Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sittam #7912:
L29AB - smer Alpinka, cez Horný Bankov... ?
V prilohe najnovsieho Trendu Polsko, je reklama na busy Solaris. Dobry slogan: made in Poland, made for Europe
To som nevedel ze DPMK ma aj naftove elektricky. Ale vazne. Isiel dnes vecer z Amfika na Nam. MMM linkou 6 ,co bola stara karosa (6270). Tankodrom suvix. Zastavil na Amfiteatry na zastavke pre briky. Pokracoval po kolajniciach aj tam, kde asfalt medzi nimi nieje. Tak pokracoval az k starej radnici, kde na zastavke najprv musel pustit protiiducu briku. Nasledovala odbocka na Bacikovu a konecna, no kde inde akn na Hlavnej. Kazdy chodec sa nevedel vynadivat na tento ukaz. A este jeden postreh. L 29AB. Kam to jazdi? Dnes som s tym isiel.
Reakcia na: Dispecer #7910:
6411 už je po GO a nie je na plyn...
Reakcia na: 5 #7909:
A plánuje sa s radmi 629x a 64xx, že by tieto všetky vozidlá 6290-6299 a 6401-6415 boli splynofikované???????
Reakcia na: Dispecer #7908:
6222, 6230, 6236, 6243, 6258, 6272, 6284, 6287, 6290, 6296, 6407, 6408, 6413, 6414, 6415, napočítal som 15
Aké ev.č. a koľko je tých Karos B 732 NGS??????
Reakcia na: Balky #7896:
Isiel som cca 90 km/h, kamion cca 100 km/h, bolo to v obci 🙂
Reakcia na: 5 #7904:
Tomu sa hovori vykradanie informacii. Pamatam si, ked som nasiel ten oznam o posilneni L25 z Valcovne do Šace. O par dni bol v korzari od 'nemenovaneho' autora, ktory sa ani nenamahal napisat odkial to ma.
Reakcia na: Vladimír #7901:
Takisto ani L2 nebola posilnena (ale to Ti nevycitam) len uvadzam
Reakcia na: Vladimír #7901:
Tak tak, a hlavne ak informáciu opíšu od slova do slova, zdroj by mali uvádzať. Hádam existuje niečo ako novinárska etika.
A mali by to robiť aj kvôli sebe. Príklad: Do noviniek by niekto schválne nastrčil nejakú nepravdivú kačicu (aby sa vtáčik chytil), no a ak by to na druhý deň vyšlo s podpisom daného novinára, to by mal asi menší problém. Ale nechcem nikoho na nič také navádzať ?
Vie niekto z vás o dnešnej nehode pri zastávke Sever, OD Mier???????? ? ?
Ktoré a koľko je plyňákov???? ?
Reakcia na: Diggi #7810:
Aký odkaz. Šak to máš riadne aj v našej novinke 😛

Re #7838 eMareq: Ja viem, v tej novinke mi tá L6 akosi ušla. Nemala byť posilnená a ani nebola. Moja chyba.

Re #7849 Dggi: Až na to, že každý slušný novinár nemá problém odkázať na zdroj, odkiaľ novinky čerpe. A táto stránka má, pokiaľ viem, názov ke.imhd.sk a Kristián Sabo 😕

Ja keď novinku prepíšem zo stránok dopravcu alebo z novín, tak tam uvediem aj zdroj. LEN svoje meno dávam len v prípade, že info je z vlastných pozorovaní, zistení alebo osobnývh rozhovorov s pracovníkmi DP.

Re #7855 Balky: Dlhodobo som sa o novinky na ke.imhd.sk staral ja. Pred pár dňami som sa ale presťahoval do Nitry a zatiaľ nemám k netu prístup. Takže buďto sa o aktualizáciu postarajú oprávnení kolegovia alebo budete musieť trochu vydržať 😉
Reakcia na: Sarko #7899:
Mna by zaujimalo, ci sa to cele nedalo spravit s jednym mostom. Preco museli byt 3.
Reakcia na: Pivix #7891:
Takže tie kolóny sú úplne prirodzená vec, veď v mnohých úsekoch je voľný len jeden prúd, je potrebný častý prechod do vedľajšieho prúdu s dávaním prednosti a do úvahy treba vziať aj po niekoľkých mesiacoch opätovné čiastkové zmeny, ktoré zaskočia aj skúseného vodiča. Momentálne funguje ten najzložitejší variant, keď je na konci Palackého svetelná križovatka a potreba odbočovať vľavo i vpravo do pravého uhla. Keď bude križovatka kompletne dostavaná (celkovo budú existovať 3 mosty cez Hornád a 4 premostenia), potom uvidíš, aký to bude rýchly a plynulý úsek.
Reakcia na: Pivix #7891:
Po prvé,musíš zobrať do úvahy, že postupujúcim časom sa počet áut a ich koncentrácia neustále zvyšuje, čím sa postupne znižuje priepustnosť existujúcich komunikácií. Takže kým sa vybuduje nová komunikácia alebo mimoúrovňová križovatka, po jej dostavaní sa opäť len znormalizuje priepustnosť existujúcej siete, ktorú je znova a znova potrebné rozširovať. Toto je však vždy len technická stránka veci, dôraz na organizačnú stránku a preventívne riešenia je minimálny. Najsilnejšou stránkou je rozvoj a zatraktívňovanie MHD, naopak kladenie prekážok individuálnej doprave a motivovanie až donucovanie vodičov IAD, aby začali využívať MHD.

Po druhé, križovatka Palackého - Južné nábrežie sa stavia za plnej prevádzky, takže pri tak zložitom súbore napájania jednotlivých vetiev komunikácii a mostov je vôbec taký malý zázrak
Reakcia na: mišo h #7889:
No samozrejme, majú sa vyťať stromy a živý plot pri električkovej trati. Ku chodníku je ešte dostatočne široký zelený pás po oboch krajniciach, aby tam mohla vzniknúť aj štvorprúdovka. Umiestnenie ostrovčekov má byť zachované. Z Bačíkovej sa plánovala úprava na park a na Továrenskej vysadenie aleje stromov. Celá prestavba by však bola finančne natoľko náročná, že pochybujem o jej realizácii v najbližších rokoch.
Reakcia na: Papyr #7895:
To si stal, alebo si robil reklamu pre kooperativu (pan vodic, tu je 40 a vy ste sli 30...zasluzite si...odmenu)???Ja len, ze predbiehal plne nalozeny kamion... ?
Reakcia na: Sarko #7877:
Ja som isiel 28.10. domov a 30.10. z domu autom. Plny suhlas. Samovrazednych manevrov som za tie dva dni videl asi osem, jazda spocivala scasti v modleni sa a scasti v opakovani si prvej pomoci.

Najlepsie bolo, ked na ceste Zilina - Dolny Hricov sa ma rozhodol predbehnut kamion - vpravo osobne auto (ja), v strede kamion cisterna s fosilnymi palivami, v protismere druhe osobne auto. To som sa fakt bal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.