mozne len v takom bananistane ako u nas.. ty vole toto by len raz spravili v nejakej krajine na zapad od nas, tak ten dotycny sofer by bol vyrazeny z prace z hodiny na hodinu.. kebyze zastavka na znamenie, ze si sedel a nevsimol si ta (ale i tak by mal pribrzdit a spomalit aspon ked je niekto na zastavke) tak este no, prizmurim oko, ale ze to spravil na riadnej zastavke tak to je na vyhadzov kedze sa jedna o tazke porusenie pravidiel nieco take akoby si prisiel spity do prace jak doga..
Reakcia na: matoso #79687:
a pri sedeni si nepozeral do telefonu ? lebo vobec sa mi nechce verit ze nezastavil na zastavke ...
Dnes 19.04. A zástavke sokolovská o 18:01 mi autobus 17 nezastavil iba prešiel okolo pritom toto nieje zastavka na znamenie, sedel som na zástavke a on len proste prešiel okolo ,nestihol som kvôli tomu dôležite stretnutie ,čo mam teraz ako robiť
Reakcia na: Bjorn #79685:
V systéme. Ak si kúpiš predplatný cez net, v nahrá sa ti na kartu až pri kontrole.

(...a mne sa raz stalo, že pri kontrole mi lístok cez internet nenahralo, tak som obdržal pokutový bloček a následne som zaslal zopár pozdravov do DPMK. ? )
Reakcia na: Dispecer #79683:
Neviem ako funguje internetový predaj. Spomínam si len, že raz som ostal prekvapený, keď mi označovač oznámil, že mám kredit presne 0,00 €, čo ma zarazilo, keďže som kupoval rôzne lístky a v rôznych počtoch. Nešlo mi do hlavy, ako som to mohol minúť tak, že to vyšlo na cent presne na nulu, takže mi napadlo, že sa to mohlo zmazať. Pani na Roosveltovej vzala kartu (ešte tá prvá generácia to bola), a za minútu jej z tlačiarne vyliezol zoznam všetkých mojich nákupov, na ktorom bolo vidno, že som to predsa len trafil presne na nulu. Čiže podľa toho viem, že na predajnom mieste tie údaje vedia získať, otázne je, či sú to dáta zapísané na karte, alebo v systéme a na tom záleží aj prípadné oneskorenie aktualizácie.
Reakcia na: Dispecer #79682:
To neviem, ale ak aj, tak po akom čase? Koľko trvalo, kým sa pamäť plnila balastom, resp., kým tam nedokázali dať uspokojivý objem dát?

Mimochodom, ako je to s neštandardným hlásením? Napríklad ak je výluka, je systém schopný zostaviť informáciu napríklad o obchádzkovej trase alebo odkázať na náhradnú dopravu? Názvy zastávok v počítačoch predsa sú.
Reakcia na: Bjorn #79681:
Cez internetový predaj to vie len predplatné CL?
Reakcia na: Bjorn #79680:
Problém s pamäťou sa s novými palubákmi vyriešil, či?
Reakcia na: milan-cestujuci #79679:
Áno, dá sa to vytiahnuť, zájdi na predajné miesto DP.
Reakcia na: Rudyke902 #79678:
To chceš s informačným systémom, ktorý je tak primitívny, že aj rôzne mimoriadne informácie musia byť súčasťou hlásenia zastávky? Viď info o SMS lístkoch, napríklad. Ak sa nemýlim, audioreklamy boli tiež tak nahrané. Nefunkčnosť označovačov, problémy s pamäťou v palubných jednotkách, nekompatibilita transparentov a palubnej jednotky, mŕtve označovače... Uvedomuješ si čo žiadaš?
Dá sa z elektronickej peňaženky (mestská karta) vytiahnuť informácia o histórii zakúpených lístkov? Mám dojem, že mi terminál v buse odpočítal nesprávnu sumu a chcel by som si to overiť.
Reakcia na: Mat123 #79677:
Veru tak, určite ta "databáza" čo by tie LCD displeje mohli ukazovať je ďaleko na minime. Pri tých naších "pár" ED liniek by fakt pri tých zastávkach kde je možný prestup na iný smer (iné linky) sa to mohlo tam zobrazovat (akou si šípkou bokom pri bode ktorý označuje názov zastávky), tak ako je to v Žiline vo vozidlách s LCD obrazovkou. Myslím si že toto by mal byť najmenší problém to tam "doplniť", ak by sa samozrejme v DP "chcelo" niekomu aj tomu venovať .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.