Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #79534:
Môžeme ísť do pr.... Aktivisti a petičiari za záchranu TD sú teraz triedny nepriateľ číslo jeden! Vrchnosť v DPMK a meste vie najlepšie, čo nám treba a čo nie, čo je pre nás dobré a čo nie. Nejaká otravná háveď zvonku im do toho kafrať nesmie a NE-BU-DE!
Reakcia na: Tatranka #79532:
Niéééé. Sa predsa upraví linkové vedenie. Nevieš, že 71+72 jazdia príliš naokolo a že oveľa výhodnejšie budú priamejšie linky? ? Ideálne špička 20 min., sedlo 30 min. ? To povyháňa z MHD toľko ľudí, že budú bohate stačiť aj tieto nedorobky.
Reakcia na: eMareq #79531:
Hej, namiesto jedného klbáku bude jazdiť trojscepka... ? ? ?
Reakcia na: Tatranka #79527:
Dajú to predsa na linku 71 a 72.
Reakcia na: Mike #79524:
Ježišmaria, to zadné čelo vyzerá ako u sťahovákov, ludia si to budú pliesť.
Reakcia na: mi.v #79528:
Kiez by si mal pravdu.
Reakcia na: Tatranka #79527:
Ja som to konečne pochopil. My tu všetci nadávame na elektrobusy, a pritom je to len geniálna stratégia, ako dostať linkové vedenie v Košiciach na úroveň európskych miest: doteraz sa totiž DPMK nemohol dobre brániť, keď starosta (alebo starostka ;)) chceli spoje z ich MČ do celého mesta. Ale odteraz môže DPMK s kľudom zriadiť krátke linky na návoz k chrbticovým linkám a starostom povie "ľutujeme, naše autobusy viac prejsť nedokážu".
A navyše, časom bude elektrobusom klesať kilometrický dojazd ešte viac, takže ak náhodou nejaká ich linka bola pridlhá, bude ju treba skrátiť a argument v prospech chrbticovej ED a TD bude ešte silnejší. Geniálne. ?
Reakcia na: Bjorn #79526:
Na L22 to vadiť nebude.?
Reakcia na: Mike #79524:
Nejak málo dverí má, nie?
Reakcia na: Mike #79524:
Zásadný je hlavne záver článku. Vivat Smerácke hračky za drahé peniaze! ?
Reakcia na: snowman2 #79522:
ved sa opytaj toho tvojho kamarata z eurovie, naco cakas na oficialne vysledky? ?
ozaj nic nove ohladom MET1? akosi stale zahadne ticho okolo toho.. pritom uz mali byt vysledky tendra davno zname ?
Reakcia na: N/A #79517:
Reklamy cez hlásiče zastávok sú tu už viac ako rok a pol, nie je to žiadna novinka. Obrazovky v Citelisoch nie sú majetkom DPMK, takže to, čo na nich beží si určuje ich majiteľ. A neviem, či tých 555 eur mesačne, čo za ne dostáva DPMK, je taká veľká suma, pre ktorú by sa oplatilo tu takto rozčuľovať.
Reakcia na: N/A #79517:
Reklama na MHD a v MHD nie je historicky nič nové, takže s nenažratosťou to nemá súvis. ?
Reakcia na: Martin1945 #79518:
V stratégii stavieb pre OP II sa UČS 15 spomína ako súčasť projektu MET 2. Ani v projektovej dokumentácii k MET, ktorá sa mi dostala do rúk, UČS 15 nie je (len od 08 po 14).
Reakcia na: veteran #79475:
UČS 15 Križovatka VSS nevypadla z projektu. Na stavbu: ,,KE, Modernizácia električkových tratí MET v meste Košice, UČS 15 Križovatka VSS“ bola podaná na tunajšom stavebnom úrade samostatná žiadosť o vydanie stavebného povolenia.
Už ako sa média konečne zahryzli do zadĺženého vďaka určitým nenažratým "poctivo" pracujúcim ľuďom vo vedení DPMK tak už nevedia ako zohnať peniaze a preto začali reklamy aj prostredníctvom "hlásiča" zástavok v MHD. Môj názor je taký, že v hlásičoch a v tých starých, špinavých Irisbus citelisoch na tých obrazovkách NEMÁ čo hľadať žiadna reklama alebo vec ktorá nemá súvis s mhd. Hanba určitým ľuďom, ktorí sú NENAŽRATÝ po peniazoch a serú na MHD. HANBA - HANBA!!!
Brno -Starý Lískovec, Osová - Na vozidle 1737 ja zaujímavé že do roku 2002 jazdilo po Košických koľajniciach pod číslom 519, v decembri roku 2002 bolo odpredané do Brna kde bola na vozidle vykonaná prototypová rekonštrukcia s vložením nízkopodlažného "C" článku ML8LF a označené bolo na typ KT8 D5R.N2.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.