Alebo taká zastávka Radnica Starého mesta, smer Hlavná pošta. Na obrubu nástupišťa použili prasknutú tvárnicu. Potom sa to prepieralo v novinách, tak to šli „opraviť“. Prasklinu poobtierali zvonku betónom, aby nebolo vidieť. Už je ju vidieť znova ?
Asfalty sú u nás kapitola sama o sebe. Tie dlažby ako také, čo sa týka použitého materiálu problematické nebudú, pokládka je však neodborná a podklad zle urobený lebo to sadá. Tiež neviem prečo projektant navrhol pokládku dlažby do koľaje v pozdĺžnom smere (pritom na takom Nám. MMM - Hviezdoslavova je to v priečnom smere), keď im potom vznikli v oblúkoch kadejaké patvary na okrajoch urobené z tenučkých odrezkov, aby im to dajako vyšlo...
V takom centre Miskolca to vyriešili elegantne, liaty betón a otlačená štruktúta dlažby do toho. Na prvý pohľad ani nevidno, že to nie je dlažba a je to praktické a trvácne. ?
ved o to prave ide o samotne zle resp nevhodne pouzitie materialov.. treba sa pozriet aky asfalt ci dlazbu pouzivaju krajiny EU na zapad od nas pri vystavbe el.trati ci ciest v mestach..co tam do tej zmesi davaju ake zlozky- neverim ze odbornici na slovo vzati stavbari resp fachmani v remesle nepoznaju zlozenie tychto asfaltov ci typy dlazieb ake by sa mali na takyto ucel pouzit.. a ake my davame na tieto rekonstrukcie.. samotne podlozie nevynimajuc.. ved ked idete do tychto zapadnych EU krajin a si to vsimnete, okamzite vam to udrie do oci-to je rozdiel jak nebe a dudy.. takyto asfalt ci dlazba co tam nacapali duhacki amateri(ale zial aj eurovia) tam absolutne nema co robit..
Trafil klinec! Ono mi to pripomína už od začiatku sfušované dlažby a povrchy na Hlavnej a priľahlých uliciach, roky ich nekonečných "opráv" s efektom nulovým, vyhadzovanie peňazí von oknom. U IKD to päť rokov budú musieť šolíchať a potom to môžu vyhodiť všetko preč a nakydať tam lacný asfalt...
S trojsedadlom vzadu a 2+1 jazdia dodnes v Moste/Litvínove. V Prahe a v Bratislave sa odstraňovalo trojsedadlo, sedenie 2+1 ostávalo až do konca aj v Bratislave, aj v Prahe. Akurát v Bratislave sa zo všetkých T3/K2 odstraňovalo prvé sedadlo v smere jazdy na pravej strane, lebo tam je miesto pre kočík.
No to vieš, takého "štváča" ako je on, nikomu nikde netreba! Zlikvidovať, umlčať, odstaviť! Najlepšie osadenstvo DR je buď jedna ruka s vedením alebo posraté zo strachu o dobrý flek...?
Posledná čo jazdila s 2+1 a trojsedadlo na zadnej plošine bola 349+352, potom to zmenili na 1+1 a trojsedadlo odstránili, BA a Praha si vraj hneď na začiatku odstraňovali zadné trojsedadlo a Praha z 2+1 na 1+1 ešte pred zaradením do premávky.
Však prvá dodávka T3SU pre ČSSR v roku 1982 tiež mala sedenie 2+1, aj K2, aj T6. Tam už ale T3 proti 15T nemá vôbec žiadnu výhodu, ani v špičke najšpicatejšej.
Trošku by som ťa poopravil, pretože projektanta vyberali ŽSR. A až po naprojektovaní a myslím pred začatím výberového konanie prešiel projekt od ŽSR na mesto. To samozrejme neznamená, že mesto už nemohlo mať dodatočné námietky.
pri teme prepadavajucej sa dlazby vramci Duhou posrateho IKD Labas taktiez najlepsie popisal a vystihol podstatu veci.. cit. "Záručná doba slúži na opravu chýb, nie na opravu zle zvolenej a zle zrealizovanej technológie. Myslím, že v tejto chvíli je už každému (vrátane zástupcovi investora – pánovi primátorovi) jasné, že tu sa neopravujú chyby, nedorobky, ktoré sa opravou dostanú do požadovaného dlhodobého stavu. U dlažby zlyhal výber použitej technológie v kombinácii s neodbornou realizáciou. Tzv. opravy sú v skutočnosti permanentnou údržbou nevhodnej technológie, časovo ďaleko presahujúc ukončenie záručnej doby. Ak mesto neprezieravo tvrdí obhajujúc Dúhu, že všetko urobila podľa projektu, potom zvyšuje svoju vlastnú vinu pri zadávaní zákazky. Prečo zadalo, resp. súhlasilo s nevhodnou technológiou? Už výber projektanta nemusel zodpovedať požiadavkám. SUDOP Brno je totiž špecializované na železničné stavby, pri ktorých dlažba neprichádza do priameho styku s koľajnicami. Ak by zástupcom investora nebol lekár, ale napr. vyštudovaný stavbár, pod také zadanie by sa sotva podpísal (nehovoriac o kolaudácii). Otázkou je, čo s tým teraz. Neosvedčený projektant alebo zhotoviteľ (možno obaja) by mal byť pravidlami vylúčený zo súťaže na ďalšiu etapu rekonštrukcie. Ak nie je, investor ide vedome do nového problému. Podľa mlčania mesta k závadám mi pripadá druhá možnosť pravdepodobnejšia a môžeme sa „tešiť“ na repete. Zdá sa, že pre mesto je prioritné ukončiť súťaž tak, aby „osvedčená“ Dúha mohla znova uspieť a potom po nás (či skôr pred nami) potopa. Tento kšeft môžu aktérom najviac prekaziť novinári, keď za pomoci pozorných ľudí vytrvajú v poukazovaní na nové a nové závady."
zas najvychytanejsi prespevok tam mal opat raz stary znamy Karol Labaš ktory ma fakt triezvy pohlad na vec a vidi vacsinou veci otvorene a realne.. cit. "Triafal som presne - stratégia
"Vlani si dali Košice vypracovať Stratégiu rozvoja dopravy a dopravných stavieb. Ak DPMK má podľa článku skutočný záujem o prevádzkovanie trolejbusov, hovorkyňa dlží verejnosti vysvetlenie, prečo DPMK mlčí (mimochodom aj s primátorom Rašim, ktorý si pred voľbami zaumienil dobudovať trolejbusový okruh http://www.kosice.sk/static/pr... ) k odporúčaniu Stratégie rušiť trolejbusy. Ortieľ smrti nad trolejbusmi spôsobuje: „aktuálny dostatok novoobstaraných autobusov a veľké investície potrebné na obstaranie nových trolejbusov.“ Ak je autorom tohto primitívneho zdôvodnenia DPMK, potom jeho neúspechy vo verejných súťažiach na nákup nových trolejbusov nemôžu prekvapovať.
Na verejnom prerokovaní Stratégie 23. 11. 2015 a potom aj písomne som vzniesol pripomienku k trolejbusom. Z textu vyberám:
„Podľa môjho názoru nedávny nákup autobusov uskutočnený v tak veľkom množstve a bez odborného odporúčania sledoval práve zámer, aby nevznikol dopyt po trolejbusoch resp. aby obdobné pokusy nákupu trolejbusov z európskych fondov neboli úspešné pre ich nadbytočnosť. Keďže dokument je aj podkladom pre uchádzanie sa o európske fondy, výrok o zastavení trolejbusovej dopravy by znamenal nemožnosť ich rovnocenného čerpania tak, ako tomu bolo u autobusov (a električiek) a poškodil by Košice. Považujem za kontraproduktívne a nehospodárne, keď si mesto Košice zaplatí štúdiu, ktorá mu v budúcnosti zabráni čerpaniu európskych zdrojov na diverzifikáciu MHD.“
"Za toto by mali padať hlavy Nielen za nečinnosť DPMK, ale tiež alebo hlavne za donebavolajúce klamstvo verejnosti, maskujúce nečinnosť DPMK a orgánov a.s.
Vyberať je z čoho:
Valné zhromaždenie: Mesto Košice - MUDr. Richard Raši, PhD., MPH
Dozorná rada:
Predseda: Ing. Stanislav Kočiš
Členovia: Ing. Ján Dečo, Ing. Dušan Petrenka, Ing. Robert Nagy, Ivan Horváth
Predstavenstvo:
Predseda: Ing. Richard Majza, MBA,
Členovia: Ing. Juraj Hrehorčák, Ing. Juraj Krempaský,
Riaditelia akciovej spoločnosti:
Generálny riaditeľ: Ing. Richard Majza, MBA, Riaditeľ riadenia dopravy (poverený): Ing. Roman Danko, Riaditeľ techniky a údržby: Ing. Juraj Krempaský, Riaditeľ ekonomiky:Ing. Martin Jaš
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran