"Trolejbusy v Košiciach jazdia na dvoch linkách, ktorých dĺžka je 13,1 km a v roku 2015 predstavoval podiel tejto trakcie na celkových dopravných výkonoch len 0,4%" ?
Alebo taká zastávka Radnica Starého mesta, smer Hlavná pošta. Na obrubu nástupišťa použili prasknutú tvárnicu. Potom sa to prepieralo v novinách, tak to šli „opraviť“. Prasklinu poobtierali zvonku betónom, aby nebolo vidieť. Už je ju vidieť znova ?
Asfalty sú u nás kapitola sama o sebe. Tie dlažby ako také, čo sa týka použitého materiálu problematické nebudú, pokládka je však neodborná a podklad zle urobený lebo to sadá. Tiež neviem prečo projektant navrhol pokládku dlažby do koľaje v pozdĺžnom smere (pritom na takom Nám. MMM - Hviezdoslavova je to v priečnom smere), keď im potom vznikli v oblúkoch kadejaké patvary na okrajoch urobené z tenučkých odrezkov, aby im to dajako vyšlo...
V takom centre Miskolca to vyriešili elegantne, liaty betón a otlačená štruktúta dlažby do toho. Na prvý pohľad ani nevidno, že to nie je dlažba a je to praktické a trvácne. ?
ved o to prave ide o samotne zle resp nevhodne pouzitie materialov.. treba sa pozriet aky asfalt ci dlazbu pouzivaju krajiny EU na zapad od nas pri vystavbe el.trati ci ciest v mestach..co tam do tej zmesi davaju ake zlozky- neverim ze odbornici na slovo vzati stavbari resp fachmani v remesle nepoznaju zlozenie tychto asfaltov ci typy dlazieb ake by sa mali na takyto ucel pouzit.. a ake my davame na tieto rekonstrukcie.. samotne podlozie nevynimajuc.. ved ked idete do tychto zapadnych EU krajin a si to vsimnete, okamzite vam to udrie do oci-to je rozdiel jak nebe a dudy.. takyto asfalt ci dlazba co tam nacapali duhacki amateri(ale zial aj eurovia) tam absolutne nema co robit..
Trafil klinec! Ono mi to pripomína už od začiatku sfušované dlažby a povrchy na Hlavnej a priľahlých uliciach, roky ich nekonečných "opráv" s efektom nulovým, vyhadzovanie peňazí von oknom. U IKD to päť rokov budú musieť šolíchať a potom to môžu vyhodiť všetko preč a nakydať tam lacný asfalt...
S trojsedadlom vzadu a 2+1 jazdia dodnes v Moste/Litvínove. V Prahe a v Bratislave sa odstraňovalo trojsedadlo, sedenie 2+1 ostávalo až do konca aj v Bratislave, aj v Prahe. Akurát v Bratislave sa zo všetkých T3/K2 odstraňovalo prvé sedadlo v smere jazdy na pravej strane, lebo tam je miesto pre kočík.
No to vieš, takého "štváča" ako je on, nikomu nikde netreba! Zlikvidovať, umlčať, odstaviť! Najlepšie osadenstvo DR je buď jedna ruka s vedením alebo posraté zo strachu o dobrý flek...?
Posledná čo jazdila s 2+1 a trojsedadlo na zadnej plošine bola 349+352, potom to zmenili na 1+1 a trojsedadlo odstránili, BA a Praha si vraj hneď na začiatku odstraňovali zadné trojsedadlo a Praha z 2+1 na 1+1 ešte pred zaradením do premávky.
Však prvá dodávka T3SU pre ČSSR v roku 1982 tiež mala sedenie 2+1, aj K2, aj T6. Tam už ale T3 proti 15T nemá vôbec žiadnu výhodu, ani v špičke najšpicatejšej.
Odkedy v DR nie je Ihnát, som o existencii a činnosti DR nepočul ani pol slova. Vládnuca lúza si už teraz dala sakramenský pozor na výber osadenstva.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka