Obavam sa, ze zodpovednych to velmi netrapi a spokojne si nedelia odmeny aj tento rok, ved nevypravovat autobusy a mat nestazujucich sa cestujucich je idealna situacia, este nech ta reko vydrzi aspon do dalsich volieb a su zahojeni. Po nas pootopa, ale to ich uz nezaujima.
Citelisy I. (3301-3310) Boli odstavene z prepadnutie nejakej kontroly alebo nejakej STK ventilov cez ktore prechadza CNG do motora, nuž, asi to treba nudzovo skontrolovať, ale nemá kto ano, opäť fakt logika DPMK, zas to zasahuje do dopravy, suhlasim s TA
Takýto prístup fakt nemá chybu. Odstavia sa vozy, aj keď sa dopredu vie, že budú chýbať. Je drzosť najhrubšieho zrna nechať hniť niekoľko kĺbových trolejbusov vo vozovni len preto, že je to politicky nevhodná trakcia. Ale v rámci tejto situácie ešte navyše odstaviť ďalšie vozy, aby sa zvýraznil nedostatok kĺbových vozov je už za hranicami výsmechu obyvateľom – voličom.
Citelisy su odstavene nadobro alebo len dlhodobo cakaju na nahradne diely? To uz je len uroven podniku, mam aspon par pouzitelnych kusov, ale radsej ich necham hnit v garazi a na vypravu nie je dost spojov. Takto sa MHD urcite nestane atraktivnejsou, ked si mozem hodit mincou, ci sa niekde dostanem nacas a mat rezervy nie je stale riesenie a nemusi byt ani priestor.?
Nahradit NB18 solarismi by slo len teoreticky.. Solarisov tiez nie je prebytok, a tie zvysne solarisy ktore by tam mohli presunut su zvacsa uz stare a poruchove kusy a malo by to za nasledok iba zvysenie vypadkov spojov na linke 15. Od odstavenia trolejbusky je proste nedostatok klbovych busov, ktory sa ako-tak darilo vykryvat, zial odstavenie itelisov 3301-10 tento stav zrusilo... a to mozme byt este radi, ze zatial nemame ziadnu vyluku elektriciek, pretoze na nahradnu dopravu by opat boli potrebne dalsie a dalsie busy.
Pretože na Slovensku... V Košiciach nie je trh pre trolejbusy. Tak sa budeš tlačiť v poddimenzovanej MHD. Kyticu a darčekový kôš môžeš poslať na Triedu SNP 48A.
Stiahnúť SORky NB 18 z 15tky, nahradiť ich tam Solarismi a tie SORky z linky 15 dať na 71/72. Na 15 v pohode stačí 15m autobus. Veď niekedy jazdili takto normálne 15 metráky na 15tke a no probléma
,,hm, a čo je dôvod tých "veľa" odstavených klbákov?? Ved máme "nový" vo väčšej miere obnovený park v AD (teda vozy ešte v záruke), až toľko, že kapacitne nieje problém nahradiť aj trolejbusové linky (to sa píše aj v oficiálnom vyhlásení od DPMK. aj v "šudii" ), alebo žeby tie nove SOR-ky predsa len neboli take bezporuchové ?? Alebo zase šetríme "na plyne" ?? (ak su odstavené plynové klbáky) .. A pýtam sa sám seba - ak je teraz taký stav, čo bude o rok, o dva ? (ak ešte sa bude robit aj reko trati a bude treba nahradzať ED linkymi "X" .. ?? ) Hlavne že trolíky nám netreba, a aj to čo by ešte mohlo ako tak jazdiť aspoň na jednej TD linke, radšej nech stoji v garážach,,, Už nech su tu všetky tie baterkosy - "plne" nám nahradia TD (podľa vyjadrenia z DP )? ?
veľa klbových autobusov je momentálne odstavených, a pojazdných je menej, ako je ich potrebných vo výprave.. chýbajúce klbáky sa nahradzujú iba tým čo zvýšilo, a to sú krátke busy
ta co sudruhovia z dpmk na projekt MET zabudli? uz mali byt o tomto case davno zname vysledky vyberoveho konania na zhotovitela.. to ticho nejak nevesti nic dobre.. ? zeby neboli stale fondy z EU k dispozicii?
Samozrejme, že jediné ekologické električky sú najekologickejši VarioLF2Plus. Najneeoklogickejšie sú potom CAF.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn