Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Moji nadriadení mi tvrdili, že dipečerské stanovište na ŽST sa nemôže postaviť kvôli nejakým veľkým úpravám na ŽST a kvôli výstavbe Auparku v r.2005. Vie niekto niečo o tom, že by už na budúci rok sa malo niečo realizovať na Staničnom námestí. Pokiaľ viem zmeny by nastali až po výstavbe trate na MMM ale to je myslím v nedohľadne???

Diggi: posielam zvyšok
Reakcia na: martinpa #6897:
ok ale musis este par dni vydrzat
Vo výkupe šrotu na Bosákovej ul. stoji v poradí už štvrtý Ikarus 280.10 (ČSAD) ?
Reakcia na: Dopravák #6898:
Inač foto od Teba mi nejdu stiahnut..mi došli v htm formate a nie ako jpg. ?
Reakcia na: Dopravák #6898:
Kua a ja čakám bodku a objavil som len Profireal ? ? ?
e #6899

Vsetky zastavky su spravne (bez chyb) zobrazovane na vnutornom paneli vo vozidlach s BUSE. X krat prekontrolovane. Nie hlasova, ale vizualna stranka veci. Jedinou vynimkou je Mlynska basta, ktora je tak zobrazovana, ale ma tam byt este Stare mesto. Nejedna sa o chybu, islo o mnou zamerne urobeny "kiks". V novych verziach uz odstranene.
Reakcia na: paly #6896:
Mýliš sa. Všetky nástupištia pri hlavnej pošte sú na území MČ Staré mesto a aj samotný názov zastávky je "Staré mesto - hlavná pošta". Na dpmk.sk sa dopustili chyby.
Tak aj do Košíc zavítala BODKA... Už konečne viem o čom ste sa tu bavili... ? Bodku má Karosa 5204 dnes na L17...
Reakcia na: Sittam #6888:
Ja mam zaujem. Mozes mi poslat tu naskenovanu verziu na e-mail. Diki, strasne velmi pekne ti dakujem.
Reakcia na: TA #6190:
hm, ale podla geografickeho rozdelenia KE na mestske casti je to tak, ako je to na dpmk.sk, je to sice haluz, ale je to tak.
Reakcia na: BMko #6883:
Pozri, neviem o čom sa bavíme, ale situácia je taká, že DPMK kedysi knižné cestovné poriadky vydával, no keď sa našla iná organizácia, ktorá ich vydávanie prevzala a súčasne ich doplnila o ďalšie dopravné informácie (podrobný regionálny železničný cestovný poriadok a pod.), je jasné, že jej to prepustil. Veď by boli sprostí, keby vydávali niečo, čo už vydáva niekto iný 😉

Re #6884 Sarko: Dobre no, vzdávam sa 🙂
Sarko:No,reklamné propisoty,to som ešte nežral.To je celkom haluz?.
Reakcia na: Sittam #6891:
Tá publikácia bola vydaná v roku 1980. OK, má to čas. Tú publikáciu síce mám, ale dobre by padlo to mať aj v elektronickej forme.

Re #6892 Vševedko: Presne tak. Boli jednoduché, iba s textom, ale aj graficky spracované. Boli len jednofarebné, ale rôzne farby (okrem čiernej aj červené, hnedé, zlaté...). Ak som to všetko neporozdával, niekde by som nejaké ešte mal mať. Používalo to reklamné oddelenie, alebo sa rozdávali.
Sarko:Propisoty s motívom DPMK?To ako vyzeralo?A načo to bolo dobré?To s tým robili popisy na panely alebo čo?
Je to kniha vydana pri 90 vyroci hromadnej dopravy v KE. Vydana v roku 1980-nieco. Pdf zaberaju niekolko MB. Teraz neviem presne. To by som musel zapnut PC
Reakcia na: Sittam #6888:
Áno? Ktorú publikáciu si si naskenoval a koľko miesta zaberajú tie pdf?
Reakcia na: bigmac #6838:
Tak, verím, že si si o registrácii preberanej T3SU už nejaké info pozisťoval. Ak nie, tak vedz, že v KE existuje dokonca celý súbor historických vozidiel evidovaných ako technické pamiatky. Nič bližšie však o tom povedať neviem, akurát, že to svojho času vybavoval jeden študent vo svojom voľnom čase a DPMK bol postavený pred hotovú vec.

Ohľadne T3AS a T3Mod by ma zaujímalo porovnanie správania sa oboch vozidiel a ich problémov. Na BA fóre sa mi nepodarilo dohľadať žiadne bližšie informácie (nemusia byť až také konkrétne, ako si uvádzal v prípade zábrzdných vzdialeností). Naša T3Mod, ak sa na nej práve nevyskytne nejaká porucha, už jazdí bez väčších problémov. Niekedy sa stane, že počítač zle vyhodnotí jazdu a občas sa správa ako v (pre)šmyku. Celkové reakcie sú pomalšie, preto ju musí dostať vodič, ktorý je vyslovene trpezlivý a jemnocitný - kým úplne dovrú dvere, počká na rozjazd na prvom zaradenom stupni a brzdí s ňou s väčšou rezervou. V opačnom prípade sa vodičovi elektronika "odvďačí". Po poslednom "upgrade" sa už bežne a denno-denne vyskytovala v prevádzke. Raz však zhorel 1. TM a momentálne je to časť kábelizácie. Shorty s ňou má skúsenosti, možno bude vedieť povedať viac.
Sarko, mam zatial jednu publikaciu co vydalo DPMK. Ak ma niekto zaujem mozem poskytnut naskenovanu pdf verziu
Reakcia na: martinpa #6853:
Existujú, resp. existovali rôzne predmety s motívmi DPMK (propisoty, vlajočky, nálepky, odznaky, a pod.), ale akosi sa s nimi neuvažovalo ako s reklamnými a rozdávali sa buď len v rámci podniku, pre nejaké návštevy z iných dopravných podnikov. Nikdy sa niečo také nepredávalo (a to ani výročné publikácie) a ani zohnať ich nie je jednoduché.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.