Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A hentú Stykačovú kto trtká, Haraši či Praska, že môže tak bezostyšne osúložievať a ešte nie je v evidencii ÚP?
Reakcia na: Isidor #79641:
LOL. Čím to asi bude, že podiel trolejbusovej dopravy na celkových dopravných výkonoch bol iba 0,4 %, keď premávali až 31 dní, aj to nie všetky? ?
"Trolejbusy v Košiciach jazdia na dvoch linkách, ktorých dĺžka je 13,1 km a v roku 2015 predstavoval podiel tejto trakcie na celkových dopravných výkonoch len 0,4%" ?

http://www.dpmk.sk/aktuality/prioritou-dpmk-je-nakup-novuch-elektriciek-rekonstrukcia-elektrickoveho-depa
Reakcia na: PtrOlsn #79635:
obchadza len Postovu ulicu, teda po zastavke Cassovar zastavi az na Slovenskom rozhlase
Reakcia na: Iv #79638:
Jáj, v opačnom smere? Sorry...
Reakcia na: Troll #79636:
už si počul o čítaní s porozumením textu?
Reakcia na: PtrOlsn #79635:
čo som počula, tak vraj zavreli aj opačný smer na 5 dní...
Reakcia na: PtrOlsn #79635:
Fúú, to fakt si niekto nevšimne najvyššie postavenú správu na titulke? ?
https://imhd.sk/ke/doc/sk/15377/Uzavierka-Vojenskej-a-Ondavskej-ulice-od-8-4-2016
Vie niekto prečo 12 smer Šebastovce chodí cez Moyzesku od radnice ?
To nestojí ani na Novej nemocnici, na Cassovare a na Hlavnej pošte ?
Reakcia na: veteran #79632:
Mali presne vypočítané a objednané ? Aby náhodou neostal nejaký zvyšok. Vieš koľko pív si Remeta za cenu jednej tvárnice môže kúpiť? ?
Reakcia na: veteran #79632:
No vieme ktorá to je, vieme... Vlastne už od prvého dňa, kedy nastúpila DÚHA nám poniektorým bolo jasné kam to SMERuje... ?
Reakcia na: Tatranka #79631:
Alebo taká zastávka Radnica Starého mesta, smer Hlavná pošta. Na obrubu nástupišťa použili prasknutú tvárnicu. Potom sa to prepieralo v novinách, tak to šli „opraviť“. Prasklinu poobtierali zvonku betónom, aby nebolo vidieť. Už je ju vidieť znova ?
Reakcia na: snowman2 #79630:
Asfalty sú u nás kapitola sama o sebe. Tie dlažby ako také, čo sa týka použitého materiálu problematické nebudú, pokládka je však neodborná a podklad zle urobený lebo to sadá. Tiež neviem prečo projektant navrhol pokládku dlažby do koľaje v pozdĺžnom smere (pritom na takom Nám. MMM - Hviezdoslavova je to v priečnom smere), keď im potom vznikli v oblúkoch kadejaké patvary na okrajoch urobené z tenučkých odrezkov, aby im to dajako vyšlo...

V takom centre Miskolca to vyriešili elegantne, liaty betón a otlačená štruktúta dlažby do toho. Na prvý pohľad ani nevidno, že to nie je dlažba a je to praktické a trvácne. ?
Reakcia na: Tatranka #79629:
ved o to prave ide o samotne zle resp nevhodne pouzitie materialov.. treba sa pozriet aky asfalt ci dlazbu pouzivaju krajiny EU na zapad od nas pri vystavbe el.trati ci ciest v mestach..co tam do tej zmesi davaju ake zlozky- neverim ze odbornici na slovo vzati stavbari resp fachmani v remesle nepoznaju zlozenie tychto asfaltov ci typy dlazieb ake by sa mali na takyto ucel pouzit.. a ake my davame na tieto rekonstrukcie.. samotne podlozie nevynimajuc.. ved ked idete do tychto zapadnych EU krajin a si to vsimnete, okamzite vam to udrie do oci-to je rozdiel jak nebe a dudy.. takyto asfalt ci dlazba co tam nacapali duhacki amateri(ale zial aj eurovia) tam absolutne nema co robit..
Reakcia na: snowman2 #79621:
Trafil klinec! Ono mi to pripomína už od začiatku sfušované dlažby a povrchy na Hlavnej a priľahlých uliciach, roky ich nekonečných "opráv" s efektom nulovým, vyhadzovanie peňazí von oknom. U IKD to päť rokov budú musieť šolíchať a potom to môžu vyhodiť všetko preč a nakydať tam lacný asfalt...
Reakcia na: tom393 #79626:
S trojsedadlom vzadu a 2+1 jazdia dodnes v Moste/Litvínove. V Prahe a v Bratislave sa odstraňovalo trojsedadlo, sedenie 2+1 ostávalo až do konca aj v Bratislave, aj v Prahe. Akurát v Bratislave sa zo všetkých T3/K2 odstraňovalo prvé sedadlo v smere jazdy na pravej strane, lebo tam je miesto pre kočík.
Reakcia na: veteran #79624:
No to vieš, takého "štváča" ako je on, nikomu nikde netreba! Zlikvidovať, umlčať, odstaviť! Najlepšie osadenstvo DR je buď jedna ruka s vedením alebo posraté zo strachu o dobrý flek...?
Reakcia na: veteran #79624:
Posledná čo jazdila s 2+1 a trojsedadlo na zadnej plošine bola 349+352, potom to zmenili na 1+1 a trojsedadlo odstránili, BA a Praha si vraj hneď na začiatku odstraňovali zadné trojsedadlo a Praha z 2+1 na 1+1 ešte pred zaradením do premávky.
Reakcia na: veteran #79623:
Však prvá dodávka T3SU pre ČSSR v roku 1982 tiež mala sedenie 2+1, aj K2, aj T6. Tam už ale T3 proti 15T nemá vôbec žiadnu výhodu, ani v špičke najšpicatejšej.
Reakcia na: snowman2 #79620:
Odkedy v DR nie je Ihnát, som o existencii a činnosti DR nepočul ani pol slova. Vládnuca lúza si už teraz dala sakramenský pozor na výber osadenstva.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.